Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ostatnio podczas wymiany świec żarowych (dwie do wymiany BERU) zauważyłem że przewody paliwowe idące do wtrysków są koloru zielonego , przypominające wąż ogrodniczy , a wydaje mi się że powinny być czarne w czarnym materiałowym splocie. Pytanie czy może to mieć jakiś wpływ na prace silnika (zapowietrzanie sie itd) dodam ze sprawdzałem te przewody i nic nie wskazuje na to ze są nieszczelne. Drugie pytanie odnośnie samych wtrysków, dwa z nich za jakby mokre (nie wiem czy zdjęcie się ukaże) mam wrażenie ze auto przez to więcej pali. Proszę o pomoc

 

http://zapodaj.net/b39f8136a6b9.jpg.html

 

http://zapodaj.net/b39f8136a6b9.jpg.html

Edytowane przez krzysiu_p300
Opublikowano
ktoś po prostu wymienił wężyki przelewowe przed tobą :) jak nic się nie dzieje to zostaw, możesz wymienić sam na jakieś dobre silikonowe zamiast gumowych.
szukam
Opublikowano
takiej kaszany to już dawno nie widziałem - wąż ogrodniczy do paliwa :D Zmień te wenżyki na takie jak powinny. Jeżeli ropa nie leci z nich to pewnie podkładka miedziana pod tymi wtryskami jest do wymiany. Odpal silnik i zobacz czy leci i czy nie ma pęcherzyków powietrzaw w okolicy mokrego wtrysku
Opublikowano
brakuje dwóch nakrętek na 3 wtrysku mam nadzieje ze tam były tylko z jakiegos powodu je odkrecałes i nie napisales o tym??
KOZIOL
Opublikowano
brakuje dwóch nakrętek na 3 wtrysku mam nadzieje ze tam były tylko z jakiegos powodu je odkrecałes i nie napisales o tym??

Racja,koziol, wtrysk nie jest przykręcony :duh: , tylko czekać jak wystrzeli do góry :wink: .

A co się tyczy wężyków to natychmiast do wymiany na zalecane, ponieważ nie każda guma nadaje się do kontaktu z produktami ropopochodnymi...

Wpływu na pracę silnika miały nie będą ( w końcu to tylko przelewy) ale na estetykę owszem.

Opublikowano
tak odkręciłem te dwie nakrętki , bo chciałem wyjąc wtrysk, ale mi się to nie udało, chociaż wolałbym żeby to była prawda z tymi nakrętkami, przynajmniej problem miałbym z głowy. :mrgreen:
Opublikowano
tak odkręciłem te dwie nakrętki , bo chciałem wyjąc wtrysk, ale mi się to nie udało, chociaż wolałbym żeby to była prawda z tymi nakrętkami, przynajmniej problem miałbym z głowy. :mrgreen:

Nie wyjmuj wtrysku z samej chęci wyjęcia bo za każdym wyjęciem wypada wymienić podkładki :D. No i moment dokręcania też jest później ważny, też w związku z miedzią podkładki... :norty:.

Opublikowano

przecież miedziane podkładki to groszowe sprawy, nie widze w tej kwestii problemu ( ostatnio wymieniałem w Vicie 112 cdi taty), tam jest prościej z wyjęciem wtrysku niczego nie potrzeba do wyjęcia prócz odrobiny cierpliwości.

A co do wyjęcia wtrysków w moim aucie proszę o jakieś racjonalne oczywiście podpowiedzi jak to zrobić. Trochę sie już wcześniej interesowałem tym tematem i widziałem w necie właśnie takie specjalne wybijaki to wtrysków

Opublikowano
no to wiesz jak mniej więcej wygląda taki wybijak i zrób taki sam , potrzebujesz odpowiedniej nakrętki aby przyspawać do wybijaka , którą nakręcisz na wtrysk!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
co do wyjęcia wtrysków w moim aucie proszę o jakieś racjonalne oczywiście podpowiedzi jak to zrobić.

Musisz sobie wyspawać klucz wybijakowy kształtu "T". PIERWSZORZĘDNIE potrzebujesz nakrętkę 12tkę DROBNOZWOJOWĄ, jakąś solidną rurkę do której przyspawasz w/w nakrętkę, oraz jaką jeszcze bardziej solidniejszą rurę w którą będziesz nawalał udarem (np 5kg ciężar). Nakręcasz uzbrojony klucz i wybijasz zapieczony wtryskiwacz z gniazda. Warto sobie wykombinować także haczyk do wyciągnięcia zapieczonych podkładek. Tak to powinno wyglądać:

http://images45.fotosik.pl/1377/5af2dd10b7a47f20m.jpg

pozdr

Opublikowano

Na temat wybijania zapieczonych wtrysków są makabryczne filmiki na youtube :mad2: . Można złapać doła po obejrzeniu a przed próbą wyjęcia...

Osobiście podchodziłem do tego z duszą na ramieniu a okazało się, że po odkręceniu śrub i poruszaniu "lewo - prawo", lekkim podważaniu z jednej i drugiej - wyszły lekko bez żadnej ingerencji ( np. tzw. koniobijką :D). Byłem na prawdę zaskoczony.... :cool2:

Opublikowano
koledzy a sylikonowe węzyki podcisnieniowe nadają sie jako węzyki przelewowe wtrysków?? z 10tys km temu wymieniłem przelewy na gumowe gates i dziś wymieniając filtr powietrza zauwazyłem ze dostały jakby bąbli :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.