Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że tu niezła paranoja z tym N47... zaraz będzie, że chcę Ci swoje sprzedać...

Kupuj co chesz. Nic mi do tego. Byłeś przy naprawie rozrządu w N47 - cool :cool2: (to trochę tak jak ten ekspert od Macierewicza co samolotem leciał)

O mnie i moje auto sie nie martw. Nie zamierzam sprzedawać, a i tak przez ten okres dwóch lat było dwóch chętnych.

Dla Twojej wiadomości moje N47 jest git! Moich kilku kolegów także, a ogon kota nie ma tu nic do rzeczy. Poczytaj forum, a bez problemu znajdziesz przypadki N47 powyżej 200k z ori łańcuchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niedługo BMW z 2005 roku będzie droższe od tego z 2008, no bo ten nowszy ma przecież N47 :cool2: :duh: :mad2:

 

Ta teoria bardzo mi się podoba i aby tak było :mrgreen:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że tu niezła paranoja z tym N47... zaraz będzie, że chcę Ci swoje sprzedać...

Kupuj co chesz. Nic mi do tego. Byłeś przy naprawie rozrządu w N47 - cool :cool2: (to trochę tak jak ten ekspert od Macierewicza co samolotem leciał)

O mnie i moje auto sie nie martw. Nie zamierzam sprzedawać, a i tak przez ten okres dwóch lat było dwóch chętnych.

Dla Twojej wiadomości moje N47 jest git! Moich kilku kolegów także, a ogon kota nie ma tu nic do rzeczy. Poczytaj forum, a bez problemu znajdziesz przypadki N47 powyżej 200k z ori łańcuchem.

Daj spokój. Dyskutujesz z gościem którego przeraża wydatek na poziomie kompletu przyzwoitych opon. Raz na 100-200 tysięcy km. I to prawdopodobnie raz w życiu auta, bo jak dotąd nikomu po pierwszej naprawie się on nie zerwał. W przeciwieństwie do turbin w M47 które niektórzy wymieniali po 3 razy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że tu niezła paranoja z tym N47... zaraz będzie, że chcę Ci swoje sprzedać...

Kupuj co chesz. Nic mi do tego. Byłeś przy naprawie rozrządu w N47 - cool :cool2: (to trochę tak jak ten ekspert od Macierewicza co samolotem leciał)

O mnie i moje auto sie nie martw. Nie zamierzam sprzedawać, a i tak przez ten okres dwóch lat było dwóch chętnych.

Dla Twojej wiadomości moje N47 jest git! Moich kilku kolegów także, a ogon kota nie ma tu nic do rzeczy. Poczytaj forum, a bez problemu znajdziesz przypadki N47 powyżej 200k z ori łańcuchem.

Daj spokój. Dyskutujesz z gościem którego przeraża wydatek na poziomie kompletu przyzwoitych opon. Raz na 100-200 tysięcy km. I to prawdopodobnie raz w życiu auta, bo jak dotąd nikomu po pierwszej naprawie się on nie zerwał. W przeciwieństwie do turbin w M47 które niektórzy wymieniali po 3 razy.

aha jest bogaty fachowiec :mrgreen: miałem przyjemność czytać twoje posty wiara cie zlewa to tu teraz próbujesz coś udowodnic

Nie raz już pisałem, że N47 sam swoja ekonomią zarabia na ewentualną wymianę rozrządu. I to nawet gdyby trzeba go było robić co 100 tysięcy km, a nie trzeba. Tu nie trzeba bogactwa tylko odrobiny rozumu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie odezwal sie wlasciciel najlepszego silnika na forum :D

Dziękuje za uznanie dla inżynierów BMW, ale osobiście za najlepszy silnik BMW uważam benzynowy R6, ten z 235i, pomimo jego sławnej usterkowości (przynajmniej w wersjach produkowanych wcześniej )

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy wątek.... nie wiem jak mogłem go przeoczyć :wink:

Jeżeli uważasz, że wydatek 3tys na samochód warty 60-70k to duży wydatek, to no coment...

 

jak się szuka LCI za 35 tys. to się nie ma co dziwić. Niektórzy niestety powinni kupować tylko nowe auta bo potem lament na forach że auta się psują i wszystko drogie :shock:

kolega K8V8M sam wywołał temat siejąc ferment o M47. Z trzema turbinami to też trochę przesadził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy wątek.... nie wiem jak mogłem go przeoczyć :wink:

Jeżeli uważasz, że wydatek 3tys na samochód warty 60-70k to duży wydatek, to no coment...

 

jak się szuka LCI za 35 tys. to się nie ma co dziwić. Niektórzy niestety powinni kupować tylko nowe auta bo potem lament na forach że auta się psują i wszystko drogie :shock:

kolega K8V8M sam wywołał temat siejąc ferment o M47. Z trzema turbinami to też trochę przesadził.

