Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M57 był wybierany kilka razy z rzędu najlepszym silnikiem roku, poza tym 4 cylindry nigdy nie będzie równać się z r6 - nieważne jakie tam "cuda" wrzucą" :P
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale akustycznych doznań w postaci szurającego łańcucha nie znajdziesz w M57... a to już jest inna kultura pracy :norty:
Opublikowano
M57 był wybierany kilka razy z rzędu najlepszym silnikiem roku, poza tym 4 cylindry nigdy nie będzie równać się z r6 - nieważne jakie tam "cuda" wrzucą" :P

Pod wieloma względami N47 przewyższa stare 3,0. Jest duzo lżejsze i ma większa moc od wielu słabszych wariantów, a do tego mniej pali. Oczywiście ze kultura pracy R6 jest wzorowa, ale co z tego? To ciagle diesel i rozwodzenie sie nad tym ze jeden ciut mniej drży czy klekoce jest bez sensu. Jesli ktoś chce silnik o dużej kulturze pracy to kupuje owszem R6, ale benzynowe. N47 tez był silnikiem roku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
jedno i drugie to zwykle pierdzidełko.... nad czym tu sie tak rozwodzic ;) jedno i drugie sie psuje i trzecie tez....
Opublikowano
M57 był wybierany kilka razy z rzędu najlepszym silnikiem roku, poza tym 4 cylindry nigdy nie będzie równać się z r6 - nieważne jakie tam "cuda" wrzucą" :P

Oczywiście ze kultura pracy R6 jest wzorowa, ale co z tego? To ciagle diesel i rozwodzenie sie nad tym ze jeden ciut mniej drży czy klekoce jest bez sensu.

 

Ty zacząłeś to rozwodzenie tutaj:

 

n47 to ogromny skok dynamiki, elastyczności , kultury pracy a do tego o wiele niższe spalanie od poprzednika.

 

Zresztą bezsensowne bo potem przyznałeś rację :mad2:

Opublikowano
Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

 

Pozyjemy zobaczymy :norty:

Zwroc uwage ,ze auta z 2011, jesli nawet sa urzytkowane przez przedstawicieli handlowych w de, to dopiero w tym roku zaczna dochodzic do jakis wiekszyc przebiegow ok 160 kkm i moze sie okazac ,ze jest ta sama lipa. :duh:

 

 

Hm,czy lipa to nie wiem,lecz łańcuch trochę szurał,a ze posiadam jeszcze gwarancje to serwis wymienił rozrząd i już nic nie szura :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Mowa o 320D 184 PS z 07.2011 roku.

Ciekaw jestem czy za jakies 50 000km szuranie powróci??? :duh:

A tak bez powodu łańcucha pewnie nie wymienili,najpierw auto musiałem oddac na caly dzień w celu specjalistycznej diagnozy...pozniej kwestia kto ile ma zaplacic-czytaj BMW fabryka i gwarant bo to była gwarancja Euro plus(ubezpieczalnia).

Obie strony razem pokryly koszty,serwis wykonał usluge i jak na razie spokój :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
Opublikowano
Sto procent racji, w przypadku BMW trzeba tez brac pod uwage zmiany konstrukcyjne silnika. Modele po marcu 2011 sa wg BMW na tyle zmodyfikowane, ze nie ma potrzeby bać sie zerwania lancucha.

 

Pozyjemy zobaczymy :norty:

Zwroc uwage ,ze auta z 2011, jesli nawet sa urzytkowane przez przedstawicieli handlowych w de, to dopiero w tym roku zaczna dochodzic do jakis wiekszyc przebiegow ok 160 kkm i moze sie okazac ,ze jest ta sama lipa. :duh:

 

 

Hm,czy lipa to nie wiem,lecz łańcuch trochę szurał,a ze posiadam jeszcze gwarancje to serwis wymienił rozrząd i już nic nie szura :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Mowa o 320D 184 PS z 07.2011 roku.

Ciekaw jestem czy za jakies 50 000km szuranie powróci??? :duh:

A tak bez powodu łańcucha pewnie nie wymienili,najpierw auto musiałem oddac na caly dzień w celu specjalistycznej diagnozy...pozniej kwestia kto ile ma zaplacic-czytaj BMW fabryka i gwarant bo to była gwarancja Euro plus(ubezpieczalnia).

Obie strony razem pokryly koszty,serwis wykonał usluge i jak na razie spokój :cool2: :cool2: :cool2:

 

 

Gdyby mieli pewność, że się nie zerwie to by nie wymienili, tylko stwierdzili, że ten silnik tak ma chodzić...

