Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

marcin04 czytanie ze zrozumieniem się kłania :wink:

 

K8v8M zrobił 300 tys km ale trzema różnymi BMW z motorem N47!

 

W temacie nowoczesnych diesli-wszystkie to badziewie,do których prędzej czy później trzeba będzie dołożyć parę tysięcy zeta.

Taki znak czasów...

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@marcin

Smutne jest to, ze nawet przeczytać prostego tekstu nie potrafisz. Ile Ty masz lat skoro jest to dla Ciebie za trudne? 5?

Niegdzie nie napisałem, ze klocki wytrzymały 300 tysięcy km. Idź do szkoły, naucz sie czytać, a potem wróć do dyskusji.

Ja znam takich którzy nadal pracują w ASO i maja porównanie z tym co było kiedyś. BMW jest oficjalnie w Polsce bardzo krótko. Początkowo sprzedawali śmieszne ilości samochodów, a mimo to napraw było multum, teraz sprzedaz jest o wiele, wiele wyższa a napraw mniej. Ilosc mechaników jest ta sama, większość wizyt serwisowych to przeglądy i naprawy blacharskie. Problemow mechanicznych jest coraz mniej. Dlatego mnie nie dziwi ze wydłużono maksymalny okres i przebieg na ktory można wykupić gwarancje do 6lat/200 tysięcy km.

 

Do Polski 95 procent sprowadzanych samochodów to złom ktory jest potem picowany na igiełki. Auta maja po pól miliona przebiegu, co w Niemczech czesto jest robione w 3-4 lata, potem maja opinie psujących sie bo każdy kupił pewne auto i nie dał sie oszukać. Jakim cudem jego auto było 20 procent tańsze niż w DE nikt sie nie zastanawia.

Popularność marki i ilosc BMW na ulicach wzrosła dramatycznie. Kiedyś spotkać jedynkę na ulicy to było święto. Teraz widzę czasem kilka w ciagu dnia. To samo dotyczy e90 i e60.

No, ale jesli zużyte sprzęgło to jest dla kogos awaria, to ja nie mam tu do wiele powiedzenia

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
marcin04 czytanie ze zrozumieniem się kłania :wink:

 

K8v8M zrobił 300 tys km ale trzema różnymi BMW z motorem N47!

 

W temacie nowoczesnych diesli-wszystkie to badziewie,do których prędzej czy później trzeba będzie dołożyć parę tysięcy zeta.

Taki znak czasów...

 

:cool2:

Od niedawna juz czwarte...

Moim zdaniem auto prawidłowo eksploatowane i serwisowane (nie zgodnie z tym co zaleca BMW ) moze przejeździc znacznie wiecej bez awarii niż kiedyś. Zawsze można miec pecha i trafić na bubel, ale znam przypadki gdzie auta w tym BMW eksploatuję sie bardzo intensywnie i nic sie prawie nie dokłada przez pól miliona. Fakt, ze to sa prawie same trasy, gdzie interwal wymiany oleju na poziomie 30 tysięcy jest nawet sensowny. Znaleźć BMW z przebiegiem pól miliona z silnikiem N47 nie jest żadnym problemem. Podejrzewam ze 2/3 jeżdżących w Polsce ma taki przebieg w swoim aucie. Oczywiscie na liczniku prawie zawsze jest poniżej 200 tysięcy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
Jedna trzeźwo myśląca osoba walczy z setką ludzi którzy opierają wiedzę na samochodach z bliżej nieznanym przebiegiem i historią. W dodatku wymiana turbiny i dwumasu to wg nich wada samochodu ? Dziwne, całe życie byłem przekonany że jak turbo tak i dwumas ma prawo po prostu się zużyć, bo nikt nie powiedział że są wieczne. Ale tak, wszystko co nowe to psuje się specjalnie :twisted: Teorie spiskowe pokroju Macierewicza to jest to co kocham. Wczoraj w innym temacie była dyskusja że nowsze BMW to już nie to samo co kiedyś. Wypowiedź właściciela e36 318i. Litości. Edytowane przez Randall
Opublikowano

