Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czegoś nie rozumiem masz 140 tyś przejechane nic Ci nie szura, a mówisz że bmw coś spierd... Nie nie spierd... Czy Wy naprawdę wierzycie, że BMW jeden z największych koncernów na świecie z miliardowymi zyskami i jeszcze większymi obrotami, z dostępem do technologii umożliwiającej ocenienie wytrzymałości elementu do dużych prawdopodobieństw, nie zdawał sobie sprawy, że taki układ rozrządu będzie do wymiany po 150-180 tyś? To że szura, lub nie, cóż tak jest i nikt tego nie zmieni. To że nadaje się do wymiany? element eksploatacji. To że taka wada? Taka teraz polityka cięcia kosztów. To że taki drogi? Taka marka, droga była jest i będzie w eksploatacji.

 

Jeżeli uważasz fakt, że po 140 tys (nie tyś) km przebiegu łańcuch nie szura, za sukces, to już rozumiem dlaczego mamy rozbieżne zdania – primo, a secundo - jeżeli sądzisz, że aby stwierdzić, że coś jest spierd....., to trzeba poczuć to na własnej skórze, to jesteśmy już w domu :cry2:

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ciekawe statystycznie ilu posiadaczy n47 w Polsce pękł łańcuch ??? Strzelam np z 100 posiadaczy ile?? Może ktoś ma takie dane?

Ja mam dane z jednego ASO. W zeszłym roku mieli dwa przypadki zgłoszone. Oba naprawione w ramach goodwill.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Czegoś nie rozumiem masz 140 tyś przejechane nic Ci nie szura, a mówisz że bmw coś spierd... Nie nie spierd... Czy Wy naprawdę wierzycie, że BMW jeden z największych koncernów na świecie z miliardowymi zyskami i jeszcze większymi obrotami, z dostępem do technologii umożliwiającej ocenienie wytrzymałości elementu do dużych prawdopodobieństw, nie zdawał sobie sprawy, że taki układ rozrządu będzie do wymiany po 150-180 tyś? To że szura, lub nie, cóż tak jest i nikt tego nie zmieni. To że nadaje się do wymiany? element eksploatacji. To że taka wada? Taka teraz polityka cięcia kosztów. To że taki drogi? Taka marka, droga była jest i będzie w eksploatacji.

 

Jeżeli uważasz fakt, że po 140 tys (nie tyś) km przebiegu łańcuch nie szura, za sukces, to już rozumiem dlaczego mamy rozbieżne zdania – primo, a secundo - jeżeli sądzisz, że aby stwierdzić, że coś jest spierd....., to trzeba poczuć to na własnej skórze, to jesteśmy już w domu :cry2:

 

 

Nie powiedziałem że to sukces, więc proszę nie wmawiaj mi tego, zastanawiam się tylko nad sensem mówienia że ktoś coś spierd... chociaż u mnie jest wszystko ok. Ale to takie Polskie :norty:

Opublikowano

Myślę że nie ma co tłumaczyć BMW za tą wpadkę.

Pamietajmy że prawie wszystkie stare siliniki BMW przejezdzaly ponad 500tys na jednym łancuchu i ślizgaczach.

A jest masa przypadków gdzie dobiajano do 1mln.

Nie rozumiem tego że kolega ma sie cieszyc ze jego samochód przejechał już 140 tys i łańcuch nie pękł. Tyle to przejezdza na PASKU prawie kazde TDI(wym co 120tys)

Przecież porównując do średniej wszystkich starszych konstrukcjii BMW to dopiero 25%.

Ja bym powiedzial ze przejechal TYLKO 140tys.

Pamietajmy iż silniki N47 i N57 sa montowane od 2008r, tak więc w porónaniu do innych jednostek jest ich co najwyzej 5%.

A wystarczy sobie wejsc w wątki starych modeli E46, E39 czy E36 i zobaczyć ile jest o pęknietych łańcuchach mimo tego że te samochdy mają REALNEGO przebiegu średnio 500tys.(lub więcej) i jest ich kilkunastokrotnie więcej niż 1dynek 3-jek i 5jatek razem wzietych z silnikami N.

