Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak zwykle najwięcej krzyczą ci których na N47 nie stać i widzieli go tylko u sąsiada ew w TV. Trzeba się zgłosić do BMW i powiedzieć jak robić silniki bo oni tam się nie znają. Polak przyjdzie, powie co i jak i cały świat się zadziwi jakich to mądralińskich mamy
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Stać, stać, i nie na takie auta

tylko nikt nie zamierza dokładać po parę tyś na buble,

:evil: koniec i .

Edytowane przez skrab
Opublikowano
Jak zwykle najwięcej krzyczą ci których na N47 nie stać i widzieli go tylko u sąsiada ew w TV. Trzeba się zgłosić do BMW i powiedzieć jak robić silniki bo oni tam się nie znają. Polak przyjdzie, powie co i jak i cały świat się zadziwi jakich to mądralińskich mamy

 

Kupiłeś auto by szpanować pod remizą czy jeździć ? To samo napisz na forum VW, że kupują 1.9TDI bo ich nie stać na 2.0TDI. :mad2:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Jak zwykle najwięcej krzyczą ci których na N47 nie stać i widzieli go tylko u sąsiada ew w TV. Trzeba się zgłosić do BMW i powiedzieć jak robić silniki bo oni tam się nie znają. Polak przyjdzie, powie co i jak i cały świat się zadziwi jakich to mądralińskich mamy

 

Kupiłeś auto by szpanować pod remizą czy jeździć ? To samo napisz na forum VW, że kupują 1.9TDI bo ich nie stać na 2.0TDI. :mad2:

akurat 2.0tdi się sypią jeszcze gorzej jak N47 także odpuść sobie ten temat :wink:

Opublikowano
Jak zwykle najwięcej krzyczą ci których na N47 nie stać i widzieli go tylko u sąsiada ew w TV. Trzeba się zgłosić do BMW i powiedzieć jak robić silniki bo oni tam się nie znają. Polak przyjdzie, powie co i jak i cały świat się zadziwi jakich to mądralińskich mamy

Serio nie widzisz, ze dyskusja z nimi jest bezccelowa ? Brakuje postów o zepsutym łańcuchu to sie chłopcy nakręcają wzajemnie. Kupili złom, to musza sobie jakoś humor poprawiać w końcu BMW turbiny rozdaje za darmo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jak zwykle najwięcej krzyczą ci których na N47 nie stać i widzieli go tylko u sąsiada ew w TV. Trzeba się zgłosić do BMW i powiedzieć jak robić silniki bo oni tam się nie znają. Polak przyjdzie, powie co i jak i cały świat się zadziwi jakich to mądralińskich mamy

Serio nie widzisz, ze dyskusja z nimi jest bezccelowa ? Brakuje postów o zepsutym łańcuchu to sie chłopcy nakręcają wzajemnie. Kupili złom, to musza sobie jakoś humor poprawiać w końcu BMW turbiny rozdaje za darmo.

Ale za to kupują dwa komplety opon nowych na zimę , za jeden pęknięty rozrząd w N47 :D

Opublikowano (edytowane)
Jak zwykle najwięcej krzyczą ci których na N47 nie stać i widzieli go tylko u sąsiada ew w TV. Trzeba się zgłosić do BMW i powiedzieć jak robić silniki bo oni tam się nie znają. Polak przyjdzie, powie co i jak i cały świat się zadziwi jakich to mądralińskich mamy

Serio nie widzisz, ze dyskusja z nimi jest bezccelowa ? Brakuje postów o zepsutym łańcuchu to sie chłopcy nakręcają wzajemnie. Kupili złom, to musza sobie jakoś humor poprawiać w końcu BMW turbiny rozdaje za darmo.

Ale za to kupują dwa komplety opon nowych na zimę , za jeden pęknięty rozrząd w N47 :D

 

Albo 5x używane turbo licząc 1000zł za sztukę. Chodź budowa turbo w N47 to jest nie jest rewolucja na poziomie "NASA", bo zasada działania jest ta sama. :wink: Pamiętajmy, że turbo nie robi BMW i dobrze bo pewnie i to by w N47 popsuli.

