Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Ja również od zawsze u nich robię wszystko w 3 BMW :cool2: Ile zajęła im wymiana? Widziałeś na zapleczu n47 z pękniętymi blokami? :norty: Jakieś miesiąc temu jak tam byłem robili parę :norty:

 

Pokazali mi parę usterek N47 i opowiedzieli kilki historii . Poza tym że ten motor jest bardzo żywy i mało pali, jest awaryjny nie dużo mniej od poprzednika . Chodzi jak traktor M47 dużo ciszej i ładniej .

 

Tylko kolega ekspert z forum i google K8v8M mówi że ten silnik to przełom :D .

 

p.s

 

4 dni robili .

Edytowane przez marcin04
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Fotosik.pl jak nie wymieniłeś wału to jak zeby naprawione?

 

Ja mam silnik C . Pisałem że mechanicy pokazywali wal z silnika A gdzie zęby wyrobione i konieczna wymiana rozrządu i wału .

Opublikowano

Nawet jak słyszałem nowe n47 to dźwiękiem rzeczywiście przypomina traktor, m47 nie pracuje ładnie, ale na pewno nie jak n47. Mało pali i dynamiczny to nie podważalne zalety.

 

A o przełomie z tym silnikiem napisał chyba połowę swoich postów, błazenada.

Opublikowano
faktycznie miedzy 20d M47 a 20n47 roznica nie jest tak duza al 20d m47 do n47 23d po 2010 to juz przepasc .... a niestety mam mke i mocy mi brakuje... i nie bardzo jest ja skad wykrzesac...
Opublikowano
Cypis na 220ps zrobisz :cool2:

Z mocnym kombinowaniem i dużym ryzykiem na obrócone panewki lub pęknięcie wału. :nienie:

Kwestia ile będzie jeździł jeszcze. W trójce N47 jest dostępny fabrycznie z moca ponad 200 KM, zrobic można i na 270-280 samym chipem, ale to juz tylko w jedynce gdzie jest biturbo po 2010 lub w alpinie D3.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
spokojnie 230 ..... panewki nic do tego nie maja.. ponowny remap planuje na czerwiec... na spokojnie... do tego czasu poprawie pare glupstw w m47 i bedzie mu lekko i silnik zawsze bedzie oddychal czystym chlodnym powietrzem..
Opublikowano

Maja maja. Jesli zwiekszysz moc bez zwiększania momentu to owszem panewki nic do tego nie maja. Niestety tak sie nie da i zarówno wał, który tez potrafi peknac jak i panewki bedą bardziej obciążone. Przy automacie nie jest to moze takie straszne bo on i tak przy ściśnięcie gazu na maksa zredukuje i wejdzie na obroty gdzie moment jest niższy ale przy ręcznej skrzyni radzę ostrożność. W tym silniku panewki siadaly nawet na standardowym sofcie.

Oczywiście to takze kwestia smarowania. Jesli cos w tej kwestii poprawiasz i będziesz ostrożny to możliwe ze silnik przeżyje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mnie tego tłumaczyć nie musisz natomiast innym może Sie przydać. W m47 należy bardzo dbać o olej I czystość kanałów smarowania więc jeśli chcecie uniknąć usterek w m47 porostu plukanka co wymiane czyli max 15kkm. Mój m47 ma 250kkm i ponad 100kkm po remapie. Turbo zero luzow.. Zero problemów z wtryskamki itp. Nnatomiast pali sporo. Kabel mam w domu diagnostyke robie raz na miesiąc by wszystko było pod kontrolą. Temperatury, cisnienia, swiece itp. Jak się dba... To auto chodzi jak trzeba.
Opublikowano
Cypis na 220ps zrobisz :cool2:

Z mocnym kombinowaniem i dużym ryzykiem na obrócone panewki lub pęknięcie wału. :nienie:

Kwestia ile będzie jeździł jeszcze. W trójce N47 jest dostępny fabrycznie z moca ponad 200 KM, zrobic można i na 270-280 samym chipem, ale to juz tylko w jedynce gdzie jest biturbo po 2010 lub w alpinie D3.

 

Pokaż takiego 123d w którym bezpiecznie podniesiono moc do 280 km samym chipem. Przy takim programie jest piekło w dolocie, a żywotność i tak słaba tego silnika dramatycznie spada.

Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .
Opublikowano (edytowane)
A na jakiej podstawie Ty stwierdzisz ze jest bezpiecznie lub nie ? Miałem ~270 Koni, a nie kilometrów bez żadnych problemow.

 

Napisałem Ci czemu przy 280 nie jest bezpiecznie, znów masz problemy z czytaniem, bo to już nie kwestia zrozumienia?

 

~270 czyli 261,9? Czy tak Ci się machnęło o 280?

 

miałeś czyli wróciłeś do serii czy jak?

 

Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

 

Na razie dolej. Ile ubyło?

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

uszczelka pod głowicą nowa?

Opublikowano
A na jakiej podstawie Ty stwierdzisz ze jest bezpiecznie lub nie ? Miałem ~270 Koni, a nie kilometrów bez żadnych problemow.

 

Napisałem Ci czemu przy 280 nie jest bezpiecznie, znów masz problemy z czytaniem, bo to już nie kwestia zrozumienia?

 

~270 czyli 261,9? Czy tak Ci się machnęło o 280?

 

?

http://img.photobucket.com/albums/v708/K8v8M/2ee47a8458d8b74bac004704959e8d48.jpg

 

Widziałem wykresy na 285 KM z tego co pamietam.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Samym chipsem na 285? To dawaj. Żaden tuner (normalny) nie zrobi takiego programu seryjnemu 123d, a szczególnie Kowalskiemu z ulicy - pomijam kwestię wydolności na seryjnych gratach...
Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

uszczelka pod głowicą nowa?

Nie . Wymienili tylko kompletny rozrzad olej i filtry . Przed naprawa nigdy nie bylo problemu z plynem..

Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

Na razie don't worry.

Jak poprzednik sugerował dolej i obserwuj. W czasie wymiany rozrządu miałeś spuszczony cały płyn. Po montażu został na pewno zalany i odpowietrzany ale czasami już podczas samej eksploatacji potrafi się układ "do-odpowietrzyć" i wtedy trzeba po prostu dolać.

Życzę, aby to był ten przypadek. :D

Opublikowano
A na jakiej podstawie Ty stwierdzisz ze jest bezpiecznie lub nie ? Miałem ~270 Koni, a nie kilometrów bez żadnych problemow.

 

Napisałem Ci czemu przy 280 nie jest bezpiecznie, znów masz problemy z czytaniem, bo to już nie kwestia zrozumienia?

 

~270 czyli 261,9? Czy tak Ci się machnęło o 280?

 

miałeś czyli wróciłeś do serii czy jak?

 

Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

 

Na razie dolej. Ile ubyło?

 

Ubyło jakieś pół litra .

Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

Na razie don't worry.

Jak poprzednik sugerował dolej i obserwuj. W czasie wymiany rozrządu miałeś spuszczony cały płyn. Po montażu został na pewno zalany i odpowietrzany ale czasami już podczas samej eksploatacji potrafi się układ "do-odpowietrzyć" i wtedy trzeba po prostu dolać.

Życzę, aby to był ten przypadek. :D

 

No właśnie jeżeli spuszczali płyn to mogło się tak stać . Dziś się tam nie dodzwoni . A mogli nie spuszczać płynu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.