Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

Dobre "mechanik" :norty:

Opublikowano

WItam,

 

 

Gdzie znajdę te statystyki? A poza tym znaleźć dobry egzemplarz z silnikiem M47 (163 PS) teraz troche trudno. Czy jest pewne i gdzie to sprawdzic od kiedy N47 ma poprawiony rozrząd? Bardzo prosze o odpowiedź ze szczegółowymi danymi. Pozdrawiam

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

 

To źle rozumiesz po pierwsze, a po drugi nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywać mechaniku... :mad2:

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

 

To źle rozumiesz po pierwsze, a po drugi nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywać mechaniku... :mad2:

Bardzo dziekuje koledze ze mi to uswiadomil. :duh:

Opublikowano
A jaki kto ma związek z łańcuchem?

 

Nic kolego. To jest tylko nie zwiazana z tematem odpowiedz na wczesniejsze watki.

Bylem pewien ze to forum, jest poto aby sie informowac o problemach innch uzytkownikow.

Zawsze ktos z forumowiczow moze miec podobne problemy i zaoszczedzic na niefachowych naprawach.

Niestety sa tacy,jesli tylko wejdzie im sie w temat zaraz cie obrzuca.

Opublikowano
A jaki kto ma związek z łańcuchem?

 

Nic kolego. To jest tylko nie zwiazana z tematem odpowiedz na wczesniejsze watki.

Bylem pewien ze to forum, jest poto aby sie informowac o problemach innch uzytkownikow.

Zawsze ktos z forumowiczow moze miec podobne problemy i zaoszczedzic na niefachowych naprawach.

Niestety sa tacy,jesli tylko wejdzie im sie w temat zaraz cie obrzuca.

Ja też myślałem że to forum techniczne. Przy byle czym człowiek jest zaszczekany a merytoryki =0.

W każdym razie cieszę się że piszesz bo przedstawiasz doświadczenie w temacie.

Opublikowano
To w N47 nie tylko łańcuchy pękają, ale i nawet bloki aluminiowe :shock: to ci udane silniki :duh: I tak niewiele palą , i takie niezawodne :mad2: byłem już blisko przekonania n47 ,ale teraz już nie, w M47TU2 takich rzeczy nie widziałem i myślę że nigdy nie zobaczę' 'brak słów''..
Opublikowano
A mógł byś rozwinąć ten temat o zaoszczędzeniu na niefachowych naprawach? Jakis konkret?

Prosze bardzo . We wczesniejszych postach opisalem osobe ktora miala auto od nowosc. Od okolo 130tys zaczelo powoli ubywac plynu chlodniczego. Auto zostalo rozebrane w jakims warsztacie z jego miejscowosci.Wymieniono uszczelke ,zrobiono glowice koszt 2500zl jakie juz zaplacil .Teraz klient trafil do firmy gdzie pracuje z zamiarem kupna silnika.Poniewaz problem pozostal. Powodem problemu byl blok .Moge sie zalozyc ze mechanicy nawet glowicy nie sprawdzili a pekniecie miedzy cylindrami wyszlo po dokladnym oczyszczeniu powierzchni. http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z180/1806020/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/1806020/1.jpg

http://www.galerieallegro.pl/

Caly watek jest napisany o feralnym razrzadzie, dla mnie blok moze sie okazac jeszcze wiekszym niewypalem. A czas pokaze wraz z kilometrami.

Opublikowano
Masz może więcej takich fot? Co najczęściej jest przyczyną remontu silników które składasz?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Masz może więcej takich fot? Co najczęściej jest przyczyną remontu silników które składasz?

Jak jest cos ciekawego to klikne aparatem. A o jaki silnik pytasz ? rozne silniki, rozne przyczyny. Jedno jest pewne ze wydluzenie przegladow olejowych zabilo nie jeden motor.A napewno nie pomagaja delikatemu rozrzadowi w N47.

Opublikowano
Ok, jesteś mechanikiem, ile do ciebie trafia silników N47 a ile M47?

