Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak ma takie hobby to niech wymienia. Ja bym nie wymieniał przed 200 tysiącami po wymianie lub po produkcji marzec 2010

Ja mam z 2011 roku a jednak serwis w ramach gwarancji poprawiał rozrząd bo szurał już przy 40 000km,takze reguły nie ma chyba... :mad2: :lol:

icon4.png
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Najnowsze części są chyba z 2013 roku, więc po ich założeniu chyba nie ma prawa nawet szurać, ktoś może to potwierdzić ?
Opublikowano
Szuranie to nie zerwanie.

nie pisałem ze się zerwał,ale chyba serwis na wlasny koszt ot tak nie wymienia części,dodam ze auto w tej sprawie przeszło specjalną diagnozę po której fabryka wraz z gwarantem uzgodnily ze usuna usterke-wiec cos jest na rzeczy skoro bez bicia przyznali się do błędu-usterki fabrycznej :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Także nie prawda jest ze auta wyprodukowane po 2010 nie maja problemu z rozrządem,a skoro szurał tzn ze było cos nie tak.Teraz po naprawie jest cisza a zrobiłem ponad 10 000km :cool2: :cool2:

icon4.png
Opublikowano (edytowane)
Kota - Kupiłes z szurającym, czy po jakims czasie zaczał szurac? na jakie części wymienili? na te najnowsze z 2013 roku ? Edytowane przez kozakmcl
Opublikowano
Najnowsze części są chyba z 2013 roku, więc po ich założeniu chyba nie ma prawa nawet szurać, ktoś może to potwierdzić ?

hm,mi serwis usuwał usterke w lutym 2014 i jak na razie nic nie szura(zrobiłem ponad 10 000km) ,mysle ze uzyli swiezych części-bo były specjalnie zamawiane,a na naprawę zarezerwowali do 3 dni.

icon4.png
Opublikowano
Kota - Kupiłes z szurającym, czy po jakims czasie zaczał szurac? na jakie części wymienili? na te najnowsze z 2013 roku ?

Kupilem auto jeszcze na gwarancji ale już lekko szurał przy zakupie 38 000km przebiegu,postanowilem poczekać trochę i jeszcze na gwarancji problem rozwiazac.

Mechanik z BMW od razu stwierdził ze to górny łańcuch,problemów nie stwarzali-no bo w sumie jako serwis na tym zarobili :norty: :norty:

Gdy naprawiano rozrząd auto miało ok 63 000km także tak od razu łańcuchy nie pekaja,choc w M57 z 2006 dojechałem do 300 000km i była cisza.....

icon4.png
Opublikowano
Szuranie to nie zerwanie.

nie pisałem ze się zerwał,ale chyba serwis na wlasny koszt ot tak nie wymienia części,dodam ze auto w tej sprawie przeszło specjalną diagnozę po której fabryka wraz z gwarantem uzgodnily ze usuna usterke-wiec cos jest na rzeczy skoro bez bicia przyznali się do błędu-usterki fabrycznej :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Także nie prawda jest ze auta wyprodukowane po 2010 nie maja problemu z rozrządem,a skoro szurał tzn ze było cos nie tak.Teraz po naprawie jest cisza a zrobiłem ponad 10 000km :cool2: :cool2:

 

Ja też mam 2010 i szurał dość mocno . Po wyminie cisza .. K8V8M mówi że po 2010 nie pękają i trzeba jeżdzić z szuraniem :cry2: :D

Opublikowano
Witam!

Mam ten sam silnik (320 177 N47), 135000 przejechane i jak narazie zero szurania. Jednak hazardzista nie jestem i mam zamiar wymienic rozrzad. Wymienial to cholerstwo ktos w Jeleniej Gorze lub okolicach? Chcialbym to zrobic na czesciach z aso ale raczej nie w aso... BMW z Wrocka mnie wycenili na 8500zl. lekka przesada.

Kolego z tego co się orientowałem, to w JG jedyny rozsądny zakład, który się tego podejmie to BOSCH na Wolności. Usługę wycenili na około 4k, auto trzeba zostawić na tydzień. We Wrocku mam namiar na zakład, który zrobi to znacznie taniej i w dwa dni. Jeszcze się nie zdecydowałem gdzie będę robił. Jak chcesz, to możemy się kiedyś spiknąć w JG, to posłuchasz u mnie jak szura. :duh:

Ja w zasadzie to nie mieszkam w JG ale bede u teściów w Lubaniu przez ponad tydzien i wtedy chcial bym to wymienic bo i tak auto mi potrzebne nie bedzie. Zalezy mi na tym zeby byl to zaklad w ktorym ktos z forum juz ten rozrzad wymienial bo, ze ktos umie klocki wymienic i podejmie sie wymiany rozrzadu to raczej mnie nie interesuje. Kiedy sie bedziesz za swoj bral? Moze przetrzesz szlaki...

