Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

..dzwiek zwłaszcza łańcucha który jest pod autem bardzo się rozprasza i najlepiej jednak podnieść autko

zdjąć osłone(wersja już na max :cool2: ) i zapewniam że wystarczy aby sobie uświadomić dla niektórych

że Tak to już czas i szukać mechanika....

 

...dźwięk łańcucha nazwałbym raczej cykaniem...na zimnym miałem idealna cisze a po czasie pojawiało

się charakterystyczne cykanie(temperatura=rozciąganie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tu u mnie przed zmiana, slychac charakterystyczne szuranie:

 

A po zmianie ( tak na marginesie to po zmianie wlasnie slychac jakies cykanie, ale to ponoc od zaworow)

http://www.youtube.com/watch?v=_UlV0thE54g&noredirect=1

 

A zreszta juz nie wiem, przestalem sie przejmowac. Jak sie zatrzyma to baniak benzyny i splonie w lesie :evil:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Od siebie dodam - pisalem w sprawie wymiany rozrzadu do BMW Smorawinski ( N47D20C 143km 2010 rocznik ) - odpowiedz: czesci 2700 brutto, robocizna 7200 - razem 9900 zł!!! czyli wcale tak tanio nie jest!

 

To jakiś absurd . Czesci kosztuja max 2000 pln w Bmw Online Store . Robocizna max 2000 .

 

Wiltronic.pl - serwis samochodów BMW Warszawa / Zielonka

Witam

Koszt wymiany rozrzadu wraz z częściami i uszczelkami (obudowy rozrzadu, pokrywy zaworów, miski olejowej, wtryskiwaczy) to 3300zł.

Dodatkowo dobrze byłoby jednocześnie zmienić olej z filtrem (250zł), a płyn chłodniczy jeśli jest ok, można wykorzystać ponownie. Po wymianie należy także nabić klimatyzację.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli przy wymianie rozrzadu beda zdejmowac glowicę to moze wyjsc 2700 za czesci.

Instrukcja ktora posiada moj mechanik o tym mowi.

U mnie glowica nie byla zdejmowana gdyz powiedzialem mu ze chlopaki na forum nie zdejmują.

Uczczelka glowicy spotyka się z deklem obudowy rozrządu. Aby wszystko bylo idealnie skrecone jak w fabryce wypadało by ja zdjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec sie podlacze

Bylem dzis przypadkiem u mechanika i powiedzialem mu ze mam e91 diesel itd i ze w tych modelach sa awaryjne lancuchy rozrzadu i powiedzial mi zebym sprawdzil na komputerze kat wychylenia wtryskow??? Nie pamietam cos takiego mowil i wtedy pokaze czy lancuch jest juz luzny. Moze to byc prawda? Nie jestem mechanikiem nie znam sie na tym... Mierzyl ktos ten kat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jestem nowo zarejestrowanym użytkownikiem forum, choć czytam je od dawna-zwłaszcza temat odnośnie rozrządu.

Mam E91 318d z 2007 silnik N47 D20A, planowałem wymienić rozrząd jednak nie zdążyłem. Parę dni temu wracając z pracy przy próbie wyprzedzenia innego samochodu zapaliła się kontrolka silnika i auto zgasło- nie było żadnego szarpnięcia ani innych hałasów. Pierwsze co przyszło mi do głowy to oczywiście zerwany łańcuch,no i nie pomyliłem się- po zaprowadzeniu auta do mechanika diagnoza się potwierdziła-zerwany dolny łańcuch. Zdecydowałem się na remont silnika,bo według mnie kupując "nowy" używany i tak nie mamy pewności co kupimy, a rozrząd i tak trzeba wymienić. Innym użytkownikom BMW z tym silnikiem radzę nie czekać i wymieniać rozrząd bo później koszty są o wiele większe. Mimo, że mam przebieg 225kkm(realny,potwierdzony w serwisie) żadnych niepokojących objawów nie było.

Auto ogólnie bardzo dobre, tylko ten rozrząd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kolego, jak naprawisz to wiesz, ze nastepne ok 100 tys nie ma co sie martwic :cool2: Kupujac inny silnik nie masz pewnosci ani co do przebiegu ani co do stanu lancucha.

