Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miro 72 kazdy silnik ma jakies wady M czy N.Silnik N jest nowszy dlatego niema wad silnika M ale ma swoja inna powazna wade i tyle.Zawsze mowie jak dbasz tak masz. :D Ty wymienisz rozrzad a ktos inny turbine.
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Rozrząd to wierzchołek góry lodowej, bo obecnie można go relatywnie tanio ogarnąć, pęknięty blok lub obróconą panewkę już trochę gorzej...
Opublikowano
Miro 72 kazdy silnik ma jakies wady M czy N.Silnik N jest nowszy dlatego niema wad silnika M ale ma swoja inna powazna wade i tyle.Zawsze mowie jak dbasz tak masz. :D Ty wymienisz rozrzad a ktos inny turbine.

No i dokładnie o takie podejście do tematu mi chodzi!

Zawsze znajdą się pieniacze mający coś niekoniecznie konstruktywnego do napisania.

Załóżmy hipotetyczną sytuację:

Ktoś znajduje naprawdę ładne,zadbane i bezwypadkowe BMW z silnikiem N47.

Autko to powiedzmy E90 z 2010r za 60-65tys zł. Jedyny feler to szurający łańcuch,i co?

Ma się wycofać bo szkoda dołożyć 3 tys na wymianę? No proszę Was...

Jakby trzeba było wymienić opony bo zużyte i dokupić zimówki,to też by się klient wycofał?

Nie sądzę...

Opublikowano

@qwertyk Tylko ze takie rzeczy sie zdarzają praktycznie wyłącznie w twoich opowieściach. Bo nikomu z posiadaczy E9 X na tym forum nic takiego sie nie przytrafiło. A nawet gdyby to wymiana słupka to koszt z częściami na poziomie 6 tysięcy. Ceny silników N47 na Allegro są niskie. Wiecej silników jest z rozbitków niz potrzeba ludziom którym silnik padł.

 

Jak widać prędzej można skasować auto niz zajechać silnik.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Rozrząd to wierzchołek góry lodowej, bo obecnie można go relatywnie tanio ogarnąć, pęknięty blok lub obróconą panewkę już trochę gorzej...
Jak dbasz tak masz. Jeżeli ktoś przegrzał silnik bo jeździ dieslem jak sportową Hondą,to ja nie mam pytań.

No i wymiany oleju co 30tys bo nie stać na interwał 15 tysięczny max.

Opublikowano
Miro 72 kazdy silnik ma jakies wady M czy N.Silnik N jest nowszy dlatego niema wad silnika M ale ma swoja inna powazna wade i tyle.Zawsze mowie jak dbasz tak masz. :D Ty wymienisz rozrzad a ktos inny turbine.

No i dokładnie o takie podejście do tematu mi chodzi!

Zawsze znajdą się pieniacze mający coś niekoniecznie konstruktywnego do napisania.

Załóżmy hipotetyczną sytuację:

Ktoś znajduje naprawdę ładne,zadbane i bezwypadkowe BMW z silnikiem N47.

Autko to powiedzmy E90 z 2010r za 60-65tys zł. Jedyny feler to szurający łańcuch,i co?

Ma się wycofać bo szkoda dołożyć 3 tys na wymianę? No proszę Was...

Jakby trzeba było wymienić opony bo zużyte i dokupić zimówki,to też by się klient wycofał?

Nie sądzę...

Ty złe myślisz. Typowy Klient kupujący obecnie auto z silnikiem M kupuje, bo jest najtańsze. Znajdziesz kilka egzemplarzy na otoMoto które są tańsze niz najtańsza benzyna. Jak opony są łyse to nie kupuje nowych tylko używane. Dla niego jest nie do pomyślenia by kupić auto wyłożyć kilka tysięcy na pakiet startowy.

Wymiana opon rozrządu oleju płynów jest nie do pomyślenia. Kupuje i chce jeździć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
2010 rok za 60-65 kola :d widzialem duzo tansze :d a za tak kase 2011 :D e klasse :D mozna :D

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Tak odbiegając od tematu . Polecam paliwo Shell V power diesel nitro + . Mój traktor N47 chodzi dużo ładniej ciszej ma więcej mocy i mniej pali . Super paliwo na rozgrzanym silniku czuć wyraźna różnice .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak odbiegając od tematu . Polecam paliwo Shell V power diesel nitro + . Mój traktor N47 chodzi dużo ładniej ciszej ma więcej mocy i mniej pali . Super paliwo na rozgrzanym silniku czuć wyraźna różnice .

