Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego nie wiem co ty za spisek widzisz.

Ja wyjąłem z mojego silnika łańcuch 11 31 8 510 014 a wsadziłem ten z koncówką 503.

Ponadto zostały zmienione slizgacze i napinacz(inne numry części wyjąłem i wsadziłem).

Co tam się zmienilo nie wiem, ale jak kupiłem samochod i wyczytalem o razrzadach to był dostępny tylko ten łańcuch: 11 31 8 510 014.

A w kwietniu pojawil się nowy łańcuch z nowym numerem, zresztą jak bys przeczytal caly ten watek to chyba gdzies tam jest przywołana odpowiednia puma która opisuje tą zmianę.

I nikt mnie nie oszukal bo to ja podawalem numery w serwisie które chce zamówić bo oni nawet nie wiedzieli ze miesiąc wcześniej wszedł nowy napinacz.

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Numer 014 na 503 jak poszukasz np w IC zamienia sie pomiedzy swagiem a febi cala różnica moze to glupie co napisze BMW nie produkuje lancuchow tylko podwykonawcy jak 100 czesci silnika bez slupka i glowicy :-) takze ulepszenie polega na tym ze BMw poszlo po czesci do kogo innego tak samo jak kupujesz np musztarde kamis w Lidlu czy Almie to samo ale inna kwota :cool2: no i efket placebo
Opublikowano (edytowane)
Wipler powiadasz że Febi i Swag :duh: , czy ty miałeś kiedyś te łańcuchy w ręku chociaż :?:

Kolego łancuch do n47 wlasnie febi mialem ostani raz w 2009 roku fakt zapomialem ale Ty wiesz lepiej ... sumie najlepiej bo ja juz dawno nie napraiwalem bmw a pierwszy rozrzad w n47 wymienialem w 2009 roku takze mam prawo sie pomylic :cool2: dla Ciebie pewnie np m30b35 jest jeszcze problemem bo z arogancją nie masz problemu :cool2:

Gorik 79 To podziel się wiedza kto produkuje to parę osób Cie zweryfikuje jak Twoje naprawy aut co po zbędnej dyskusji jak to kolega napisał z partaczem musiał jechać poprawiać auto u kogo innego ...

Edytowane przez Wipler
Opublikowano

Moze masz racje, ale jak oglądniesz stary i nowy łancuch ma on pewne różnice, nie wiem czy wynika to z tego ze produkuje to inna firma, czy z tego ze jest wykonywany według innej technologii czy według innego rysunku.

Tak samo slizgacze, które takze sie zmienily i w tym wypadku róznice widac golym okiem nawet w przypadku mało spostrzegawczej osoby.

Ogladalem te czesci ponad 7 miesięcy temu tak wiec juz nie pamietam czym sie dokładnie rozniły, ale i mi i mojemu mechanikowi wydawało sie iż są zmiany i to nie tylko spwodowane jego wypracowaniem.

Aby wiedziec czy nie bylo zmian przy przejsciu do innego producenta musial bys miec rysunek wykonawczy. Jak by zmienili tylko materiał to bys nawet tego nie zobaczył gołym okiem.

Czesto przechodzi sie do innego producenta jak po zmianach nie chce utrzymać lub opuścić ceny.

Oczywiscie nie upieram sie ze to jest zmodernizowany łancuch, bo nie widzialem dokumentacjii technicznej, ale z tego co zaobserwowalismy jest to prawdopodobne.

Opublikowano

bla bla bla nudy......

Łańcuch nalezy zawsze wymieniac wraz ze wspolpracujacymi kolami... nie wazne czy w bmw czy w rowerze czy motorze. wtedy zywotność jest pełna.

jezeli nie chcemy tego robić to nalezy zmierzyć zuzycie kół zębatych... i wymienić zużyte....

a teraz mi powiedzcie który z mechaników potrafi to zrobic ;)

heheheheh NIKT !!!!

bo nawet nie maja narzedzi do pomiaru.....

a na oko to mozna dziewczyny oceniać ;)

Opublikowano
jezeli nie chcemy tego robić to nalezy zmierzyć zuzycie kół zębatych... i wymienić zużyte....

a teraz mi powiedzcie który z mechaników potrafi to zrobic ;)

heheheheh NIKT !!!!

