Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zartuje :D Kolego :D

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To takie pytanie co do rozrządu:

Jest sens wymiany wszystkiego (łącznie z olejem) bez kół i wałka?

 

Żeby nie było - mam n47 :D i nie marze o m47 (to byłby krok wstecz )

Opublikowano

 

Chyba jednak w silniku C dalej to samo się dzieje ... Malo jest takich samochodów i dla tego nie słyszymy jeszcze o zerwaniach ...

Opublikowano

 

Chyba jednak w silniku C dalej to samo się dzieje ... Malo jest takich samochodów i dla tego nie słyszymy jeszcze o zerwaniach ...

 

 

Silniki z oznaczeniem "C" są produkowane od końcówki 2008 roku, więc aut z silnikiem "C" chyba jest więcej niż z "A".

Opublikowano

 

Chyba jednak w silniku C dalej to samo się dzieje ... Malo jest takich samochodów i dla tego nie słyszymy jeszcze o zerwaniach ...

 

 

Silniki z oznaczeniem "C" są produkowane od końcówki 2008 roku, więc aut z silnikiem "C" chyba jest więcej niż z "A".

Wyprodukowano ich grubo ponad milion. Na wielu rynkach diesle to 90 procent sprzedaży bmw. Z tego zdecydowana wiekszosc to N47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No to coś musieli poprawić z rozrządem skoro nie słychać o pęknięciach łańcucha tylko o szuraniu . N47 to bardzo dynamiczna i oszczędna jednostka napędowa nie ma co do tego wątpliwości . Teraz chyba w większość sam po 100 tys przebiegu zaczyna sie psuć dużo podzespołów . Trzeba sie nastawic na wydatek 3500 pln przy kupnie samochodu z silnikiem n47 gdzie ma przejechane ponad 100 tys wymienić rozrząd i jeździć . Dwu mas , turbina , wtryski , kolo pasowe , też nie należą to najwytrzymalszych w tym silniku , ale to chyba tak już jest teraz z samochodami :) . Kolega K8v8M troche jest w innej rzeczywistości . Owszem silnik N47 ciągnie do góry Bmw ale dla tego bo większość na zachodzie europy jeździ sam do 100-150 tys na gwarancji gdzie wtedy nic raczej sie nie dzieje a jak sie stanie to gwarancja . Później sprzedają takim Polakom jak my i Ty K8V8M dla których ten silnik jest awaryjny , nie ma co o tego żadnych wątpliwości . M47 jak i N47 można ustawić na równi . Mialem i ten i ten samochód . W m47 robilem turbo teraz w n47 bede robil rozrząd . Pomimo tych wszystkich wad jestem zadowolony z tego silnika bo to prawdziwa radość z jazdy małym kasztem , ale liczę się z tym że jak ktos wczesniej nie dbal o samochód , bedzie troche wydatków ( nie mowie o rozrządzie bo to wiadomo ) Ale co tu duzo wymagać jak kupujesz sam z 2010 r za 65 tys z przejechanym 135 tys a nowy kosztuje około 180 tys . Trzeba się liczyć z naprawami i tyle ..... Rozrząd trzeba wymieniać przy okolo 150 tys i koniec :)
Opublikowano

Tak - robić, szczególnie jak przejechane powyzej 100tys, bo przy całej robocie to juz groszowe sprawy, a bedzie na następne 200tys.

Miałem te same wątpliwosci jak ty i pomimo iż nie było widać zużycia zrobiłem i nie żałuję.

Opublikowano

Chciałbym potwierdzenie od osoby która wymieniała w n47 rozrząd, czy zrobiła to właśnie tak, wszystkie kola i wszystkie łańcuchy (oprócz kola z tego walkiem)

Jestem na etapie kompletowania części.

Opublikowano
Nie wiem czy wiecie, ale silniki R4 mercedesa OM 651 maja takie same problemy z rozrządem lub większe. Do tego inne problemy... oczywiście rozrząd od strony skrzyni biegow.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Może to się opłaca? Bo dziwne jest, że pierwsze wytarte kółka zębate w silnikach turbo-diesla były w 2.0 TDI VW. Tym bardziej jest to ciekawe, że pomimo kiepskiego silnika, po chwalonych starych TDI, sprzedaży im to nie położyło. Jakoś później dołączyło BMW, teraz albo razem z BMW Mercedes. Może w tym szaleństwie jest metoda?
Opublikowano
Nie wiem. Fakt, że takie rzeczy sprzedaży nie kładą. Mało kto kupuje takie auta żeby jeździć nimi po milion km. Sprzęt dobija do 100-200 tysięcy km i jest sprzedawany lub zostawiamy w rozliczeniu za następne nowe auto. Jeśli auto nie psuje się przez pierwsze 5 lat to osoba która je kupiła od PRODUCENTA jest zadowolą i nie interesują jej problemy kolejnego nabywcy. A mercedes miał wpadke z wtryskiwaczami które padały jeszcze na gwarancji. Ponoć było tego tyle że musieli na pewien czas wstrzymać produkcje silników bo się nie wyrabiali z naprawami gwarancyjnym. A ludzie i tak kupują. Tymczasem bmw jednak ten problem jeśli nie rozwiązało, to przynajmniej mocno ograniczyło. Nowe części zamienne są zmodyfikowane, nowo produkowane silniki już mniej podatne na te wadę. Tak czy inaczej moim zdaniem trzeba rozrząd na pojedynczym łańcuchu zmieniać co 200 tysięcy km, nawet jeśli się nie zrywa to mocno traci na precyzji pracy. Wszystko się zużywa nie ma cudów.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.