Opublikowano

Dlatego piszę Ci, że jest to jedyny rozsądny zakład. Czytaj uważnie. Wymieniali już te rozrządy i jest to renomowany zakład. Nie polecam Ci Mirka z garażu...

Klocki, to sobie sam wymieniam i nie interesuje mnie, czy ktoś to potrafi, czy nie :duh:

Opublikowano
Nie miałem jeszcze kiedy podjechać do Boscha. Wycenę robiłem przez telefon. Jak z nimi porozmawiam i trochę zejdą z ceny, to może się zdecyduję zrobić w JG, choć ten tydzień bez auta bardzo mi nie pasuje. Rrozglądam się jeszcze za innymi warsztatami w okolicy.
Opublikowano
Nie miałem jeszcze kiedy podjechać do Boscha. Wycenę robiłem przez telefon. Jak z nimi porozmawiam i trochę zejdą z ceny, to może się zdecyduję zrobić w JG, choć ten tydzień bez auta bardzo mi nie pasuje. Rrozglądam się jeszcze za innymi warsztatami w okolicy.

Wlasnie wyslalem im maila z prozba o wycene. Tydzien to faktycznie dosc dlugo ale da sie przezyc jakos. (zeby bylo jasne jest to PPUH WOJTAS BOSCH SERVICE?) Prosze cie bardzo jak juz sie zdecydujesz i wymienisz daj zanac tutaj lub na maila jak poszlo no i ile wynegocjowales. [email protected]

dzieki i powodzenia!

Opublikowano
Nie miałem jeszcze kiedy podjechać do Boscha. Wycenę robiłem przez telefon. Jak z nimi porozmawiam i trochę zejdą z ceny, to może się zdecyduję zrobić w JG, choć ten tydzień bez auta bardzo mi nie pasuje. Rrozglądam się jeszcze za innymi warsztatami w okolicy.

Wlasnie wyslalem im maila z prozba o wycene. Tydzien to faktycznie dosc dlugo ale da sie przezyc jakos. (zeby bylo jasne jest to PPUH WOJTAS BOSCH SERVICE?) Prosze cie bardzo jak juz sie zdecydujesz i wymienisz daj zanac tutaj lub na maila jak poszlo no i ile wynegocjowales. [email protected]

dzieki i powodzenia!

OK. Daj znać na ile Tobie wycenili.

Opublikowano
Szuranie to nie zerwanie.

nie pisałem ze się zerwał,ale chyba serwis na wlasny koszt ot tak nie wymienia części,dodam ze auto w tej sprawie przeszło specjalną diagnozę po której fabryka wraz z gwarantem uzgodnily ze usuna usterke-wiec cos jest na rzeczy skoro bez bicia przyznali się do błędu-usterki fabrycznej :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Także nie prawda jest ze auta wyprodukowane po 2010 nie maja problemu z rozrządem,a skoro szurał tzn ze było cos nie tak.Teraz po naprawie jest cisza a zrobiłem ponad 10 000km :cool2: :cool2:

 

Ja też mam 2010 i szurał dość mocno . Po wyminie cisza .. K8V8M mówi że po 2010 nie pękają i trzeba jeżdzić z szuraniem :cry2: :D

Nie mowie ze nie pękają tylko, ze jak dotąd nie słyszałem o takim przypadku. Puma tez twierdzi, ze nie pękają tylko szukają.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Oj dawno mnie nie bylo a tu takie szambo w tym watku ... :D

 

@ hassassyn - czyzbys zmienial lancucha :?: :8)

 

Wiec panowie ... postanowilem uporzadkowac infomacje, bo to co przeczytalem to juz siegnelo dna i sie odbilo..

 

1. Zestaw naprawczy to : nowy typ slizgow, nowy typ lancucha i ksztalt zebow kol. Nie sa zrobione z innego materilu tylko maja inna konstrukcje.

2. Kolo na wale nie jest wymienialne ... czy to 2007 czy 2010 czy 2014 i sie mi tu nie klocic, bo widzialem rozkladane chyba silniki z kilku tak i wszytskie mialy kolo na stale...

3. Po wymianie nie zdarzylo sie aby komus pekl lancuch, ale uwazam ze to kwestia czasu. Nowy musi zrobic pewnie ponad 100kkm i bedzie to samo - nic nie jest wieczne.

