Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uważam, ze znają się na rzeczy i wszystko schludnie ogarniają ale jednak coś hałasuje po krótkim czasie.

Ale to nie jest od rozrzadu-nagraj tak jak kolega

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
czy ktos moze napisac jakie konkretnie czesci tego ukladu rozrzadu trzeba wymienic?mieszkam w anglii i planuje wyminiec lancuch w najblizszych tygodniach.moja trojka z 2012 ma ledwie 65 tys km ale juz slychac cykanie tak jak u innych uzytkownikow. rozumiem ze sa 3 lancuchy,ale czy kazdy lancuch ma swoje wlasne prowadnice i napinacze itd?jesli tak to czy konieczna jest wymiana wszystkich napinaczy itd?czy trzeba rowniez wymienic pompe wode?nie znam sie na tym wiec prosze o wyrozumialosc
Opublikowano
Kolego wymień wszystko... 4 ślizgi 3 łańcuchy 3 zebatki.. Pompa wody jest na pasku z przodu :)
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zeby zajrzec do rozrzadu trzeba rozebrac pol samochodu. Jesli nie masz 100% prenosci ze rozrzad byl wymieniony czyli jesli Ty sam tego nie zrobiles to sens rozbierania wszystkiego zeby nie zmieniac jest zaden. Koszt spory ale w miare spokojnie zrobisz kolejne 100 tys.
Opublikowano

Czytałem że podczas akcji serwisowej były wyjmowane napinacz bez wyciągania silnika oraz górny łańcuch poprzez rozkucie.

W N47 kupiłem po wymianie kompletnego rozrządu. W N57 będę musiał same to zrobić.

Opublikowano
Tego nie wiem. Zapewne są osoby na forum, które miały w ten sposób "naprawiany" problem rozrządu przez ASO.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytałem że podczas akcji serwisowej były wyjmowane napinacz bez wyciągania silnika oraz górny łańcuch poprzez rozkucie.

Byla modyfikacja napinacza i to podlegalo akcji-lancuch jaki byl taki jest i nie slyszalem o jego akcji

Rozkucie? A jak zakladali nowy?

Poprzez zakucie...-nie slyszales o takiej mozliwosci?

Opublikowano
Jestem umówiony na wizytę w nieautoryzowanym warsztacie zajmującym się tylko BMW w mojej okolicy po świętach na sprawdzenie, mówiłem też o tym co pisał Kotin44, sprawdzą wszystko. dam znać po wizycie jak to widzą,

BTW oglądali filmiki które nagrałem i mówią że tragedii nie ma, ale chcą to sprawdzić na "żywo"

pozdrawiam.

A więc jestem już po wizycie....

Diagnoza: rozrząd...

Stan: jeszcze do jazdy-ale trzeba nasluchiwac czy się pogarsza(głośność)

Olej wymieniać co 10 tyś i powinno być ok narazie...

Co ciekawe stały 4 szt F10-F11 z tym motorem z przebiegami od 100 do 230 tys i w każdej było lekko słychać a najmocniej w tej 100 tyś. I właściciele wszystkich podobno świadomi jeżdżą już tak od dłuższego czasu bez problemów(nasluchujac czy się pogarsza)

Ewidentnie nie służy tym łańcuchom jazda miejska-krótkie odcinki..

Ja zostawiam temat na dziś tak, ale będę nasluchiwac, pewnie i tak wyjdzie ze wymienię w wakacje bo nie da mi to spokoju...

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytałem że podczas akcji serwisowej były wyjmowane napinacz bez wyciągania silnika oraz górny łańcuch poprzez rozkucie.

Byla modyfikacja napinacza i to podlegalo akcji-lancuch jaki byl taki jest i nie slyszalem o jego akcji

Rozkucie? A jak zakladali nowy?

Poprzez zakucie...-nie slyszales o takiej mozliwosci?

 

pokaz


a dla tych co uwazaja ze jeszcze mozna pojezdzic polecam wpisac na jutubie timing chain n47 albo rozrzad n47 i pocieszyc oczy tym co zobacza :) nikomu nie zycze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem umówiony na wizytę w nieautoryzowanym warsztacie zajmującym się tylko BMW w mojej okolicy po świętach na sprawdzenie, mówiłem też o tym co pisał Kotin44, sprawdzą wszystko. dam znać po wizycie jak to widzą,

BTW oglądali filmiki które nagrałem i mówią że tragedii nie ma, ale chcą to sprawdzić na "żywo"

pozdrawiam.