Edytowane przez damianz

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

Gdzie ci zaspiewali 3200? ?? za rozrzad ?

to i tak dobra cena ;) dokoła jest znacznie drożej ;)

No właśnie nie wiem czy wymieniać . Niby słychać trochę szuranie w czasie jazdy , na postoju cisza ,trochę po dodaniu gazu . Cala zabawa 3200 brutto no ale jak nie trzeba to po co wydawać ?

na twoim miejscu bym zmienił dla spokoju, ile ma na kulane bryka?

 

135 tys 2010 r . W krk jest taka cena , wyciągają tylko skrzynie .

Opublikowano
Wyczytałem na Ang. forum, że wymiana rozrządu może pogorszyć sprawę. Dlaczego ? Problemem jest koło zębate na wale, które jest przymocowane na stałe i żeby je wymienić trzeba wymienić cały wał :twisted: Nowy rozrząd wiadomo będzie się inaczej stykać z tą zębatką i może być większe ryzyko zerwania. Stary łańcuch jest już dawno ułożony pod tą zębatkę. Jak wiadomo w tej zębatce jak w każdej ścierają się ząbki i są bardziej "trójkątne". BMW podczas projektowania silnika myśleli, że łańcuch nigdy nie będzie wymieniany dlatego zębatka jest na stałe, a rozrząd z tyłu silnika :duh: . Tak z ciekawości się zapytam, ile to będzie opon zimowych :twisted: ?

Stare koło zębate jest na tyle "ostre", że powoduje szybsze zużycie nowego łańcucha. Oczywyście bez demontażu silnika to wału nie wymienicie + panewki itp ....... ile ja miałbym opon do M47 :8) .

Podobno w silnikach N47T problem z rozrządem już nie występuje (po 2011r) :roll: ..... czas pokaże. Dodam, że często hałas między 1500-2000rpm to właśnie przez tą zębatkę. Dalej sobie wmawiajcie jakie macie super BMW :mad2:

 

problem z tą zębatka występuje tylko na początku produkcji w silnikach z oznaczeniem N47D20A dlatego bmw zaleca wymianę razem z wałem . W silnikach C w wersji LCi już nie ma tego problemu

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Opublikowano

Jezeli silniki C maja wymienna zebatke to juz lepiej bo taniej. Ta zmiana oznacza tez, ze BMW dobrze wie o problemie z lancuchami tylko zamiast wszystkich z silnikami A zaprosic na wymiane walu, woleli schowac glowe w piasek i nie placic milionow euro za akcje serwisowa :nienie: VW tez byl taki chytry z DSG i nic nie zrobil, ale Chinczycy powiedzieli krotko, ze albo naprawia DSG w serwisie, albo koniec z VW w Chinach i VW mial pelne majtki, wiec wszystkie DSG trafily do serwisow. W europie o tym cisza i dalej sie psuja. Ja dalej mowie, ze niemcy wala lipe za grube pieniadze, lancuch w N47 to powazna usterka, a to ze pali 4l/100km to mam to w du.e szczegolnie gdy np. lece w trasie za granica i auto gasnie.

 

brak PL liter chwilowo :(

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
A gdzie ty byłeś jak ludzie lecieli w trasie i im auto gaslo bo turbina mówiła pa pa albo panewki w M47? Ja uważam, ze BMW powinno zacząć wymieniać wszystkie M47, bo sa o wiele bardziej awaryjne.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Czy to jakiś wirus złośliwy znowu się odezwał ?
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A gdzie ty byłeś jak ludzie lecieli w trasie i im auto gaslo bo turbina mówiła pa pa albo panewki w M47? Ja uważam, ze BMW powinno zacząć wymieniać wszystkie M47, bo sa o wiele bardziej awaryjne.

