Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem właśnie po wizycie w serwisie bmw dla krotkiego przypomnienia pisalem wczesniej ze mimo iz nie mam gwarancji sprobuje cos zdzialac w sprawie rozrządu no i zalapalem się na ich dobra wolę tylko ta dobra wola mnie nie satysfakcjonuje.po podniesieniu maski przez mechanika powiedzial ze te silniki tak pracuja i to tyle a ja powiedzialem to niech mi dadza zaswiadczenie ze z rozrzadem nic nie jest i do 200 tys mogę jezdzic to tez mi nie dali a do rozrzadu odniesli się tak ze producent mowi ze jest on bezobslugowy.wstepnie zaproponowali mi ze bmw pokryje koszt czesci a ja moge zaplacic za robocizne tylko ze ta robocizna to 6 tys zlotych na co się nie zgodzilem.Zostal wyslany wniosek do glownej siedziby bmw i za 2 tyg bede mial konkretna oferte ale rewelacji się nie spodziewam. Normalnie na ta usterke powinna byc akcja serwisowa nie wiem dlaczego bmw się miga od tego
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

mam pytanie dotyczace bebechow do rozrzadu bo czuje ze bede musial poddac sie tej operacji :

Podam jedna z ofert jakiegos warsztatu, i prosze okreslcie czy to wszystkie podzespoly ktore trzeba wymienic czy czegos jeszcze brakuje ? Jesli nie trafilem dobrze w watek badz mam zalozyc osobny temat to prosze o skasowanie mojego postu jesli nie prosze o rzetelna odpowiedz.

 

oto informacja :

 

Wersja 2014 z nowym typem górnego napinacz szyny środkowego łańcucha wypełniane gumowym kompozytem łańcuch środkowy 20 g cięższy od wersji z 2013r. zestaw zawiera 3x łańcuch, 3x koło, 4x ślizg,śruby górnego koła koła pompy i ślizgów, 4 x podkładka wtryskiwacza, tylny uszczelniacz wału, uszczelka pokrywy zaworowej . O gwarancję proszę pytać u dealera BMW lub u mnie 12miesięcy wraz z montażem w cenie 2600zł, nie demontujemy przodu pojazdu, zawieszenia, maski, skrzyni, kompresora klimy. Autko do obioru w dniu dostarczenia,warunkiem jet dostarczenie pojazdu do godz. 8mej. Pzdrawiam

 

Kolejne pytanie to czy nie wyciagajac skrzyni i tych czesci o ktorym napisala mi ta osoba jest mozliwa wymiana bebechow ?

pozdrawiam

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2600 z częściami, który serwis ma tak dobrą cenę??
Opublikowano
Jeszcze nie wiem, dzisiaj szukajac na slynnej stronie z czesciami i nie tylko, filtrow i napotkalem ogloszenie z rozrzadem, napislem i narazie piszemy. jutro pewnie bede wiedzial jakie to miasto i warsztat bo sam jestem ciekaw no i moze jakies opinie o warsztacie bym poczytal. wiec napewno dam znac.

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Jestem właśnie po wizycie w serwisie bmw dla krotkiego przypomnienia pisalem wczesniej ze mimo iz nie mam gwarancji sprobuje cos zdzialac w sprawie rozrządu no i zalapalem się na ich dobra wolę tylko ta dobra wola mnie nie satysfakcjonuje.po podniesieniu maski przez mechanika powiedzial ze te silniki tak pracuja i to tyle a ja powiedzialem to niech mi dadza zaswiadczenie ze z rozrzadem nic nie jest i do 200 tys mogę jezdzic to tez mi nie dali a do rozrzadu odniesli się tak ze producent mowi ze jest on bezobslugowy.wstepnie zaproponowali mi ze bmw pokryje koszt czesci a ja moge zaplacic za robocizne tylko ze ta robocizna to 6 tys zlotych na co się nie zgodzilem.Zostal wyslany wniosek do glownej siedziby bmw i za 2 tyg bede mial konkretna oferte ale rewelacji się nie spodziewam. Normalnie na ta usterke powinna byc akcja serwisowa nie wiem dlaczego bmw się miga od tego

Życzę powodzenia.

