Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to poza rozrzadem wychodzi na to ze to calkiem niezle auto :D :8) bylem wlasnie zerknac na stan oleju (bo chyba mechanior moj przy wymianie za duzo dolal) auto po jezdzie stalo okolo godziny i na bagnecie mam max az do zaglebienia gdzie konczy sie napis max. No i zauwazylem ze waz ciagnacy sie po lewej stronie spod chlodnicy taki gruby przy polaczeniu z czym jest ujebany olejem chyba. Musze zrobic fotke i wstawie w dzien. Tylko do Pl dojechac i u mechaniora bedzie juz wiadomo na czym czlowiek stoi !!!!! thx za odp

Podejrzewam że to jest wąż od turbo :D

Opublikowano
Jak wymieniłeś wąż to dobrze ,ale za miesiąc może być tak samo :D

 

A dlaczego sadzisz ze moze byc to samo ? co moze byc wina ciekniecia ?

 

Zona tylko wroci z pracy zrobie fotke i wrzuce ale tak jak mowisz 99% to waz od turbo

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
W Niemczech tez nie :D

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
tu też problem dobrze znany... kurde coraz więcej o tym jest w necie...

To tak samo jak było z urywającymi się klapkami - w UK problem też był nagłośniony o wiele wcześniej.

Opublikowano
tu też problem dobrze znany... kurde coraz więcej o tym jest w necie...

To tak samo jak było z urywającymi się klapkami - w UK problem też był nagłośniony o wiele wcześniej.

 

Jaki efekt naglosnienia ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano

Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

 

Moje auto było serwisowane w Belgii i bez problemu dostałem informacje o historii serwisowej auta. Jednak co dealer to inaczej.

Chciałem jeszcze dodać, że w środę odebrałem auto od mechanika po naprawie- zerwany łańcuch rozrządu. Koszt tej imprezy 6900 PLN.

Opublikowano
Pisalem dzisiaj maila do salonu bmw w ktorym bylo auto serwisowane przez 1 wlasciciela do 144tkm to odpisali mi ze nie moge mi podawac takich danych bo to sa prywatne dane poprzedniego wlasciciela :D

doslownie brak slow....dodam ze to belgia. Niemcy podali czostkowe info dokladnie bmw deutschland a o szczegoly kazali odezwac sie bezposrednio do serwisu ktore to auto mialo pod swim skrzydlem :D

brak slow ...brak slow :evil: :shock:

 

Moje auto było serwisowane w Belgii i bez problemu dostałem informacje o historii serwisowej auta. Jednak co dealer to inaczej.

Chciałem jeszcze dodać, że w środę odebrałem auto od mechanika po naprawie- zerwany łańcuch rozrządu. Koszt tej imprezy 6900 PLN.

 

 

serwis naprawial ? Co tam u ciebie kleklo ze takie koszta zabawy ? zerwal sie nagle czy szorowal wczesniej ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano
Slyszal ktos o przypadku zerwania lancucha w silniku N47D20C ?

ja gdzieś wyczytałem może znajdę to wkleję linka gdzie w f31 przy 8tys się zerwał...

 

No właśnie nie wiem czy wymieniać . Niby słychać trochę szuranie w czasie jazdy , na postoju cisza ,trochę po dodaniu gazu . Cala zabawa 3200 brutto no ale jak nie trzeba to po co wydawać ?

Opublikowano
Slyszal ktos o przypadku zerwania lancucha w silniku N47D20C ?

ja gdzieś wyczytałem może znajdę to wkleję linka gdzie w f31 przy 8tys się zerwał...

 

No właśnie nie wiem czy wymieniać . Niby słychać trochę szuranie w czasie jazdy , na postoju cisza ,trochę po dodaniu gazu . Cala zabawa 3200 brutto no ale jak nie trzeba to po co wydawać ?

 

Gdzie ci zaspiewali 3200? ?? za rozrzad ?

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Opublikowano

Wyczytałem na Ang. forum, że wymiana rozrządu może pogorszyć sprawę. Dlaczego ? Problemem jest koło zębate na wale, które jest przymocowane na stałe i żeby je wymienić trzeba wymienić cały wał :twisted: Nowy rozrząd wiadomo będzie się inaczej stykać z tą zębatką i może być większe ryzyko zerwania. Stary łańcuch jest już dawno ułożony pod tą zębatkę. Jak wiadomo w tej zębatce jak w każdej ścierają się ząbki i są bardziej "trójkątne". BMW podczas projektowania silnika myśleli, że łańcuch nigdy nie będzie wymieniany dlatego zębatka jest na stałe, a rozrząd z tyłu silnika :duh: . Tak z ciekawości się zapytam, ile to będzie opon zimowych :twisted: ?

Stare koło zębate jest na tyle "ostre", że powoduje szybsze zużycie nowego łańcucha. Oczywyście bez demontażu silnika to wału nie wymienicie + panewki itp ....... ile ja miałbym opon do M47 :8) .

Podobno w silnikach N47T problem z rozrządem już nie występuje (po 2011r) :roll: ..... czas pokaże. Dodam, że często hałas między 1500-2000rpm to właśnie przez tą zębatkę. Dalej sobie wmawiajcie jakie macie super BMW :mad2:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.