Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeciez napisane jak byk że Gorik NIE wyciąga silnika ...
Opublikowano

ja zrobiłem 95 tys km po wymianie i słychać ponownie, ale nie szuranie, tylko po prostu dźwięk rozrządu, tak jak w większości N47 :) robiłem na OE BMW

także po prostu kwestia tego, że za jakiś czas znów będę wymieniał

 

druga sprawa taka, że podobno w zeszłym roku wyszły poprawione części, i jeżeli ktoś takie użył to niby nie trzeba wymieniać

ale czy jest ktoś kto to sprawdził?

 

moim zdaniem lepiej zrobić łańcuch na zamienniku i co ok 150 tys km wymieniać :)

Opublikowano
W obecnym układzie ślizgi są zdecydowanie zmodyfikowane, zalane dodatkowo jakąś gumą (co widać na zdjęciach z mojego linku wcześniej). Może to jest gwóźdż programu... :norty:
Opublikowano

podobno te ślizgi są ważne

ale pytanie co z łańcuchem lub z jednym z trzech kół zębatych?

 

w moim przypadku powodem uszkodzenia było owe koło

u innych winowajcą jest łańcuch, naciąga się

 

 

czy te elementy zostały poprawione?

Opublikowano

young9 co kierowalo toba w wyborze warsztatu ? Skoro 2 znajduja sie obok siebie i jeden z nich jest tanszy ?

Zna ktos z Was osoby ktore zalozyly sobie zamiennik rozrzadu ? np Febi bo cena tego jak widze na alle..o to okolo 600zl, roznica spora tylko ciekawe na ile to czasu starczy?!

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Wildze że poziom tej dyskusji spada do 0 . Robić rozrząd na zamiennikach? Wyciągać silnik , rozbierać go i wsadzić zamienniki ? masakra co za cudowny pomysł :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wildze że poziom tej dyskusji spada do 0 . Robić rozrząd na zamiennikach? Wyciągać silnik , rozbierać go i wsadzić zamienniki ? masakra co za cudowny pomysł :)

Zgadzam sie z Toba ale ktos robi ten rozrzad dla BMW,ciekawi mnie kto?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba tylko na zamiennikach skoro oryginał to badziew.
Opublikowano
young9 co kierowalo toba w wyborze warsztatu ? Skoro 2 znajduja sie obok siebie i jeden z nich jest tanszy ?

Zna ktos z Was osoby ktore zalozyly sobie zamiennik rozrzadu ? np Febi bo cena tego jak widze na alle..o to okolo 600zl, roznica spora tylko ciekawe na ile to czasu starczy?!

 

Z tego co kojarzę to jest właścicielem tamtego warsztatu :D

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
Wildze że poziom tej dyskusji spada do 0 . Robić rozrząd na zamiennikach? Wyciągać silnik , rozbierać go i wsadzić zamienniki ? masakra co za cudowny pomysł :)

Zgadzam sie z Toba ale ktos robi ten rozrzad dla BMW,ciekawi mnie kto?

 

Nie wiem kto robi . Ale jak można tak ważne części które wiadomo były poprawiane wsadzić w zamienniku ? To nie jest tuleja wahacza czy element zawieszenia który można kupić np Lamforder itd...

 

Nie da się ocenić czy zamiennik jest dobry czy nie . Skąd możemy wiedzieć czy zamiennik został tak samo poprawiony jak ślizgi OE BMW ? W ogóle nie ma o czym mówić . Jak was nie stać na OE to kupić golfa 4 .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lemforder idzie na 1-szy montaz,takze mozliwe ze zamiennik rozrzadu tez robi renomowana firma.Napewno BMW nieprodukuje czesci,bo gdymy zamiennik to ta sama firma co robi orginal BMW wtedy warto pomyslec.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze dlatego, że pewnie bmw tego nie robi samo tylko kupuje od poddostawcy,

po drugie dlatego że to co zamawia bmw lub robi samo jest byle jakie, po trzecie dlatego że bmw chyba nabija się ze swoich klientów bo jak mówi forumowa wiedza to po wymianie nic już pęka, ale jednak bmw montuje na pierwszy montaż nadal rozrząd który pęka, więc się po prostu bmw ze swoich klientów nabija.

 

przy okazji ....

 

uważam że silniki N są bardzo dobre ale ten rozrząd .... to przestępstwo. Już mogli tam włożyć zwykły pasek. Byłoby ciszej, bmw by sobie zarabiało na wymianach i nikt by nie miał pretensji że trzeba wymienić łańcuch po 100K.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam szczerą nadzieję, że znów masz rację.
Opublikowano
Jeżeli chodzi o zamiennik to ktoś dla BMW musi to produkować. Chyba przypadkiem nie jest, ze febi jest aż tak dostępne w zakupie jako zamiennik. Czy macie pewność ze kupując oe części po 150 tys się nie zerwie łańcuch? Lepiej kupić febi i po jakimś czasie znowu wymienić. Dlaczego febi ma byc gorszej jakości skoro fabryczny rozrząd jest jaki jest...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.