51872163352_7c9ff57746_o.jpg
Opublikowano
Wypowiedz pewnego Pana z warsztatu : "Z tym kołem to jest własnie skutek czytania bzdur w internecie i słuchania opinii z dziwnych źródeł... Własnie o tym napisałem w temacie o N47N. Chodzi plotka puszczona pewnie przez naciągające klientów warsztaty, że w silnikach przed 2009 trzeba wymienić wał korbowy ze względu na zintegrowane koło zębate. Jedyny mój komentarz to, za przeproszeniem, gówno prawda... Nie będę się rozpisywać co jak i dlaczego bo wałkowałem już temat w rożnych miejscach setki razy do znudzenia a chciałbym dziś już wreszcie wyjść z pracy.. " jak sie ktos zwas do tego odniesie ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Wypowiedz pewnego Pana z warsztatu : "Z tym kołem to jest własnie skutek czytania bzdur w internecie i słuchania opinii z dziwnych źródeł... Własnie o tym napisałem w temacie o N47N. Chodzi plotka puszczona pewnie przez naciągające klientów warsztaty, że w silnikach przed 2009 trzeba wymienić wał korbowy ze względu na zintegrowane koło zębate. Jedyny mój komentarz to, za przeproszeniem, [bAD] prawda... Nie będę się rozpisywać co jak i dlaczego bo wałkowałem już temat w rożnych miejscach setki razy do znudzenia a chciałbym dziś już wreszcie wyjść z pracy.. " jak sie ktos zwas do tego odniesie ?

 

Oczywiście że trzeba wymieniać wał . Mówi to Puma i każdy warsztat specjalizujący sie w naprawie BMW . A tutaj masz dowód jak wygląda zębatka na wale z silnika A . Wymieniałem rozrząd w silniku C i mechanik pokazał mi wal korbowy z A , który był wymieniany .

 

http://images62.fotosik.pl/916/d7dc360f4d4017a5med.jpg

Opublikowano
Wymienialem u siebie rozrząd i u mnie zębatka na wale wyglądała bardzo dobrze. Dodatkowo wymieniłem to: 11 27 7 800 523 kolo zebate (srodkowe kolo walkow wyrownowazajacych), tak jak PUMA nakazuje (nie zauważyłem, żeby na forum ktoś to wymieniał). Pan mechanik stwierdził, że bez tego rozrządu nie rusza. Te koło zębate zamocowane jest na łożysku, u mnie dość mocno szumiało. Poza tym rozrząd wyglądał ok, nie hałasował, przynajmniej ja nie słyszałem. Wymieniony profilaktycznie po studiowaniu forum, przebieg 205k, model n47a.
Opublikowano
Wypowiedz pewnego Pana z warsztatu : "Z tym kołem to jest własnie skutek czytania bzdur w internecie i słuchania opinii z dziwnych źródeł... Własnie o tym napisałem w temacie o N47N. Chodzi plotka puszczona pewnie przez naciągające klientów warsztaty, że w silnikach przed 2009 trzeba wymienić wał korbowy ze względu na zintegrowane koło zębate. Jedyny mój komentarz to, za przeproszeniem, [bAD] prawda... Nie będę się rozpisywać co jak i dlaczego bo wałkowałem już temat w rożnych miejscach setki razy do znudzenia a chciałbym dziś już wreszcie wyjść z pracy.. " jak sie ktos zwas do tego odniesie ?

 

Oczywiście że trzeba wymieniać wał . Mówi to Puma i każdy warsztat specjalizujący sie w naprawie BMW . A tutaj masz dowód jak wygląda zębatka na wale z silnika A . Wymieniałem rozrząd w silniku C i mechanik pokazał mi wal korbowy z A , który był wymieniany .

 

http://images62.fotosik.pl/916/d7dc360f4d4017a5med.jpg

 

Co do zjechania tego wala nie mam punktu odniesienia, nawet nie wiem jak to powinno wygladac !wiec rozrzad plus ten wal to koszta ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Przełomowy traktor N47 po wymianie rozrządu . :) Pozdrowienia dla K8v8M

 

https://www.youtube.com/watch?v=-gwfWc72gaw&feature=youtu.be

 

W środku trochę cicho nagrane ale jak pogłośnicie to słychać . Przed wymianą było słychać w środku szuranie .