Tak wiec mozecie sobie bronic inzynierow z BMW, ale ja uważam że to jest wpadka i to DUŻA.

Niestety ale mogą zrazić troche ludzi do zakupu BMW i to nawet tych co jezdza autem spod śmigła po kilkanście lat.

A fora internetowe i petycje tylko to potwierdzają.

Tymbardziej że problemy występuja w całej europie zachodniej i USA a tam przebiegi są bardziej prawdziwe. Ciekawe co bedzie na forum za 2-3 lata gdy przyjedzie patologia z zachodu z samochodami cofniętymi z 500 na 200tys. Dopiero wtedy na forach bedzie huczało.

U mnie w rodzinie jest kilka BMW i powiem wam ze wcale nie uważam iż są to drogie samochody w eksploatacjii.Samochody te do tej pory przejeżdzały po 300tys bez zadnych awarii. Na 1 turbinie, rozrzadzie, wtryskach.

Zobaczymy jak bedzie teraz, jak łańcuch mi zacznie hałasowac to go wymienie, jak pęknie rozważe zmiane marki.

I znając życie kupie cos innego - nie bede zadowolony i wróce do BMW - aczkolwiek dla zarządu z Monachium jestem mało ważny bo kupuje uzywki, a oni zarabiają na nowych.

Opublikowano
Myślę że nie ma co tłumaczyć BMW za tą wpadkę.

Pamietajmy że prawie wszystkie stare siliniki BMW przejezdzaly ponad 500tys na jednym łancuchu i ślizgaczach.

A jest masa przypadków gdzie dobiajano do 1mln.

Nie rozumiem tego że kolega ma sie cieszyc ze jego samochód przejechał już 140 tys i łańcuch nie pękł. Tyle to przejezdza na PASKU prawie kazde TDI(wym co 120tys)

Przecież porównując do średniej wszystkich starszych konstrukcjii BMW to dopiero 25%.

Ja bym powiedzial ze przejechal TYLKO 140tys.

Pamietajmy iż silniki N47 i N57 sa montowane od 2008r, tak więc w porónaniu do innych jednostek jest ich co najwyzej 5%.

A wystarczy sobie wejsc w wątki starych modeli E46, E39 czy E36 i zobaczyć ile jest o pęknietych łańcuchach mimo tego że te samochdy mają REALNEGO przebiegu średnio 500tys.(lub więcej) i jest ich kilkunastokrotnie więcej niż 1dynek 3-jek i 5jatek razem wzietych z silnikami N.

Tak wiec mozecie sobie bronic inzynierow z BMW, ale ja uważam że to jest wpadka i to DUŻA.

Niestety ale mogą zrazić troche ludzi do zakupu BMW i to nawet tych co jezdza autem spod śmigła po kilkanście lat.

A fora internetowe i petycje tylko to potwierdzają.

Tymbardziej że problemy występuja w całej europie zachodniej i USA a tam przebiegi są bardziej prawdziwe. Ciekawe co bedzie na forum za 2-3 lata gdy przyjedzie patologia z zachodu z samochodami cofniętymi z 500 na 200tys. Dopiero wtedy na forach bedzie huczało.

U mnie w rodzinie jest kilka BMW i powiem wam ze wcale nie uważam iż są to drogie samochody w eksploatacjii.Samochody te do tej pory przejeżdzały po 300tys bez zadnych awarii. Na 1 turbinie, rozrzadzie, wtryskach.

Zobaczymy jak bedzie teraz, jak łańcuch mi zacznie hałasowac to go wymienie, jak pęknie rozważe zmiane marki.

I znając życie kupie cos innego - nie bede zadowolony i wróce do BMW - aczkolwiek dla zarządu z Monachium jestem mało ważny bo kupuje uzywki, a oni zarabiają na nowych.