 

Dopisz jeszcze prosz przy ilu tys km wyrwalo lancuch ...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA POWIEM TAK WSPÓŁCZUJE WAM WSZYSTKIM TEGO MOTORU BO MOŻE I DYNAMICZNY OSZCZĘDNY JEST ALE KIEDY KOSZTY NAPRAWY PRZEKRACZAJĄ 2-3 TYŚ TO GDZIE TA OSZCZĘDNOŚĆ PRAKTYCZNIE JEJ NIE MA, DWA RAZY MIAŁEM OKAZJE KUPIĆ E90 Z N47 ALE SYN, KTÓRY MA ŚWIRA NA TLE BMW ODRADZIŁ MI KUPNO Z TYM MOTOREM W SUMIE NIE BEZ POWODU TYLE TEGO NA ALLEGRO I OTOMOTO STOI....JESZCZE RAZ WSPÓŁCZUJE...

A jednak koledze K8v8M się opłaca bo oszczędza na paliwie remont silnika (przynajmniej tak wypisuje ludziom) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale benzynki też się psują i co wtedy jak trzeba do niego dołożyć jeszcze z kilka tysi a zaoszczędzić nie ma z czego :mrgreen:

Pierwszy lepszy przykład usterki benzynki z pierwszej strony forum i hgw co się dzieje i jak naprawić a koszty .... :?: :cry2:

viewtopic.php?f=70&t=173321

 

Ja liczę tak :

Przejechałem autem 50.000 km. w dwa lata . Na 100 km. zaoszczędziłem ok. 3 l . ropy w porównaniu z benzyniakiem to daje ok. 16 zł. na 100 km.

Rachunek jest prosty wychodzi ok. 8000 zł. oszczędności . Robiłem przez dwa lata z usterek , które są typowe dla mojego auta ( reszta może się zdarzyć w każdym aucie jak klocki , tarcze itp. - zwykłe eksploatacyjne sprawy ) czyli turbina - koszt wymiany na nową ( nie regenerowana za 1500 zł bo tak też można i wyjdzie jeszcze taniej) ok. 5500 zł . Zostaje w kieszeni 2500 zł . np. na ubezpieczenie AC i OC gratis .

Coś w tym jest a nie zawsze i każdemu akurat coś nawali aby generować koszty . :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

od okolo miesiaca jestem uzytkownikiem mojego 1 bmw :D wybor padl na e91 318d 154tkm.

AUtko chodzilo cicho,bylo zrywne. Autko zarejestrowałem (filtry,olej) no i wyjechalem na urlopik w kierunku niemiec 1000km. W dniu wyjazdu przyspieszajac na biegu 2 slychac bylo w granicy 2tys obrotow jakis dziwny dziek brzdekajacej blaszki ale to przez ulamek sekundy. Dojechalem na miejsce wszystko ladnie pieknie, szczegolnie ze spalaniem bo bardzo niskie porownujac do benzynki zony :d. Nastepnego dnia pobudka, dodam ze zimno :d odpalam auto a tu walenie blacha jakas...mowie ladnie pieknie sie zaczyna przygoda z 1 autem z tej stajni. Auto jak sie rozgrzeje nie slychac wsumie nic. Przez kolejne dni to loteria raz slychac cos raz nie slychac ale to tylko w zakresie obrotow max do 1800 pozniej nic. Auto nie szarpie,spala tyle samo. Bylem tutaj i mechanika polskiego i wraz ze swoim ruskim pomocnikiem stwierdzili jednoglosnie ze to sa niejakie blaszki od turbo, ja jednak sadze ze to moze byc lancuch po przeczytaniu calego tematu na tym forum. Dolacze filmik ktory nagralem na zimnym bo slychac duzo lepiej niz na rozgrzanym.

 

 

Jak widac na zimnym ten dzwiek slychac bardzo wyrazie przy okolo 1000 obrotow powyzej juz nie. Dla wyrazniejszego dzwieku przytrzymalem obroty na wlasnie tym poziomie.

Dodam tez ze 18 listopada mam termin w warsztacie na terenie Torunia. Auto Kaine. Polecany warsztac z blizniaczego forum.

Milego sluchania i licze na jakas wasza fachowa opinie.

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.