Ten znow swoje :duh:

Opublikowano
gdyby M47 nie sypały sie o wiele częściej niż N47 to Was by w tym wątku nie było. Nie musielibyscie sobie poprawiać humoru wypisując bzdury o silniku na ktory Was nie stać.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A gdzie ty byłeś jak ludzie lecieli w trasie i im auto gaslo bo turbina mówiła pa pa albo panewki w M47? Ja uważam, ze BMW powinno zacząć wymieniać wszystkie M47, bo sa o wiele bardziej awaryjne.

Ten znow swoje :duh:

Najlepiej w tym wątku nic nie pisać to kolega K8v8M zostanie sam ze swoim najlepszym silnikiem N47

Bo go przecież stać na wymianę łańcucha nie jednokrotnie w tych bublach :duh:

On ma swój świat i swoje zabawki..

Opublikowano
To, że M47 jest awaryjny i przestarzały wiedzą wszyscy (oprócz paru fantsatów może). Sypie się układ korbowy, turbo i wtryskiwacze. Dlatego produkowali go tylko 2 lata i szybko zastąpili nowoczesną, aluminiową konstrukcją, która wykorzystywana jest do dzisiaj. To że N47 ma bolączki jak każdy silnik nie znaczy, żeby wypisywać bzdury, że M47 był lepszy. Znam takich co twierdzą, że najlepsze są pompowtryskiwacze, bo common rail to tandeta... Ale jaki pisałem - nasi rodacy wiedzą lepiej co w trawie piszczy i nikt im nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak 2 lata w e90 ale duzo wiecej w e46 a wstydzic to sie niema czego. Tobie placa za najezdzanie na m47 :norty:
Opublikowano
Tak 2 lata w e90 ale duzo wiecej w e46 a wstydzic to sie niema czego. Tobie placa za najezdzanie na m47 :norty:

Ja nie produkuje wątków o awariach M47 tylko ich posiadacze. A tych wątków sa dziesiątki jesli nie setki. Ten silnik sie psuje dramatycznie i nic sie nie da na to poradzić. W N47 wystarczy wymienić rozrząd by miec spokój. W M47 zrobi sie jedno to potrafi paść co innego. Albo 3 razy to samo. Np. Turbina.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Sam przelatałem M47 w e46 140tys km. ze 150tys km do prawie 290tys.(1 oryginalne turbo)

Dalej tym autem smiga moja siostra i już ma prawie 300tys km.

I tyle co włożyłem w E46 przez 4 lata(we wszystko wlocznie z amorami i sprzęgłem) to w N57 włożyłem przez 0,5 roku tylko w silnik i jego zawieszenie.

I takie są fakty. Obydwa auata kupione w super stanie wybierane spośród wielu.

Im nowsze rozwiązania tym droższe - ciecie kosztów przez producentów.

Opublikowano
Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

 

Moje auto było serwisowane w Belgii i bez problemu dostałem informacje o historii serwisowej auta. Jednak co dealer to inaczej.

Chciałem jeszcze dodać, że w środę odebrałem auto od mechanika po naprawie- zerwany łańcuch rozrządu. Koszt tej imprezy 6900 PLN.

 

 

serwis naprawial ? Co tam u ciebie kleklo ze takie koszta zabawy ? zerwal sie nagle czy szorowal wczesniej ?

 

Łańcuch było delikatnie słychać przy odpalaniu a tak to cisza. Zerwał się podczas jazdy - silnik nagle zgasł i tyle.

Oprócz kompletnego rozrządu doszła regeneracja głowicy (pokrzywione zawory i połamane dźwigienki), uszczelka pod głowicę, pod pokrywę zaworów, olej itp.

Okazało się również że świece do wymiany, poduszka silnika i jeszcze kilka drobniejszych rzeczy także w sumie się sporo uzbierało.

Dobrze , że korbowody i tłoki przetrwały bo tak to cały silnik bym wymieniał.

Auto oczywiście nie było naprawiane w ASO, bo tam to by pewnie nowy silnik zaproponowali w ramach naprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.