 

Silniki n47 są montowane od 2007 r. do 2009 r przynajmniej te które miały problemy z rozrządem, teraz jeżdżą praktycznie te same jednostki w f10 - 2012 rok - 5 lat sprzedaży tej jednostki - więc Twoje wyliczenia odnośnie 5% są delikatnie mówiąc nie trafne, zresztą 5% do czego? Do ogołu sprzedawanych jednostek przez BMW? Sądzę, że ta jednostka jest najczęściej wybieraną ze wszystkich jednostek i stanowi kilkadziesiąt % - przypomne, 1,3,5,x3,x1... co świadczy o tym, że konstrukcja jest dobra, a to że BMW miało wpadkę i jest to wada nikt nie podważa(chyba) - czy tak naprawdę ciężko to niektórym tutaj zrozumieć? Skoro idziemy tym torem rozumowania, to jednostkę m47tu2 sprzed liftu chyba trzeba nazwać totalną minę i śmieć, bo przecież panewki, turbo (które nowe kosztuje tyle co wymiana rozrządu w n47 sic!) i sratata..... ja mam m47tu2 przebiegu sporo i zero problemów. Po co wracać do starych nissanów, starych BMW, gdzie doskonale sobie zdajemy sobie sprawę, że jakość była dużo wyższa, ale z paroma wyjątkami u każdego producenta taka syt. ma miejsce. :duh:

Opublikowano
Czegoś nie rozumiem masz 140 tyś przejechane nic Ci nie szura, a mówisz że bmw coś spierd... Nie nie spierd...

 

 

Sądzę, że ta jednostka jest najczęściej wybieraną ze wszystkich jednostek i stanowi kilkadziesiąt % - przypomne, 1,3,5,x3,x1... co świadczy o tym, że konstrukcja jest dobra, a to że BMW miało wpadkę i jest to wada nikt nie podważa(chyba) -

 

Ty właśnie podważasz i to jeszcze to, co sam napisałeś :shock:

 

Ale dobra, kończę, bo zaraz się zrobi bagno.

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
Czegoś nie rozumiem masz 140 tyś przejechane nic Ci nie szura, a mówisz że bmw coś spierd... Nie nie spierd...

 

 

Sądzę, że ta jednostka jest najczęściej wybieraną ze wszystkich jednostek i stanowi kilkadziesiąt % - przypomne, 1,3,5,x3,x1... co świadczy o tym, że konstrukcja jest dobra, a to że BMW miało wpadkę i jest to wada nikt nie podważa(chyba) -

 

Kolego to wada czy nie? To spierd..... czy nie? Sam już nie pamiętasz co napisałeś dwa posty wyżej.

 

Ale chwilka to przepraszam Cię bardzo co oznacza dla ciebie słowo spierdolone? (Przepraszam wszystkich)? Dla mnie to nie jest spierd... tylko to jest wada - wpadka. Równie dobrze moge powiedzieć że inżynierowie spierd...wnętrze projektując je tak małe, a dla mnie to tylko wada. Skoro dla Ciebie każda wada oznacza, że coś jest spierd... to życzę szerokiej drogi :cool2: Zresztą ta dyskusja jest jałowa, niektórzy nie podnoszą żadnych faktów, a pieją dalej niż ich słychać.

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano
Ja też mam M47TU2 tak jak Tyqwertykk jeżdżę już ponad rok i zero problemów jestem bardzo zadowolony z tego silnika nalatane ponad 200tyśturbo,dwumas i inne podzespoły od nowości moim zdaniem jest to konstrukcja niezawodna ,a jak bym miał N47 to bym w nocy nie mógł spać ,bo wiedział bym że może się na drugi dzień coś zesrać, :shock:
Opublikowano

W Polsce 90 procent kupowanych w salonie BMW to diesle, z tego 80 procent to wersje dwulitrowe. Przez ostanie 8 lat BMW wyprodukowało wiecej aut niż wcześniej przez lat 15. Aut z silnikiem n47 jest bardzo dużo na rynku, wiele z nich ma przebiegi po pól miliona i wiecej. Większość sprowadzonych do Polski z zachodu ma takie przebiegi. Wcale bym sie nie zdziwił gdyby sie okazało, ze n47 jest wiecej na drogach niż M47. Nie dość ze kiedyś BMW produkowało znacznie mniej aut to jeszcze o wiele żadziej wybierano diesle.