Jak dla mnie to reklama i strata kasy.

Opublikowano

Ja zawsze leje wzbogaconego diselka...ile w tym prawdy jak kolega wyzej nadmienil nie wiem, nie znam sie ale mam czyste sumienie :D zbieram nawet rachunki z kazdego tankowania- przy sprzedazy nastepny wlasciciel bedzie mogl sobie spojrzec....

Co nie zmienia faktu ze zwykle paliwko w DE jest duzo lepsze niz to wzbogacone z PL....

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Ja zawsze leje wzbogaconego diselka...ile w tym prawdy jak kolega wyzej nadmienil nie wiem, nie znam sie ale mam czyste sumienie :D zbieram nawet rachunki z kazdego tankowania- przy sprzedazy nastepny wlasciciel bedzie mogl sobie spojrzec....

Co nie zmienia faktu ze zwykle paliwko w DE jest duzo lepsze niz to wzbogacone z PL....

 

Różnica między V power a zwykłym ON to około 0,50 gr na litrze . Pełny bak 60 L to 30 pln różnicy .... 100 % to paliwo jest lepsze , jak się zna swoje autko , różnice czuć wyraźnie .

Opublikowano

Wracając do tematu wymiany rozrządu. Mój został już wymieniony. Jest cichutko. Oby jak najdłużej.

Tym samy potwierdziło się, iż hałas pochodził z tej części silnika.

 

Wklejam link do relacji z naprawy:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.631057570321789.1073741843.189782071116010&type=3

 

Ktoś pytał wcześniej o listę części jakie muszą być wymienione. W powyższej relacji zdjęciowej taka lista jest zawarta (jako ostatnie zdjęcie).

 

Pozdrawiam. :D

Opublikowano
Witam,

mam pytanie dotyczace bebechow do rozrzadu bo czuje ze bede musial poddac sie tej operacji :

Podam jedna z ofert jakiegos warsztatu, i prosze okreslcie czy to wszystkie podzespoly ktore trzeba wymienic czy czegos jeszcze brakuje ? Jesli nie trafilem dobrze w watek badz mam zalozyc osobny temat to prosze o skasowanie mojego postu jesli nie prosze o rzetelna odpowiedz.

 

oto informacja :

 

Wersja 2014 z nowym typem górnego napinacz szyny środkowego łańcucha wypełniane gumowym kompozytem łańcuch środkowy 20 g cięższy od wersji z 2013r. zestaw zawiera 3x łańcuch, 3x koło, 4x ślizg,śruby górnego koła koła pompy i ślizgów, 4 x podkładka wtryskiwacza, tylny uszczelniacz wału, uszczelka pokrywy zaworowej . O gwarancję proszę pytać u dealera BMW lub u mnie 12miesięcy wraz z montażem w cenie 2600zł, nie demontujemy przodu pojazdu, zawieszenia, maski, skrzyni, kompresora klimy. Autko do obioru w dniu dostarczenia,warunkiem jet dostarczenie pojazdu do godz. 8mej. Pzdrawiam

 

Kolejne pytanie to czy nie wyciagajac skrzyni i tych czesci o ktorym napisala mi ta osoba jest mozliwa wymiana bebechow ?

pozdrawiam

 

Wiadomo coś na ten temat więcej? Cena jest bardzo ciekawa.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

Nie to żadna tajemnica.

Części wymienione tylko OE katalogowo prawie 1800 zł brutto

Usługa wymiany 2200 zł brutto -10% czyli 1980 zł brutto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
O ile wiem u naszego Gorika sporo taniej...

Mam dziwne wrażenie, że to właśnie było robione u Gorika, chyba, że to przypadek iż Gorik jest z WW. Legionowo, a young9 pisał mi iż robił właśnie tam.

Pozdrawiam,

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.