Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Wczoraj wyjeżdżając z garażu nieogrzewanego (temp na dworze -2) na wyświetlaczu temperatura +18,5 po przejechaniu 20 kilometrów +50 i tak już pozostało. Z kratek powiew chłodniutkiego powietrza (dla schłodzenia chyba). Dzisiaj na dzień dobry temperatura cały czas +50 i podczas jazdy żadnych zmian. Co może być powodem?

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie padl czujnik temperatury wewnetrznej.

 

Raczej zewnętrznej.

Opublikowano
Witam!

Wczoraj wyjeżdżając z garażu nieogrzewanego (temp na dworze -2) na wyświetlaczu temperatura +18,5 po przejechaniu 20 kilometrów +50 i tak już pozostało. Z kratek powiew chłodniutkiego powietrza (dla schłodzenia chyba). Dzisiaj na dzień dobry temperatura cały czas +50 i podczas jazdy żadnych zmian. Co może być powodem?

Pozdrawiam.

 

wypnij wtyczkę z czujnika

jak się pokaże na wyświetlaczu -40 to znaczy, że czujnik uwalony

jeśli nadal będzie +50 to masz gdzieś zwarcie

 

P.S.

jak coś to mam taki oryginalny nieużywany i niepotrzebny czujnik :lol:

 

pozdrawiam

Opublikowano
ok! kruczi - nie mogłem wysłać pytania na pw. Napisz proszę ile wołasz za ten czujnik z np kurierską przesyłką. Pozdrawiam.
Opublikowano

Jak postoi na mrozie to temp spada do około 25-28 stopni jak jadę to rośnie do 50. Jak wypnę czujnik to podobnie temperatura spada do 25-28 stopni - nie tak jak opisy na forum do -40.

 

Może wtyczka?

Opublikowano

szukaj zwarcia w przewodach - mogą się zwierać do siebie albo tylko jeden się przetarł i zwiera do masy.

Pzzewody idą pod zderzakiem więc raczej go będziesz musiał zdjąć.

Opublikowano

wypnij wtyczkę, weź miernik ustaw go na pomiar diod i zrób pomiar na pinach wtyczki

później pomiędzy każdym z pinów a masą

jeśli gdzieś jest zwarcie to miernik poinformuje Cię o tym sygnałem dźwiękowym ( chyba że nie ma takiej opcji to na wyświetlaczu będzie 0 lub wynik bliski 0 )

 

tak jak pisał Kowal e-36, jeśli po wypięciu czujnika nic się nie zmienia to pewnie jest zwarcie pomiędzy przewodami albo któryś przewód zwiera do masy

na początek sprawdź ostatni odcinek przed czujnikiem, jeśli tam coś nie gra to zaoszczędzisz czasu na demontaż zderzaka

jak tam nic nie znajdziesz to musisz go zdemontować i sprawdzić wiązkę

u mnie była przerwa na jednym z przewodów na środku wzmocnienia/auta

 

pozdrawiam

Opublikowano

Wszystkim dzięki! Błąd polegał na tym, że przetarcia były dwa - po zlikwidowaniu pierwszego temperatura pokazywana była losowo. Dopiera solidne oględziny i usunięcie drugiego przetarcia wyeliminowały problem.

 

Dzięki. Temat można zamknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.