 

Z tego co widzę największy problem z N47 maja Ci którzy tego silnika nie maja. Chyba jakoś muszą sobie humor poprawić. Takie to polskie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Bo nie szukali z takim silnikiem ,bo wiedzieli co w trawie piszczy :D

Bo woleli dać zarobić Rostowskiemu i szejkom na sto procent niż serwisowi z małym ryzykiem za rozrząd (i oczywiscie z ryzykiem zapłacenia w serwisie za inne usterki). Licząc, że n47 pali tylko 1l mniej od M47 na paliwie zaoszczędzone mam 15 tys zł. Stać mnie na naprawę trzech łańcuchów i ciagle jeżdżę silnikiem znacznie bardziej dynamicznym i trwałym jeśli idzie o układ korbowo tlokowy oraz osprzęt.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Bo nie szukali z takim silnikiem ,bo wiedzieli co w trawie piszczy :D

Bo woleli dać zarobić Rostowskiemu i szejkom na sto procent niż serwisowi z małym ryzykiem za rozrząd (i oczywiscie z ryzykiem zapłacenia w serwisie za inne usterki). Licząc, że n47 pali tylko 1l mniej od M47 na paliwie zaoszczędzone mam 15 tys zł. Stać mnie na naprawę trzech łańcuchów i ciagle jeżdżę silnikiem znacznie bardziej dynamicznym i trwałym jeśli idzie o układ korbowo tlokowy oraz osprzęt.

:shock: widze że bogaty jesteś ,a mnie widzisz stać na paliwo nie mam problemu z zalaniem do pełna,głowę mam spokojną ,a jak zaoszczędziłeś na tych litrach 15tyś to nie dziwota że stać cię na naprawę http://cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

Opublikowano
tylko pytanie jedno drogi skrabie :8) jaka siła wyższa wmówiła Ci, że Twoje auto nie może się zepsuć? :twisted: Jesteś zapewne człowiekiem głębokiej wiary :cool2: ; )

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
tylko pytanie jedno drogi skrabie :8) jaka siła wyższa wmówiła Ci, że Twoje auto nie może się zepsuć? :twisted: Jesteś zapewne człowiekiem głębokiej wiary :cool2: ; )

Nie no pewnie że się może zepsuć ale to jest przepychanka z kolegą K8v8M bo jego zawsze musi być na wierzchu :wink:

Opublikowano
Ciekawe statystycznie ilu posiadaczy n47 w Polsce pękł łańcuch ??? Strzelam np z 100 posiadaczy ile?? Może ktoś ma takie dane?

Ja mam dane z jednego ASO. W zeszłym roku mieli dwa przypadki zgłoszone. Oba naprawione w ramach goodwill.

 

Nie chcę robić off topu, ale jak działa Goodwill ?

Sprzedam:
Opublikowano
Spartacus serie to jest to :cool2: A potem tem ten wątek :mrgreen:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Ciekawe statystycznie ilu posiadaczy n47 w Polsce pękł łańcuch ??? Strzelam np z 100 posiadaczy ile?? Może ktoś ma takie dane?

Ja mam dane z jednego ASO. W zeszłym roku mieli dwa przypadki zgłoszone. Oba naprawione w ramach goodwill.

 

Nie chcę robić off topu, ale jak działa Goodwill ?

To nie OT. Po gwarancji zgłaszasz temat do centrali BMW i dostajesz calkowity lub częściowy żwrot kosztów. Generalnie do 150 tys km jeśli serwisujesz auto w ASO, jest

B. Duża szansa na otrzymanie finansowania naprawy. Do 100 tys km km serwis w ASO jest darmowy, więc tak naprawdę trzeba zapłacić w ASO tylko za przegląd na 120 tys km. Jeśli dasz własny olej to wyjdzie niewiele drożej niż gdzie indziej. Ja w ASO robię nawet nieobowiazkowe wymiany oleju. Koszt ok 80 zł (robocizna ). W tej cenie jest podstawowy przegląd i mycie. Nie czuje sie obdzierany ze skory.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Masz ten artykuł na 12 stronie :)

 

Tak to jest jak się "naprodukuje" naście stron (a konkretów jak na lekarstwo) to później ciężko ogarnąć co i jak :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.