To była prowokacja w celu zwrócenia uwagę na to jakie wypisujesz głupoty . Wczoraj wróciłem od chłopaków którzy polowe życie naprawiają te samochody i podzielam ich zdanie . Silnik 2.0 od początku to jeden z bardziej awaryjnych silników Diesla . Poprawią jedno np klapki - wzmocnią to znów rozrząd jest wadliwy . To jest normalne że trzeba wymienić kompletny rozrząd i wał ?? i jeszcze do tego wyciągać silnik i rozbierać jednostkę napędowa . Co najgorsze czasami to zdąża sie już n gwarancji !! Ktoś kupic BMw 5 za 250 tys i po roku rozbierają mu silnik . Jeżeli tak według Ciebie wygląda coraz mniejsza awaryjność BMW z silnikiem 2.0 to dalsza rozmowa nie ma sensu . Pozdro

 

p.s

Jeszcze najśmieszniejsze jest to jak wychwalasz BMW ze jest coraz mniej awaryjne a kilkadziesiąt stron wcześniej wymieniasz chyba z 50 różnych awarii w silniku M47 . Udowadniasz wszystkim jak kiepski był ten silnik . Żenujące ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie co to jest 3kpln na zmiane rozrządu ?? chyba niewiele jak ktoś kupuje auto za 50-100 tysi, zmienia rozrząd robi 150 tysi bez awarii po czym ponownie zmienia rozrząd i śmiga. Jest tragedia jak jest niewiedza, teraz jak już gro społeczeństwa wie o tym problemie i kupi auto świadomie po czym zmieni rozrząd (lub zapyta właściciela czy już zmieniał) to będzie mega zadowolona z silnika n47...
Opublikowano
W citroenie gwarancja jest dużo droższa niż w BMW, ale pewnie dlatego ze BMW sie bardziej psuje. Te wszystkie biuletyny PUMA i zmodyfikowane części sa tylko po to by nowsze auta sie bardziej psuly i żeby BMW wiecej dokladalo do gwarancji która musi świadczyć w ramach kontraktów.

 

Ze sprzedaży przedmiotowego Citroena producent i dealer zachowuje marżę kilkuprocentową, natomiast przy sprzedaży nowego BMW kilkudziesięcioprocentową (tak jest), a biorac pod uwagę znaczącą różnicę na wartości tych pojazdów - margines jeszcze wzrasta.

Dlatego być może stawka za przedłużenie gwarancji może zostać skalkulowana w BMW na niższym poziomie. Ale czy tak rzeczywiście jest?

 

Wlasnie dlatego w salonie KiA jest dwóch sprzedawców i 5 osób z obsługi klienta serwisu, dokładnie na odwrót jak w BMW.

 

W tym przypadku akurat się nie zgodzę, bo to wyłącznie od tego zależy jakie serwisy porównujesz natomiast ilość osób zatrudnionych ma się nijak do ilości napraw gwarancyjnych. Tam gdzie jest generalnie więcej pracy będzie więcej doradców i uwierz , każdy dealer dąży do tego, aby mieć ich jak najwięcej.

Co innego to kwestia małej ilości doradców na wielki wystawny salon BMW w porównaniu do tej samej ilości w mały serwisie np. KIA. Lecz tutaj ponownie uwarunkowaniem są tylko i wyłącznie finanse, bo dla przykładu, aby pokryć koszty wystawnego serwisu trzeba wykonać 20 napraw w ASO BMW a w przypadku KIA musi ich być np 60 (więc i ludzi do tego musi być 3x więcej).

 

A wracając do tematu N47 liczę na to że po wymianie rozrządu auto będzei jeździło bezawaryjnie kilka lat. :D

Opublikowano
Panowie a jaki olej lejecie mam bmw e90 318d silnik n47d20c zastanawiam sie nad kupnem motula 5w-30 8100 ll-04, zastanawialem sie tez nad valvolinem, badz mobil 1 wszystkie 5w-30.a jakie wy lejecie do swoich bmw.
Opublikowano
wiem że jest oddzielny temat olejów ,ale rzorząd i olej to pokrewne tematy dlatego chciałem się zapytać osobiscie zastanawiałem sie nad liqui molly ,ale ludzie tez polecaja olej mollers i nie wiem sam co kupić bo ogolnie castrol jest jednym z najgorszych olei
Opublikowano

Ja mam zalanego Castrola i przy rozbieraniu silnika podczas wymiany rozrządu zarówno góra jak i dół silnika czyściutkie i bez śladów zużycia.