Tylko weź to pod uwagę ze m47 to stare i niezawodne silniki z dużymi przebiegami, ma prawo coś się zepsuć ,a n47 to nowe i się sypią :?: , w taki sposób :duh: a, w m47 to jest nie do pomyślenia :norty:

Opublikowano

arkadius_k - wszystkie :D bom ciekawski i gdybym miał miał możliwość to bym przez ramię zaglądał :twisted:

Staram się zrobić wszystko co mogę sam przy swoim aucie o ile dam radę i czuję się na siłach a najczęściej to brak odpowiednich warunków mnie stopuje czasami.

Więc dawaj wszystkie ciekawostki jakie tam masz poukrywane :mrgreen:

PS

Poleciłbyś jakiś dobry ale nie kosmicznie drogi klucz dyno? Coś pomiędzy 10-100Nm? Gedore TARCOFIX K 1/2 10-100Nm 4550-10??

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
M47 sypią się z powodu zużycia, natomiast N47 w wyniku wad fabrycznych.

Mówisz ze silnik ten jest przeznaczony na 100-200 tys km? Bo po takim przebiegu potrafią sie one zużyć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Arcisz ten Gedore to świetny klucz, nie do zajechania ( pod warunkiem ze nie będziesz dokręcał na kąty). Ja mam 20 - 200.
Opublikowano
To w N47 nie tylko łańcuchy pękają, ale i nawet bloki aluminiowe :shock: to ci udane silniki :duh: I tak niewiele palą , i takie niezawodne :mad2: byłem już blisko przekonania n47 ,ale teraz już nie, w M47TU2 takich rzeczy nie widziałem i myślę że nigdy nie zobaczę' 'brak słów''..

 

Skrab trzymaj stara, dobra, sprawdzona jednostke M47N2 i dbaj o nia to bedziesz jezdzil dlugo albo jeszcze dluzej.

Ta jednostka napedowa to cos w stylu slawnych PD 1.9TDI u VW, ktore miliony kilometrow robily w Niemczech, a u nas w Polsce kazdy mial ponizej 200kkm i sie sypal.

Zreszta wraz z rozwojem techniki VW i ten silnik zepsul. Po prostu silnik byl tak dobry, ze kazda nastepna ewolucja byla metarialowo slabsza, a od 2008 roku chyba to nawet panewki tam sie wycieraja.

Juz kiedys w jakims innym watku prosilem o obiektywnosc, ale widze ze kolega K8v8M to jakis lobbing w temacie cudownosci N47 robi, albo bardzo sie zawiodl na M47N2.

A roznica w zuzyciu paliwa, hmm... litr mniej czy litr wiecej co za roznica. Poza tym zaczyna sie to robic nudne, ze kazdy watek jest sprowadzany do zuzycia paliwa tylko.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
arkadius_k - wszystkie :D bom ciekawski i gdybym miał miał możliwość to bym przez ramię zaglądał :twisted:

Staram się zrobić wszystko co mogę sam przy swoim aucie o ile dam radę i czuję się na siłach a najczęściej to brak odpowiednich warunków mnie stopuje czasami.

Więc dawaj wszystkie ciekawostki jakie tam masz poukrywane :mrgreen:

PS

Poleciłbyś jakiś dobry ale nie kosmicznie drogi klucz dyno? Coś pomiędzy 10-100Nm? Gedore TARCOFIX K 1/2 10-100Nm 4550-10??

 

Najlepsze klucze to firmowe :D gdyz za darmo. A tak na powaznie uzywam KINGTONY.

Co do ciekawostek musialbym troche pogrzebac ale temat raczej na PV bo ten watek juz ma tyle stron i tematow ze ciezko go ogarnac.

Opublikowano

Arkadius. Mógłbyś napisać ile robiłeś w przeciągu ostatniego roku silników M47 a ile N47?

 

AndiT. Spoko ty lekka ręka wywalasz 20 tys na paliwo, ale naprawa za 4 tys to już wielki problem? Ciekawa logika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.