A więc jestem już po wizycie....

Diagnoza: rozrząd...

Stan: jeszcze do jazdy-ale trzeba nasluchiwac czy się pogarsza(głośność)

Olej wymieniać co 10 tyś i powinno być ok narazie...

Co ciekawe stały 4 szt F10-F11 z tym motorem z przebiegami od 100 do 230 tys i w każdej było lekko słychać a najmocniej w tej 100 tyś. I właściciele wszystkich podobno świadomi jeżdżą już tak od dłuższego czasu bez problemów(nasluchujac czy się pogarsza)

Ewidentnie nie służy tym łańcuchom jazda miejska-krótkie odcinki..

Ja zostawiam temat na dziś tak, ale będę nasluchiwac, pewnie i tak wyjdzie ze wymienię w wakacje bo nie da mi to spokoju...

Pozdrawiam.

Ja pierdo..., co wa warsztat daje takie zalecenia. Mam nadzieję że pokrywaja koszta wymiany silnika... Brak słów.

Opublikowano
ja we wtorek wymieniam w swoim,mieszkam w anglii,koszt na zlotowki 3400,samochod 63 tys km,mam nadzieje ze bede mial spokoj na jakies kolejne 60 tys:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnoza: rozrząd...

Stan: jeszcze do jazdy-ale trzeba nasluchiwac czy się pogarsza(głośność)

Mechanik by Ci nie udzielil takiej porady.

Nagraj ten dzwiek trzymajac telefon prostopadle do kolektora ssacego i powoli go przemieszczaj od poczatku do konca silnika-moze uda sie to zlokalizowac

pokaz

daj silnik i lancuch :D

Wbij sobie w yt suzuki gsx600f zobaczysz ze miedzy 2gim a 3cim cylindrem jest lancuch rozrzadu i zakowanie lancucha jest jedynym sposobem na jego wymiane-tu masz cala operacje od poczatku do konca

https://www.youtube.com/watch?v=igSTridqJ5E

Opublikowano
Wpisz sobie w google numer części 11318578943 - zestaw naprawczy górnego łańcucha - na obrazku masz ładnie pokazany łańcuch z ogniwem do zakucia. U mnie wymieniali w ASO w ten sposób górny łańcuch tj przez rozkucie starego i założenie ww.
Opublikowano
ja we wtorek wymieniam w swoim,mieszkam w anglii,koszt na zlotowki 3400,samochod 63 tys km,mam nadzieje ze bede mial spokoj na jakies kolejne 60 tys:)

 


Tylko wymiana rozrządu co drugą wymianę oleju nie rzadziej niż co 25tys km może zapewnić spokój...


Nie panikujecie za bardzo? potem chodzą legendy jaki to n47 awaryjny bo wszyscy łańcuchy wymieniają częściej niż paski...


412tys i ciągle oryginał :cool2:

Opublikowano
ja we wtorek wymieniam w swoim,mieszkam w anglii,koszt na zlotowki 3400,samochod 63 tys km,mam nadzieje ze bede mial spokoj na jakies kolejne 60 tys:)

 


Tylko wymiana rozrządu co drugą wymianę oleju nie rzadziej niż co 25tys km może zapewnić spokój...


Nie panikujecie za bardzo? potem chodzą legendy jaki to n47 awaryjny bo wszyscy łańcuchy wymieniają częściej niż paski...


412tys i ciągle oryginał :cool2:

 

A nagraj z ciekawości filmik jak chodzi Twój silnik na ciepłym :)

Opublikowano

Proszę, sprzed chwili.



Nie wiem czy słychać czy nie ale ten silnik tak brzmi od kiedy go mam tj 300tys km.


Jak nie strzeli to może za 40-50tys wymienię pro forma razem z dwumasem żeby roboty nie dublować

Opublikowano
Nic nie strzeli nawet nie słychać rozrządu na tym filmiku. Zobaczcie mój jak szoruje, parę postów wyżej i to od czasu kiedy leciutko zaczął to minęły z 2 miesiące zanim się zorientowałem, że to łańcuch, wcześniej myślałem, że to jakaś rolka lekko hałasuje. No ale już dawno wymieniony :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.