 

https://www.youtube.com/watch?v=WcZSkG2xtBQ

 

 

Odswieze ale mam pytanie zauwazylem od jakiegos czasu ze silnik i ten plastik na nim troche mi sie trzesie nie az bardzo ale dosc :D a tutaj widze na twoim filmiku ze ani drgni u mnie tak bylo przy zakupie...moze ktos wie od czego to ? poduszki silnika ? to mi do glowy przychodzi...nagram filmik i wrzuce dzisiaj moze pomoze.

W srodku naprawde cicho chodzi ...u mnie tak nie ma :d chyba ze to efekt odsluchu nie na zywo :D

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
130km i sprzęgło poszło :?: :duh:

 

Mi też poszło przy 130 wymieniłem dlatego od razu też dwumase .

To nieźle ,ja mam przebieg 220tys i sprzęgło ,dwu-mas ,turbo w org i dobrej kondycji wszystko było sprawdzane :D

Wszystko zależy od ,jak było auto wcześniej użytkowane .

 

Kolego w jaki sposob sprawdzales sprzeglo, dwumas, turbo do;myslam sie ze komp...u mnie troche zaczyna szarpac przy ruszaniu ale nie zawsze..nie wiem od czego to zalezy...moze to wina tego ze 90% czasu autem jezdzi ZONA.. ;( i pod strome gorki podjezdza...:P

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Przyjedz do mnie to powiem co i jak z tym osprzętem :D

Nie ma po co jechać oglądać tego złomu M47 którego nikt od stycznia nie chce :lol:

Opublikowano

Taa,odrazu jak kupiłem w Niemczech to zawiozłem do ASO, bo się bałem wracać do Polski.

Zapłaciłem 3 tys ojro i mam święty spokój...

 

Weź się ogarnij i zniknij z tematu,albo pisz jak już kupisz N47(wiem,nie kupisz bo to złom i milion kretynów nim jeździ).

Opublikowano
Może i jest tego dużo ,ale jak wszyscy zatrybią o łańcuchu, to ceny będą lecieć na łeb na szyje ,a zauważyłem że już lecą i nikt tego nie chce brać :norty:
Opublikowano
Duzo ludzi jezdzi BMW z silnikiem N i nawet niewie ze trzeba uwazac na rozrzad.

Wcześniej to napisałem to dostałem od Czerwonego ostrzeżenie :D ,no cóż :D

Opublikowano
Przyjedz do mnie to powiem co i jak z tym osprzętem :D

Wsumie jak ty z okolic lodzi to nie mam do ciebie az tak daleko :D za pare dni bede jechal na urlop do pl.

Szkoda ze u mnie w okolicy bliskiej nie znam kumatego czlenia co by mi doradzil,zerknal w auto ;(

Dzisiaj pojezdzilem tutaj w De po komisach, ceny 3 z rocznika 08-11 nie sa az tak niskie...mozna i za 9t e wyrwac ale sa i takie po 12t e...i niekoniecznie na wypasie...a przebiegi zadko ktory ma mniej jak 150tys....jezdzac po ulicach miasta przygladam sie specjanie na 3ki i jezdzi tego mnostwo...a polowa z nich to 1.8 (patrzac na oznaczenie na klapie)....ciekawe czy merce C albo E klassa tez boryka sie z takimi sprawami...bo stosunkowo widze ich mniej....moze taki rejon w ktorym mieszkam ale najwiecej tutaj BMW.

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Miro72 mylisz sie zobacz ile złomu z N47 stoi na allegro i nikt tego nie chce a ceny tych cudenek schodzą do cen Toyoty avensis :lol: :lol: uświadom sobie w końcu ze jeździsz autem z fatalnym motorem!!! :lol: :lol: :lol:

Jeżdżę autem z bardzo dobrym silnikiem i jak bedzie trzeba to pojeżdżę jeszcze długo,nawet jakbym miał rozrząd zmienić.

Na Allegro są same rodzynki,lalki,igły-Niemiec płakał jak sprzedawał :D więc nie jest to dla mnie wykładnia.

Wystarczy popatrzeć w dział pomocy w zakupie,same najtańsze auta tam są oceniane,powypadki konkretne lub przebiegi x2

 

BMW to bardzo popularna marka,więc siłą rzeczy jest pełno ofert sprzedaży z najpopularniejszym dieslem w BMW po 2007r,czyli N47.

 

Proponuje co niektórym więcej luzu,nie macie tego silnika,więc co was on obchodzi skoro nigdy nie zamierzacie go kupić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.