Każdy mechanik potrafiący wymienić rozrząd w BMW, potrafiący dokręcić głowicę przy użyciu klucza dynamometrycznego i kątomierza, umiejący posługiwać się suwmiarką ... ble ble ble nudzisz chłopcze ...

Opublikowano
Wipler powiadasz że Febi i Swag :duh: , czy ty miałeś kiedyś te łańcuchy w ręku chociaż :?:

Również zauważyłem dużą niechęć kolegi do Swag i Febi.

Możesz wyjaśnić dlaczego ?

Opublikowano
Może niech kolega Gorik79 napisze co poleca ... jestem bardzo ciekaw ... pewnie klientom pakuje Ruville w cenie oryginału :-) pozostaje jeszcze IWIS KETTEN i Vemo ale wątpię by tego używał :-)
Opublikowano
W silnikach N47 wersja C rzadziej wystepuje ten problem? Od kiedy produkowane są silniki w wersji D i w jakich modelach i jaka moc? Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do Wipler:

Człowieku przed chwilą się zarejestrowałeś i już wymyślasz jakieś oskarżenia - głupie domysły itp! Zastanów się co piszesz - przeczytaj cały wątek i dużo się dowiesz - widać, że Twoja wiedza jest mocno ograniczona!

Zanim coś napiszesz zastanów się 3 razy a później jeszcze raz!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega gorik sprzedaje na Allegro oryginały.
Może niech sam się wypowie a nie przez pełnomocników, przecież jest dorosły, rozumiem, że skoro sam się nie wypowiada to i sam nie naprawia aut:mad2:

Tak jak mam słaby dzień to ładuję ludziom Ruville a jak wogule nie ma roboty i jest bida to wtedy lecą łańcuchu Maxgeara, i jak sam się nie wypowiadam to znaczy że sam nie naprawiam aut :mrgreen: ile masz lat chłopczyku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w dobrym serwisie: części + wymiana = 3500 zł.

 

A co sądzicie o tym:

http://allegro.pl/rozrzad-lancuch-bmw-3-e90-e91-316d-318d-320d-325d-i3978308588.html

 

witam

w teorii Febi to oryginał łańcucha przed zmianą wersji ( z poprzednim numerem BMW )

a jak jest naprawdę?

może ktoś z mechaników się wypowie?

tylko ta firma robi dla BMW http://www.iwis.de/en/home/

Opublikowano

Volvo to też klasa premium .

Wszystkie auta się psują . Wystarczy poczytać forum innych marek .

Nawet japońskie marki dają ciała .

Nie ma co dramatyzować wymieniać profilaktycznie typowe wadliwe elementy przy pierwszych oznakach szurania , świstania i jeździć dalej . Zbyt dużego wyboru nie mamy - czymś trzeba dupsko wozić i zarabiać.

Ja na 1000 % następne auto kupię BMW bo mimo kilku usterek i tak kosztuje mnie najmniej jego utrzymanie w porównaniu do poprzednich aut a komfort i fan z jazdy jest bez porównania .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
W silnikach N47 wersja C rzadziej wystepuje ten problem? Od kiedy produkowane są silniki w wersji D i w jakich modelach i jaka moc? Pozdrawiam

niby rzadziej,ale sam doswiadczylem i jeszcze na gwarancji usterke naprawiono, 07.2011 rok produkcji

icon4.png
Opublikowano

Dzisiaj wiozłem kolegę do serwisu z 520d i silnik n47 po zerwaniu .Rocznik 2010 i 178.000 km.

Niestety ale cały silnik do wymiany . Uznali gwarancję ale dopłata ok. 4.500 zł. za robociznę i podzespoły.

Jednak im starsze tym lepsze czytaj m47 :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Przepraszam za off top, ale zwykło się mówić że stare to są dobre wino i skrzypki, chyba trzeba dopisać że jeszcze M47. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.