Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo moge zrozumiec wasza logike badz jej brak. Szoruje rozrzad to zatrzymuje auto i odstawiam do wymiany. Czy ktorykolwiek z forumowych "fachowcow" widzial kiedykolwiek jakie zniszczenia potrafi zrobic zerwany rozrzad? Czy kolega rozebral taki silnik choc raz aby udzielac tak idiotycznych rad jak te ostatnie?
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy słychać

Slychac ale z kazdej strony i to nie budzi watpliwosci

Kolego SVVR tobie proponuje obadanie pompy vacum - jesli nie wiesz gdzie jest zamontowana to zaprowadzi Cie do niej wezyk od zaworu egr-jesli ona tak spiewa to bedziesz pewny jak polozysz na niej reke , wczesniej sciagnij ten wezyk i sprawdz szczelnosc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Czy ktorykolwiek z forumowych "fachowcow" widzial kiedykolwiek jakie zniszczenia potrafi zrobic zerwany rozrzad?

Ja widze takie zniszczenia czasami - nie tylko w bmw

silnik jest secem samochodu a rozrzad jest sercem silnika...

Edytowane przez kotin44
Opublikowano
No cóż, przejechałem z tym "szuraniem" 300tys to i jeszcze z 50 może się uda a jak się nie uda to wstawię następny silnik. Jak padnie wcześniej to dam znać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przynajmniej dowiedziales sie co szura? Bo moze to nie lancuch :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i raczej nie po miescie zrobiłeś te 300tyś...
Opublikowano
A przynajmniej dowiedziales sie co szura? Bo moze to nie lancuch :)

 

Na moje ucho to tam nic nie szura ale ja się nie znam albo może głuchy jestem...

Opublikowano
No i raczej nie po miescie zrobiłeś te 300tyś...

 

A po co do miasta dizla? Żeby dpf co chwila czyścić? :)

miasto/trasa 20/80

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cóż, przejechałem z tym "szuraniem" 300tys to i jeszcze z 50 może się uda a jak się nie uda to wstawię następny silnik. Jak padnie wcześniej to dam znać.

Tak tez można. Idąc tym tropem jak będziesz miał cos w zawieszeniu do wymiany, nie wymieniaj, czekaj az koło odpadnie.

Opublikowano

Tak tez można. Idąc tym tropem jak będziesz miał cos w zawieszeniu do wymiany, nie wymieniaj, czekaj az koło odpadnie.

 

O moje podejście do napraw samochodów się nie martwię, nie bez powodu auto ma już ponad 400tys i ma się świetnie. Po prostu nie rozumiem idei naprawiania czegoś co nie jest zepsute ale liczę się z faktem iż w każdym momencie może nastąpić jakaś awaria. Turnbinę też powinienem "na wszelki wypadek" wymienić?

Po prostu nie popadajmy w skrajności.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt nie popada w skrajnosc. Masz do wymiany rozrzad a probujesz nam cos przekazac co nie bardzo wiem jaki ma cel?
Opublikowano
Nikt nie popada w skrajnosc. Masz do wymiany rozrzad a probujesz nam cos przekazac co nie bardzo wiem jaki ma cel?

 

Widzisz, Ty po filmiku w internecie stawiasz diagnozę że rozrząd natychmiast do wymiany, a mechanik u którego robię co grubsze rzeczy mówi że nie słychać i kręci z niedowierzaniem głową, chociaż mógłby powiedzieć że trzeba wymienić i bez gadania by zarobił 6k.


Nawet jeśli mój łańcuch jutro strzeli, to przejechane 412tkm świadczy że te łańcuchy wytrzymują dużo więcej niż 60-100tkm, przy właściwym serwisowaniu i użytkowaniu. Gdybym ulegał internetowej histerii to byłbym już po czwartej wymianie rozrządu i 20kPLN w plecy.

Ja rozumiem jak ktoś kupił auto, nie zna go, i chce mieć święty spokój - tak, prewencyjnie wymienić. Ale jeśli jeździ się autem już trochę i dźwięk się nie pogarsza i nie nasila - to po co?


Zobaczymy, test trwa dalej. Jak auto rozrząd dotrwa do 450tkm - wymienię dla uczciwości i pokażę jak wyglądają ślizgi i łańcuch po takim przebiegu. Jak nie dotrwa to albo na części albo swap i jeszcze dla mnie pojeździ bo fajne auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok. Rozumiem cel testu. Napisz jeszcze, nie wiem czy juz pytalem, dziala u Ciebie funkcja start/stop?
Opublikowano
Ok. Rozumiem cel testu. Napisz jeszcze, nie wiem czy juz pytalem, dziala u Ciebie funkcja start/stop?

 

Chyba pytałeś, działa ale odruchowo zawsze wyłączam. Wiem, mogę sobie carly przekodować ale zawsze zapominam a odruch pozostał ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sądzę iz to funkcja start /stop najbardziej niszczy rozrząd. W x3 e83 n47 dla przekladu nie ma tej funkcji i bardzo rzadko zdarzają się problemy.
Opublikowano
odebralem dzisiaj auto po wymianie rozrzadu,w koncu tylko normalne klekotanie diesla slychac:)ale jak dojechalem do domu to mi sie wyswietlila usterka systemu stop start. Swoja droga i tak tego nie uzywam ale nie lubie jak mi cos nie dziala. Czy ktos ma jakies pomysly czemu po wymianie rozrzadu przestalo dzialac?Reklamacje i tak jutro zloze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odebralem dzisiaj auto po wymianie rozrzadu,w koncu tylko normalne klekotanie diesla slychac:)ale jak dojechalem do domu to mi sie wyswietlila usterka systemu stop start. Swoja droga i tak tego nie uzywam ale nie lubie jak mi cos nie dziala. Czy ktos ma jakies pomysly czemu po wymianie rozrzadu przestalo dzialac?Reklamacje i tak jutro zloze

 

skrzynia manualna ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.