Przesadzil ? Ja wymyślam usterki turbin twoim zdaniem czy może użytkownicy tego forum? Listę malej części uwalonych turbin masz w wątku s mojego podpisu. W tym ten gdzie ktoś zgłasza trzykrotnie wymieniane turbo. Idące w Setki przykladow tylko na tym forum zgłaszanych nie przeze mnie lecz użytkowników to dla Ciebie sianie fermentu? Na jeden urwany łańcuch w N47 bez trudu znajdziesz 10 uwalonych turbin w M47. To jest sianie fermentu?

 

Tu jest link do tej wypowiedzi. viewtopic.php?f=70&t=162540#p1163534

Jakby ktoś miał problem że znalezieniem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie odezwal sie wlasciciel najlepszego silnika na forum :D

Dziękuje za uznanie dla inżynierów BMW, ale osobiście za najlepszy silnik BMW uważam benzynowy R6, ten z 235i, pomimo jego sławnej usterkowości (przynajmniej w wersjach produkowanych wcześniej )

moim zdaniem najlepszy był V12 w 850i ,750i...natomiast na dzień zgodzę się z K8v8M

Ten najlepszy twoim zdaniem psul się jak cholera, bo miał problemy z chłodzeniem ( i nie tylko), a osiągi żenujące jak ba V12. Gorsze niż dwulitrowy diesel dzisiaj w serii 1.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K8v8M przestań już bzdury pisać z tymi wymianami turbo w M47, jak kupują ludzie auta z przebiegiem 400tyś to się nie ma co dziwić ,a jak kupują auta z silnikiem N47 z przebiegiem 100pare tyś i łańcuchy szczekają to jest twoim zdaniem normalne? W takim razie życzę Ci powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten najlepszy twoim zdaniem psul się jak cholera, bo miał problemy z chłodzeniem ( i nie tylko), a osiągi żenujące jak ba V12. Gorsze niż dwulitrowy diesel dzisiaj w serii 1.

to chyba nigdy nie miałeś z nim do czynienia dziś mało który silnik od bmw charakteryzuje się taka kultura pracy i wyważeniem...a po drugie jak można porównywać dzisiejsze silniki do tych z początkowych lat 90?????

Ja nie pisze o kulturze pracy i wyrażeniu, ale o osiągach i awaryjność. Wyważenie i kultura pracy jest dokładnie taka sama jak R6.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K8v8M dyskusja z Tobą nie ma sensu, Ty wiesz swoje, inni swoje. (mówiąc inaczej Ty masz niezawodny N47, ja mam niezawodny M47) Dziwi mnie tylko co się tak troisz jak tylko padnie słowo krytyki nad N47. Do ideału mu trochę brakuje...

Porównanie silnika z lat 90 do produkowanych obecnie i to znowu do N47 to już cios poniżej pasa :mad2: Za 20 lat o Twoim czy moim klekocie nikt nie wspomni (chyba że w kontekście padających turbin albo zrywających się łańcuchów) w przeciwieństwie do V12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K8v8M dyskusja z Tobą nie ma sensu, Ty wiesz swoje, inni swoje. (mówiąc inaczej Ty masz niezawodny N47, ja mam niezawodny M47) Dziwi mnie tylko co się tak troisz jak tylko padnie słowo krytyki nad N47. Do ideału mu trochę brakuje...

Porównanie silnika z lat 90 do produkowanych obecnie i to znowu do N47 to już cios poniżej pasa :mad2: Za 20 lat o Twoim czy moim klekocie nikt nie wspomni (chyba że w kontekście padających turbin albo zrywających się łańcuchów) w przeciwieństwie do V12.

O tym V12 też się wspomina także w kategorii usterkowości i problemów z przegrzewaniem, a nie tylko idealnej kultury pracy. 20 lat temu produkowano silniki 2,0 o zbliżonej ( mniejszej raptem o kilkanaście procent) mocy do tego v12 (mitsubishi lancer evo). Nie musisz się martwić, te silniki V12 bmw też idealne nie były choć kosztowały majątek.

 

N47 do ideału diesla w zasadzie prawie nic nie brakuje. Nie bez powodu został silnikiem roku. Sprawa łańcucha która dotyczy niektórych egzemplarzy z pierwszych lat produkcji to kwestia do załatwienia bez problemu i raz na zawsze za stosunkowo niewielkie pieniądze (równowartość kompletu porządnych nowych opon do tego auta). Jest sporo silników które są wadliwe i nienaprawialne w zasadzie za żadne pieniądze.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyważenie i kultura pracy jest dokładnie taka sama jak R6.

o kuźwa to chyba nie te same książki czytamy jak dla ciebie V12 ma tą samą kulturę pracy i wyważenie co rzędowe R6 to wybacz ale no coment :D

Jeśli znajdziesz książkę gdzie coś takiego jest napisane (że v12 ma wyższą kulturę pracy i wyważenie niż r6) to ja stawiam skrzynkę piwa. Przyjmujesz zakład ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.