Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Trudno ocenić przez internet... Masz film jak hałasuje? U kogo robisz i jaki koszt? Jakie błędy? Jakie korekty wtrysków? Czy masz jakies inne objawy?
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wstaw filmik jak hałasuje.


Są wymiany rozrządu i wymiany rozrządu :D Ja np nie oszczędzałem i kupiłem wszystko ori BMW jakieś najmniejsze uszczelki i śrubki, po dobrych zniżkach. Tysiąc czy więcej przy takiej naprawie to naprawdę nie oszczędność.


Z kolei mechanik jak robił mój silnik pokazywał mi auto od handlarza, w którym kupił pewien Pan e90 LCI właśnie 318D, po 2 tygodniach urwał się łańcuch, w ramach gwarancji komis wymienił rozrząd na swój koszt, który urwał się po kolejnym miesiącu . . .pokazywali mi tam rozebrany silnik i połowa części to jakieś tanie zamienniki a druga połowa to stare części przełożone ze starego silnika no a skończyło się na drugim słupku . . . także widzisz jak to wygląda.

Opublikowano

Mechanik raczej konkretny . Co prawda nie specjalizuje się w jednej marce, ale liczył mi to na oryginalnych gratach . Zapytałem o zamienniki to odradził . Nagram filmik i wrzucę jak to chodzi . Jeżeli chodzi wtryski to nie wiem . Auto generalnie pracuje bardzo równo i miękko . Pod komputerem nie wykazywało jakoś poważnych błędów . Jedynie coś z Egr ?

Za robotę powiedział około 3200 z częściami oprócz oleju (wymieniałem dwa tygodnie temu ). Podjade jeszcze gdzieś pod komputer podepnę i zobaczę co pokarze :)

Opublikowano

Na 1 filmiku jak dla mnie to rozrząd słychać w tle. Lepiej słychać z boku auta na zamkniętej masce. Takie charakterystyczny odgłos szorowania co obrót, nie wiem jak Ci to inaczej wytłumaczyć.


3200 za kompletny rozrząd z wymianą na ori częściach ? To bardzo dobra cena, ja za same części płaciłem ponad 2k

Opublikowano

Za graty około 2000 plus robota 1200 . Też myśle ze cena przystępna . Zobaczymy po wymianie :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ale w praniu może wyjść jeszcze kilka rzeczy znając życie i się zrobi zaraz 4000 :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w n47 coś ci robili z klapkami ? przeciez tam sie nic nie robi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja się specjalnie na tym nie znam ale mechanik mówił, że lepiej usunąć, to złe posunięcie ?

Wiem, że w f30 już chyba idą klapki z uszczelką kolektora i nówki to jakieś śmieszne pieniądze.


Tu np film z YT:


https://www.youtube.com/watch?v=lKVW1nCOKeI

 

Ile cie skasowal za te klapki?

Opublikowano
po co wywalać te klapki które są na jednej ośce? one się nie rozwalają ale jeśli chcesz to nowe możesz kupić bez konieczności zakupu całego kolektora.
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po co wywalać te klapki które są na jednej ośce? one się nie rozwalają ale jeśli chcesz to nowe możesz kupić bez konieczności zakupu całego kolektora.

 

I jestes pewien tego co piszesz? Mowa o klapkach w dolocie w n47?

Opublikowano
tutaj chodzi na wolnych .


tutaj na obrotach .



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Moim zdaniem nic bardzo niepokojącego nie nagrało się. Rozrząd zawsze trochę słychać ... w końcu pracuje :D

Opublikowano
po co wywalać te klapki które są na jednej ośce? one się nie rozwalają ale jeśli chcesz to nowe możesz kupić bez konieczności zakupu całego kolektora.

 

I jestes pewien tego co piszesz? Mowa o klapkach w dolocie w n47?

 

Kolego mam n47d20c i rozbieralem kolektor w celu wymycia go z tego syf :)

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok. N47n czyli lci mial juz inny kolektor. W Pre lci klapki byly zintegrowane z kolektorem. Trzeba wymieniac caly jesli chce sie miec zdrowe klapki.
Opublikowano
Pre lci ma m47 więc inny kolektor bo inny silnik.. Jaki masz problem z klapkami w n47?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Wstaw filmik jak hałasuje.


Są wymiany rozrządu i wymiany rozrządu :D Ja np nie oszczędzałem i kupiłem wszystko ori BMW jakieś najmniejsze uszczelki i śrubki, po dobrych zniżkach. Tysiąc czy więcej przy takiej naprawie to naprawdę nie oszczędność.


Z kolei mechanik jak robił mój silnik pokazywał mi auto od handlarza, w którym kupił pewien Pan e90 LCI właśnie 318D, po 2 tygodniach urwał się łańcuch, w ramach gwarancji komis wymienił rozrząd na swój koszt, który urwał się po kolejnym miesiącu . . .pokazywali mi tam rozebrany silnik i połowa części to jakieś tanie zamienniki a druga połowa to stare części przełożone ze starego silnika no a skończyło się na drugim słupku . . . także widzisz jak to wygląda.

 


Bez urazy, mam wrażenie po Twoich postach ze piszesz o czymś i o niczym. Klapki w N47? Co do jakości części masz racje, jak był włożony jakiś chiński zestaw za ok 800 zł to mogą się dziać takie cuda. Cena oryginalnych części do wymiany rozrządu to koszt ok 2300 zł a polecany zestaw oryginał/FEBI 1300 zł na czescidobmw. (bez oleju i flirtu)


Co do filmików. Moim zdaniem nie ma tragedii. Ale skoro to świeży zakup, wymień, będziesz spokojnie spał.

Jak widzisz czytając te 164 strony nie ma reguły na te rozrządy. Wytrzymują 80 tys km a wytrzymują i 400 tys km, szumią a

Również zrywają się po cichu. Od siebie polecam później wymienić olej max 15k i ten silnik będzie latal jeszcze długo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.