 

Dziekuje , dobranoc

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Kota - Kupiłes z szurającym, czy po jakims czasie zaczał szurac? na jakie części wymienili? na te najnowsze z 2013 roku ?

Kupilem auto jeszcze na gwarancji ale już lekko szurał przy zakupie 38 000km przebiegu,postanowilem poczekać trochę i jeszcze na gwarancji problem rozwiazac.

Mechanik z BMW od razu stwierdził ze to górny łańcuch,problemów nie stwarzali-no bo w sumie jako serwis na tym zarobili :norty: :norty:

Gdy naprawiano rozrząd auto miało ok 63 000km także tak od razu łańcuchy nie pekaja,choc w M57 z 2006 dojechałem do 300 000km i była cisza.....

 

A serwis BMW tak skłonny do wymiany to w Niemczech czy w Polsce?

Opublikowano
Wiec panowie ... postanowilem uporzadkowac infomacje, bo to co przeczytalem to juz siegnelo dna i sie odbilo..

 

1. Zestaw naprawczy to : nowy typ slizgow, nowy typ lancucha i ksztalt zebow kol. Nie sa zrobione z innego materilu tylko maja inna konstrukcje.

2. Kolo na wale nie jest wymienialne ... czy to 2007 czy 2010 czy 2014 i sie mi tu nie klocic, bo widzialem rozkladane chyba silniki z kilku tak i wszytskie mialy kolo na stale...

 

Nie śledzę tego tematu, bo nie mam silnika który dotyczy tak poważny problem z rozrządem, ale może ktoś poda, co dokładnie potrzeba kupić do N47N.

Z góry przepraszam, jeśli ktoś to już wcześniej dokładnie opisał.

Dziękuję.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4088-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-dolny/i52070/kL/sN/r2009/m02

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4089-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-gorny/i52070/kL/sN/r2009/m02

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4072-doplyw-olejupompa-olejowa-z-napedem/i52070/kL/sN/r2009/m02

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

W Niemczech

 

Wysłane z mojego MIST przy użyciu Tapatalka

icon4.png
Opublikowano

 

Nie śledzę tego tematu, bo nie mam silnika który dotyczy tak poważny problem z rozrządem, ale może ktoś poda, co dokładnie potrzeba kupić do N47N.

Z góry przepraszam, jeśli ktoś to już wcześniej dokładnie opisał.

Dziękuję.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4088-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-dolny/i52070/kL/sN/r2009/m02

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4089-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-gorny/i52070/kL/sN/r2009/m02

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4072-doplyw-olejupompa-olejowa-z-napedem/i52070/kL/sN/r2009/m02

 

Kolego jak spojrzysz na schematy to bedziesz wiedzial, napisze po krotce - wszystko co ma zwiazek z lancuchem :wink:

1.napinacze

2.slizgi

3.lancuchy

4. kola zeb.

5. uszczelka

 

Ja polecam jeszcze wymienic do pelni szczescia kolo dwumasowy ( tlumik drgan jak kto woli ) , rolki i pasek - silnik chodzi jak nowy. :cool2:

A jak wszystko jest juz na wiezchu to mozna przy okazji wymienic termostaty, plych ch. i olej oczywiscie :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Taniej wyjdzie kupić cały silnik z osprzętem za 5.500 na allegro i zostanie kupa części na przyszłość.
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Taniej wyjdzie kupić cały silnik z osprzętem za 5.500 na allegro i zostanie kupa części na przyszłość.

 

Używany silnik z używanym rozrządem, który może w każdej chwili strzelić...

Takie coś, to jak się chcesz pozbyć auta i zostawić minę przyszłemu nabywcy, ale nie dla siebie...

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Nie przesadzaj . Jakoś nic nikomu nie strzela bez przyczyny.

Trochę za duża lista wymian jak na profilaktykę.

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Uwierz mi że strzela bez żadnego hałasu i przy niskich przebiegach również - takich poniżej 100 tyś km.

Jeśli ktoś chce dłużej pojeździć autem z tym silnikiem (N47), to warto przemyśleć możliwość wymiany po 150 tys km przebiegu.

Nikogo nie zamierzam namawiać na wymianę, bo to wybór każdego użytkownika tego silnika (sam nie wiem czy bym wymieniał, czy ryzykował większe koszta - wymianę silnika).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

http://imageshack.com/a/img842/8885/dh7mw.jpg

 

Które z tych części są niezbędne, które można pominąć, czego ewentualnie brakuje?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.