Opublikowano

hm,ja to widze tez trochę inaczej,serwis chciał zarobić i była okazja.

Łancuch szurał a to nie podobalo się mi-w końcu mam gwarancje i jestem upierdliwym klientem :norty: :norty: :norty: :norty:

Być może tylko cos poprawili aby nie szurał (pewnie tak było),Suma summarum nic już nie szura,a na słowo czy rachunki wystawione w serwisie to nie wierze,musze sam zobaczyc :norty: :D :D :D :D

icon4.png
Opublikowano
hm,ja to widze tez trochę inaczej,serwis chciał zarobić i była okazja.

Łancuch szurał a to nie podobalo się mi-w końcu mam gwarancje i jestem upierdliwym klientem :norty: :norty: :norty: :norty:

Być może tylko cos poprawili aby nie szurał (pewnie tak było),Suma summarum nic już nie szura,a na słowo czy rachunki wystawione w serwisie to nie wierze,musze sam zobaczyc :norty: :D :D :D :D

 

 

Wiele rzeczy może się nie podobać, a to nie oznacza, że serwis to wymieni/naprawi, szczególnie jeśli nie ma to wpływu na funkcjonalność samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

 

warto się pchać? przecież tam też rozrząd może być do roboty...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Lepiej wykonac remont wiesz co masz do tego taniej cie to wyniesie.

Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Co ty nie poważny jesteś? Nie ma sensu.

Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Co ty nie poważny jesteś? Nie ma sensu.

 

To co mam zrobić ?? naprawa jest za podobne pieniądze

51872163352_7c9ff57746_o.jpg
Opublikowano
Trochę dużo. W 6-7 tyś powinno się zmieścić z robocizną, silnikiem gołym - chyba że masz f-vat. Jeśli się jednak zdecydujesz to: pro forma nowy rozrząd plus sprawdzenie bloku pod kątem mikropęknięć/pęknięć oraz sprawdzenie panewek w jakim są stanie i wtedy można chwilę odetchnąć i pojeździć ''spokojnie'', chociaż przy tym silniku...
Opublikowano
Kota, napisz lepiej jak odbierasz przesiadkę ze starego na nowy.

Aaa już kiedyś pisałem...

Generalnie wszystko na plus :D :D :D :D

Moc,ekonomia i wyposazenie jak dla mnie wszystko jest w nowym lepsze :cool2: :cool2: :cool2:

Choc ogólnie na M57TU2 jak dla mnie tez było ok,przed sprzedażą najechane miałem 290 000km i wszystko było fabryczne z wyjątkiem filtrów :norty: :mrgreen: a tak na poważnie to tylko tarcze i klocki wymieniałem i opony,zarówki i przy 220 000km dałem do wypalenia w piecu dpf (koszt 500pln)przy okazji wymieniłem termostaty bo bylo max 80 ℃,turbo,zawieszenie,motor itd. fabryczne do końca użytkowania,mam nadzieje ze z nowym będzie podobnie choć łańcuch wymieniony w zasadzie profilaktycznie :norty: :norty: :norty:

icon4.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy przy wymianie rozrządu konieczna jest wymiana: 11 27 7 800 523 -srodkowe kolo walkow wyrownowazajacych? Z tego co wyczytałem, nikt nie wymieniał tego koła. Dotyczy N47d20A.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć,

 

mam pytanie czy cena 8,5 tyś zł za silnik N47 A z przebiegiem 70 tyś plus wymian jest sensowna ?

Rozumiem, że masz na myśli słupek z głowicą ??? Czy sam słupek ???

Opublikowano

Czy zerwał się już komus łańcuch w silniku C?

 

Moje auto: BMW 320d 2010 rok 163 KM (ED) - przebieg 195 tys

 

Na zimnym jak go odpale nic nie szura i nie ma problemu. Jednak jak sie rozgrzeje slychac dość wyraźnie szuranie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tymi 200k to bym nie przesadzał ale realnie 120-130 pewnie nowy łańcuch osiągnie bez strachu :norty:
Opublikowano
Wjade dzisiaj do garażu bo wtedy najlepiej słychać i nagram telefonem to ocenicie czy szura czy szeleści;). W każdym razie jest to rytmiczny dźwięk. Auta nie chce sprzedać, więc jak będzie trzeba to sie zrobi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie spotkałem sie jak dotąd z sytuacja by łańcuch po wymianie sie zerwał. Masz jakieś dane na ten temat ? Części są zmodyfikowane a nie te same.

 

Bo może nikt nie zrobił jeszcze 200k po wymianie? nie pomyślałeś :) ponadto jest jeszcze kwestia tego wału który też się zużywa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.