Wiec zostaje przy Castrolu tylko wymiana co 15 000 km

Opublikowano
Odnośnie mojego rozrządu w moim bmw w którym man przejechane 30 tys słychać szurania czyli może być do wymiany bądź nie ale postanowiłem popisac do bmw w tej sprawie gdyż samemu nie chce ponosic kosztów, ponieważ jest to wina bmw. No i co się dowiedziałem że muszę jechać na diagnozę i jeżeli moje obawy się potwierdza mogę poprzez salon w ktorym diagnozowalem samochod mogę złożyć pismo do bmw polska badz bmw ag o dofinansowanie naprawy jest to mozliwe ze wzgledu na maly przebieg.nie wiem czy gra warta świeczki bo mogą dofinansowac badz negatywnie do tego podejda i sam będę musiał pokryc.jezeli musiałbym 10 procent to by się oplacalo.
Opublikowano
Odnośnie mojego rozrządu w moim bmw w którym man przejechane 30 tys słychać szurania czyli może być do wymiany bądź nie ale postanowiłem popisac do bmw w tej sprawie gdyż samemu nie chce ponosic kosztów, ponieważ jest to wina bmw. No i co się dowiedziałem że muszę jechać na diagnozę i jeżeli moje obawy się potwierdza mogę poprzez salon w ktorym diagnozowalem samochod mogę złożyć pismo do bmw polska badz bmw ag o dofinansowanie naprawy jest to mozliwe ze wzgledu na maly przebieg.nie wiem czy gra warta świeczki bo mogą dofinansowac badz negatywnie do tego podejda i sam będę musiał pokryc.jezeli musiałbym 10 procent to by się oplacalo.

 

 

podobny temat przerabiałem,z tym ze miałem gwarancje euro plus i przejechane 64 000km,usterke usunięto po wcześniej zrobionej diagnozie choć i tak musialem doplacic ok 165 € dodatkowych kosztów typu srubki ,olej itd.,po naprawie zrobiłem ok 10 000km i wszystko ok :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
Opublikowano
Odnośnie mojego rozrządu w moim bmw w którym man przejechane 30 tys słychać szurania czyli może być do wymiany bądź nie ale postanowiłem popisac do bmw w tej sprawie gdyż samemu nie chce ponosic kosztów, ponieważ jest to wina bmw. No i co się dowiedziałem że muszę jechać na diagnozę i jeżeli moje obawy się potwierdza mogę poprzez salon w ktorym diagnozowalem samochod mogę złożyć pismo do bmw polska badz bmw ag o dofinansowanie naprawy jest to mozliwe ze wzgledu na maly przebieg.nie wiem czy gra warta świeczki bo mogą dofinansowac badz negatywnie do tego podejda i sam będę musiał pokryc.jezeli musiałbym 10 procent to by się oplacalo.

 

Mam znajomego w jednym z serwisów BMW i tzw "dobra wola" jest bardzo powszechna w przypadku tej usterki.

Ale zła jest taka iż w przypadku tak znikomego przebiegu wymienią tylko ślizgi .

Opublikowano
Odebrałem dziś samochód po wymianie rozrządu . Nie ten silnik 0 szurania i jakby ciszej chodził . Później wkleje zdjęcie wału z silnika A widać jak wytarta jest zębatka . Aha i jeżeli chodzi o akustykę M47 chodzi dużo ładniej . N47 jak traktor :D
Opublikowano
Czyli wał z panewkami nowy?

 

Nie , ja mam silnik C . Ale pokazywali mi chłopaki wał z silnika A . Tam koniecznie trzeba wymienić, zęby już były w kiepskim stanie .

Opublikowano
W który serwisie robiłeś?

 

W jakim stanie były elementy rozrządu?

 

 

Nie były tragiczne , ale były miejsca gdzie było widać zużycie . W krk dokładnie napisze na pw , podobno tu nie można reklamować . Jak tu sie wkleja zdjecie jpg ?

Opublikowano

ok :cool2: Myślę że można napisać gdzie :norty:

 

Czy w którymś z tych:

 

PIM? P. Jarek z Borku? Rondo Grzegórzeckie?

Opublikowano
ok :cool2: Myślę że można napisać gdzie :norty:

 

Czy w którymś z tych:

 

PIM? P. Jarek z Borku? Rondo Grzegórzeckie?

 

Jeżeli można to PIM . Bardzo profesjonalnie , wszystko tam naprawiam , nigdy nie ma problemu .

Opublikowano (edytowane)
Ja również od zawsze u nich robię wszystko w 3 BMW :cool2: Ile zajęła im wymiana? Widziałeś na zapleczu n47 z pękniętymi blokami? :norty: Jakieś miesiąc temu jak tam byłem robili parę :norty: Edytowane przez qwertykk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.