Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

05.01.2009 - do tej daty, montowany jest wadliwy rozrząd, po tej dacie rzadziej występuje problem z rozrządem - spotkałem się tylko parę razy z takim przypadkiem - co NIE oznacza, że nie szura.

 

Jaki masz rocznik? 2008 to powinien być silnik 'A' czyli ten najbardziej awaryjny: rozrząd, pękające bloki i wysypujące się pompy wysokiego ciśnienia (idą opiłki na cały układ paliwowy - zabawa mega droga) Reszty grzechów nie pamiętam :wink: a raczej są na średniej w tej klasie samochodów.

Edytowane przez qwertykk
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
rozrząd jestem w stanie zrozumieć - trzeba go wymieniać jak by był na pasku (tylko to umiejscowienie od strony skrzyni to lekka przesada biorąc pod uwagę jego trwałość). Ale jeśli faktycznie pękają bloki przy przebiegu 160 tyś to kpina. Przecież ktoś kto dużo jeździ jest w stanie zrobić to w 3 lata! Silnik w aucie za grubo ponad 100 tyś na 36 mc
Opublikowano
05.01.2009 - do tej daty, montowany jest wadliwy rozrząd, po tej dacie rzadziej występuje problem z rozrządem - spotkałem się tylko parę razy z takim przypadkiem - co NIE oznacza, że nie szura.

 

Jaki masz rocznik? 2008 to powinien być silnik 'A' czyli ten najbardziej awaryjny: rozrząd, pękające bloki i wysypujące się pompy wysokiego ciśnienia (idą opiłki na cały układ paliwowy - zabawa mega droga) Reszty grzechów nie pamiętam :wink: a raczej są na średniej w tej klasie samochodów.

 

11.11.2008 auto po liftingu, czarna obudowa silnika a na słupku po otwarciu drzwi na naklejce widnieje N47D20C

...

przebieg ok 138 tys rozrząd trochę słychać ale porównując do odgłosu z filmów wrzuconych na forum i w sieci nie jest źle...

Opublikowano

Jesteście w stanie powiedzieć w oparciu o jakieś dokumentacje BMW, że w przypadku mojego auta produkcja 11.11.2008 silnik N47D20C oznaczenia 318d prawdopodobnie z wadliwym rozrządem [poprawiony rozrząd montowali od 05.01.2009] wyeliminowano problem pękającego bloku oraz padającej pompy wysokiego ciśnienia?

 

czy też wszystkie te awarie mogą wystąpić w motorze N47D20C bez względu na rok produkcji?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz juz zaprzestano robic bezawaryjne jednostki, koncernom oplaca sie zrobic bubel by mogli zarabiac na serwisie :)
Opublikowano
Jesteście w stanie powiedzieć w oparciu o jakieś dokumentacje BMW, że w przypadku mojego auta produkcja 11.11.2008 silnik N47D20C oznaczenia 318d prawdopodobnie z wadliwym rozrządem [poprawiony rozrząd montowali od 05.01.2009] wyeliminowano problem pękającego bloku oraz padającej pompy wysokiego ciśnienia?

 

czy też wszystkie te awarie mogą wystąpić w motorze N47D20C bez względu na rok produkcji?

 

 

podaj końcówkę VINu.

Opublikowano
proszę :)

A334522

Moga wystapic problemy , tylko ludzie nauczeni przypadkami zerwania z N47A zmieniaja jak tylko szura - nikt nie ryzykuje ,ze moze sie uda.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
proszę :)

A334522

 

Rozrząd i pompa wysokiego ciśnienia z tych 'wadliwych' więc radzę do niej czasem zaglądnąć czy nie puszcza opiłków.

 

Blok teoretycznie wychodzi inny po nr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie 2010.04 też hałasował i ASO wymieniło na gwarancji tuż przed 100 000 km.

szura i 2010 i 2011 i mam na to twarde dowody nie jak kolega qwertykk :wink:

Opublikowano
proszę :)

A334522

 

Rozrząd i pompa wysokiego ciśnienia z tych 'wadliwych' więc radzę do niej czasem zaglądnąć czy nie puszcza opiłków.

 

Blok teoretycznie wychodzi inny po nr.

 

to mina mi zrzedła... dobrze jednak wiedzieć

może głupie pytania:

w jaki sposób mogę do niej zajrzeć lub gdzie mogę szukać ewentualnych opiłków?

czy prócz opiłków są jakieś objawy, które mogą świadczyć, że z pompą jest coś nie tak?

Opublikowano
U mnie 2010.04 też hałasował i ASO wymieniło na gwarancji tuż przed 100 000 km.

szura i 2010 i 2011 i mam na to twarde dowody nie jak kolega qwertykk :wink:

 

Czy ja napisałem, że nie szura? :)

 

Twarde dowody też się znajdą bo trochę tego widziałem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
luzik jak będziesz miał coś ciekawego wrzuć pooglądamy :wink: , ja cały czas utrzymuje że te silniki nie są takie złe jak je malują Edytowane przez gorik79
Opublikowano

Ok, galerie już jakąś mam, tylko muszę znaleźć czas aby to ogarnąć i wrzucić :cool2:

 

Ja trochę też zmieniłem zdanie in plus na temat tego silnika.

Opublikowano

Koledzy wiem, że temat dotyczy problemów z rozrządem mam jednak prośbę abyście podpowiedzieli jak zweryfikować pompę wysokiego ciśnienia i obecności ewentualnych opiłków czy innych jej niedomagań. Wolę to sprawdzić dla świętego spokoju.

Proszę o wskazówki, z góry dziękuję :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pompa pewnie żyga opiłkami, to do przewodu wysokiego ciśnienia. Nic nie weryfikuj, bo jak żyga opiłkami to już jest i tak po niej. Pompę jedynie można kompem sprawdzić czy daje odpowiednie ciśnienie na listwe.

Łańcuszki rozrządu tez już nie tragedia. Koszt wymiany to już 500zl-600zl(bez wyciągania silnika, tylko od strony skrzyni biegów) + 280zl górny łańcuch z prowadnicami i napinaczem i 100zl dolny łańcuszek.

Opublikowano

No to juz widze ,ze lacimy w kierunku naprawa typu Miras.

Niedlugo sie okaze ,ze mozna naprawic przy pomocy tasmy izolacyjnej :norty:

Niektorzy urzytkownicy jeszcze widac sie nie nauczyli ,ze na koniec oszczednosci koncza sie wymiana silnika :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Kolego turbojajko,to że Ty zapłaciłeś kupę kasy za wymianę rozrządu nie oznacza że się tego nie da zrobić taniej.

Uwierz,że sporo jest takich "Mirasów" którzy mają pojęcie o BMW i są w stanie wziąć za wymianę 500-600 zł.

Opublikowano
za 500-600 zl to fajna naprawa dla handlarza !! kupi z zepsutym rozrzadem zmieni tylko lancuchy juz cisza... tylko problem powroci bardzo szybko!! to 100% druciarstwo!!
Opublikowano

Proszę powiedzcie coś więcej o pompie wysokiego ciśnienia. Inpa da radę to sprawdzić? jakie winno być ciśnienie?

czy jest jeszcze jakiś sposób by ją sprawdzić?

Póki co nie mam z autem najmniejszych problemów wolę jednak zapobiegać jak leczyć.

Szukałem na forum informacji o pompie w silniku n47 ale znalazłem tylko temat o awarii auta i komunikacie błędu na wyświetlaczu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.