Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli zero wiedzy to lepiej jechać, mysle ze zweryfikują na początek w jakim jest stanie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżdżę czasami n47 177km z 04.2009 - 285 000 km, rozrzad cichy, nigdy nie wymieniany. Ale olej Millers wymieniany co 15 000 km praktycznie od zawsze. Więc nie jest tak źle z tymi nierządami jak się dba.
Opublikowano

W nawiązaniu do dyskusji gdzieś z początku roku:


http://i67.tinypic.com/21b6q1y.jpg


Rozrząd nadal oryginalny, mechanicy (znani od bmw we Wrocławiu) jeden po osłuchaniu mówi że wg niego słychać i wymieniać, drugi mówi że nie ma pewności może i trochę słychać (na podnośniku), dramatu nie ma ale należy zacząć myśleć. Obaj w szoku że tyle na oryginale przejechał :)


Tak jak pisałem, jak przejedzie 440 to wymienię no i powoli zaczynam się do tej myśli przyzwyczajać :) co prawda obstawiam że do pół miliona by dociągnął bo nie ma szurania ale nie mogę sobie pozwolić żeby mi gdzieś w trasie padł.


Przy tym przebiegu to raczej już z wyciągnięciem silnika, wymianą kół zębatych i uszczelnień więc trochę szarpnie po kieszeni.

Opublikowano
niezdeaktywowany ale zawsze odruchowo wyłączam, olej co 10tkm zawsze, plus wszystkie filtry, 80% przebiegu trasy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, to start/stop przede wszystkim rozwala rozrząd w n47.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niezdeaktywowany ale zawsze odruchowo wyłączam, olej co 10tkm zawsze, plus wszystkie filtry, 80% przebiegu trasy.

 

Gratulacje, piękny przebieg. Widać jak wiele daje częsta wymiana oleju. Na jakim jeździsz? Turbo było robione?

Opublikowano

Gratulacje, piękny przebieg. Widać jak wiele daje częsta wymiana oleju. Na jakim jeździsz? Turbo było robione?

 

Oleje różne, było trochę na ori, trochę na shellu ale większość motul. Cały osprzęt silnika jest nadal fabryczny, oprócz pompy wody, rolek i pasków.

Opublikowano

Witam. Chciałem podpiąć się pod temat i zapytać o doświadczenia.

Mianowicie mam identyczny problem tylko w N47 320d, 2011.

Odpala super nawet na zimnym, chodzi ładnie i równo, ale w trakcie jazdy podczas przyspieszania przy

obciążeniu zaczyna klekotac.

Czy udało się to naprawić?

Co może być przyczyną tego klekotania ?

Dodam tylko że mam ok 10 tys km temu zmieniony rozrząd na ori częściach.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawdopodobnie zabrudzone wtryskiwacze, skorzystaj z wyszukiwarki.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=259519&hilit=cykaj%C4%85ce+wtryskiwacze

2-3 baki zalej najskuteczniejsze i bezpieczne Liqui Moly 2666 lub preparat ASO BMW następnie Liqui Moly 2663. Przegonić na dłuższej trasie-autostradzie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. przeplukanie wtryskiwaczy nie przynioslo efektu, natomiast klekotanie nie ustepuje.

podam link do filmu na ktorym slychac wszystko wyraznie.

dodam tylko ze ten dzwiek nie wystepuje na postoju, tylko w trakcie jazdy i Tylko podczas dodawania gazu ( kiedy zaczyna ciagnac) przez jakes 2 kilometry- pozniej spokoj.


Dodam ze mam swiezo zmieniony rozrzad i nic nie pomoglo.

bede wdzieczny za kazda pomoc

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie. przeplukanie wtryskiwaczy nie przynioslo efektu, natomiast klekotanie nie ustepuje.

podam link do filmu na ktorym slychac wszystko wyraznie.

dodam tylko ze ten dzwiek nie wystepuje na postoju, tylko w trakcie jazdy i Tylko podczas dodawania gazu ( kiedy zaczyna ciagnac) przez jakes 2 kilometry- pozniej spokoj.


Dodam ze mam swiezo zmieniony rozrzad i nic nie pomoglo.

bede wdzieczny za kazda pomoc

Kolego, strasznie coś hałasuje. Od kiedy masz ten problem? Czy tak samo puka na ciepłym i zimnym pod obciążeniem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Chciałem podpiąć się pod temat i zapytać o doświadczenia.

Mianowicie mam identyczny problem tylko w N47 320d, 2011.

Odpala super nawet na zimnym, chodzi ładnie i równo, ale w trakcie jazdy podczas przyspieszania przy

obciążeniu zaczyna klekotac.

Czy udało się to naprawić?

Co może być przyczyną tego klekotania ?

Dodam tylko że mam ok 10 tys km temu zmieniony rozrząd na ori częściach.

Pozdrawiam

oddaj to temu co wymienial ten rozrząd... długo masz auto? kupiłeś w takim stanie czy wyszło to nagle ?

Opublikowano
Witam, mam taki sam problem w bmw e92 2010r. silnik N47D20C 184km. Auto ma przebieg oryginalny 95kkm i rozrząd nie był w nim zmieniany. Macie jakieś sugestie co to może być?
Opublikowano
Koledzy o dziwo to stukotanie ustępuje po jakimś kilometrze albo dwóch. Wszyscy twierdza że silnik do wymiany a pierwsze takie zajście miałem około 2 lata temu tylko w zimie na mocnym mrozie. Zeszłej zimy bylo coraz częściej, pozniej wymienilem rozrząd w niemczech i podobno na oryginalnych częściach bmw i nie pomogło. Teraz klekocze dalej i w dodatku nikt nie chce sie podjąć naprawy. dodam że auto mam od 4 lat i na początku był spokój. Pomocy...
Opublikowano
Koledzy o dziwo to stukotanie ustępuje po jakimś kilometrze albo dwóch. Wszyscy twierdza że silnik do wymiany a pierwsze takie zajście miałem około 2 lata temu tylko w zimie na mocnym mrozie. Zeszłej zimy bylo coraz częściej, pozniej wymienilem rozrząd w niemczech i podobno na oryginalnych częściach bmw i nie pomogło. Teraz klekocze dalej i w dodatku nikt nie chce sie podjąć naprawy. dodam że auto mam od 4 lat i na początku był spokój. Pomocy...

Odpuść przypadkowych mechaników i diagnozy z forum znajdź kogoś ze specjalizacją w BMW albo jedź do ASO

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Brzmi troche jak wtryski...

Ucisza sie calkowicie po kilku minutach i wystepuje tylko na zimnym? Zalewales specyfiki do baku?

Edytowane przez oli222
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A skąd jesteś?

Ciężko tak na odległość ale stawiam na wtryskiwacz. Tyle że jak to słuchać w aucie to ten wtryskiwacz już by nie istniał. W najgorszym przypadku jakąś panewka, ale to było by też na postoju, a ty piszesz ze tylko przy przyspieszaniu... Na pewno to z silnika słychać? Szarpie coś?

Turbo sprawdzane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.