Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś przejechał 200 tys km w n47 bez wymiany łańcucha i bez zerwania? Jeśli nie, to w tym jest problem, za który winę ponosi bmw. Oni nadal twierdzą, że rozrząd nie jest częścią częścią eksploatacyjną podlegającą wymianie zgodnie z jakimś interwałem.

Czy nie mam racji?

270 tysięcy proszę.

viewtopic.php?f=70&t=238485&p=1778584#p1778584

 

Chodziło mi raczej o jedynego właściciela. Ale ok. Czyli jednak może coś zależy od sposobu eksploatacji etc.

Opublikowano
Na pewno pomaga częstsza wymiana oleju czyli co ok. 15 tyś km

 

W moim olej też był wymieniany szybciej niż zaleca BMW i nic z tego łańcuch strzelił.

Jesli sam osobiście nie wymieniales lub nie patrzales jak wymieniają to nie możesz tego potwierdzić. Oczywiscie łańcuch moze strzelić mimo to, ale smarowanie ma istotny wpływ na jego kondycje jak w kazdym pracującym i tracimy metal o metal elemencie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Witam

posiadam bmw e90 lci 318d 2011 silnik n47d20c przejechane mam 27500km mam ten samochód od przebiegu 27tys przy zakupie slyszalem takie miarowe szuranie ale myslalem ze to moze jakas rolka bo długo stał jakies pół roku na placu zanim się sprzedał.Lecz teraz wiem ze to mogą być odgłosy rozrządu najbardziej jest słychać to szuranie na biegu jałowym takie rytmiczne powtarzające się a jak dodam gazu jakby cichło,wrzucam filmik z pracy silnika.

 

http://www.youtube.com/watch?v=63mH8t-k4W4&feature=youtu.be

Opublikowano

Na bank rozrząd,, czeka cie wymiana jak nie chcesz więcej sobie kłopotu przysporzyć :norty:

Achhhhhhh te silniki N47 :(

Opublikowano
Czyli co niby nie pęknie i mogę jeździć z odgłosem szurania ,albo strzeli i tylko nowy silnik mnie uratuje . Co panowie doradzicie więcej w tym temacie myslałem że pojeżdże kilka lat tym autem atu zonk.
Opublikowano
no tak ale z tego co czytałem i z tego co kolega powiedzial wczesniej w poscie.W silnikach d20c nie zanotowano i podobno nie pękają także mozna jeździć tylko z tym odglosem i tyle.Zrozum ledwie co kupiłem i juz mam wymieniać dalej coś.to juz chyba wole sprzedac
Opublikowano
no tak ale z tego co czytałem i z tego co kolega powiedzial wczesniej w poscie.W silnikach d20c nie zanotowano i podobno nie pękają także mozna jeździć tylko z tym odglosem i tyle.Zrozum ledwie co kupiłem i juz mam wymieniać dalej coś.to juz chyba wole sprzedac
Nie przejmuj się tym co Ci piszą ci co nigdy N47 nie mieli :mad2:

Z Twoim rozrządem jest wszystko OK!

 

Lej paliwo,zmieniaj olej i ciesz się jazdą...

Opublikowano
no tak ale z tego co czytałem i z tego co kolega powiedzial wczesniej w poscie.W silnikach d20c nie zanotowano i podobno nie pękają także mozna jeździć tylko z tym odglosem i tyle.Zrozum ledwie co kupiłem i juz mam wymieniać dalej coś.to juz chyba wole sprzedac
Nie przejmuj się tym co Ci piszą ci co nigdy N47 nie mieli :mad2:

Z Twoim rozrządem jest wszystko OK!

 

Lej paliwo,zmieniaj olej i ciesz się jazdą...

Nie mieli i widocznie nie chcą mieć :cool2:

Opublikowano

I tylko czekacie by dolać oliwy do ognia jak tylko ktokolwiek zapyta o N47 :nienie:

 

Nie chcesz mieć tego silnika-twoja sprawa i twój problem...jeździj sobie swoim M47 do miliona,ale na litość-przestań się wp....lać w tematy o których masz blade pojęcie...

Opublikowano
I tylko czekacie by dolać oliwy do ognia jak tylko ktokolwiek zapyta o N47 :nienie:

 

Nie chcesz mieć tego silnika-twoja sprawa i twój problem...jeździj sobie swoim M47 do miliona,ale na litość-przestań się wp....lać w tematy o których masz blade pojęcie...

Skończ waść wstydu oszczędź :roll: :D Za to Ty masz pojęcie , to fajnie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no tak ale z tego co czytałem i z tego co kolega powiedzial wczesniej w poscie.W silnikach d20c nie zanotowano i podobno nie pękają także mozna jeździć tylko z tym odglosem i tyle.Zrozum ledwie co kupiłem i juz mam wymieniać dalej coś.to juz chyba wole sprzedac

Samochód masz z 2011r , za czapkę śliwek nie kupiłeś . Wymiana rozrządu wraz z częściami w nie ASO to koszt ok 3-4 tyś zł , chyba Cię to nie zrujnuje . Masz duże prawdopodobieństwo spokój na kolejne min. 150 tyś km. z duuuużym marginesem ,tym bardziej w silniku "C". Teraz przejechał 275 tyś i się nie zerwał .Przelicz to na lata eksploatacji , nie wiem ile rocznie przejeżdżasz .Poza tym nieszczęsnym rozrządem, nie powinieneś z tym silnikiem mieć większych problemów .

Oczywiście twoje małpy twój cyrk .

Opublikowano

Generalnie wg oficjalnych dokumentów BMW (puma) silniki produkowane od marca 2011 nie niosą ryzyka zerwania lancucha. Jesli szura wymagane sa jakieś minimalne ingerencje. Link do tego dokumentu był wielokrotnie podawany na forum i łatwo go znaleźć.

 

Aktualnie jeżdzę trojka z listopada 2011r i delikatne szuranie słychać. Trzeba sie jednak wsłuchać i jak ktos nie wie czego nasłuchiwać to sie nie zorientuje. Na pewno nie będę lancucha wymieniać do przebiegu 200 tysięcy km, chyba ze będzie to słychać wyraźnie głośniej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Generalnie wg oficjalnych dokumentów BMW (puma) silniki produkowane od marca 2011 nie niosą ryzyka zerwania lancucha. Jesli szura wymagane sa jakieś minimalne ingerencje. Link do tego dokumentu był wielokrotnie podawany na forum i łatwo go znaleźć.

 

Aktualnie jeżdzę trojka z listopada 2011r i delikatne szuranie słychać. Trzeba sie jednak wsłuchać i jak ktos nie wie czego nasłuchiwać to sie nie zorientuje. Na pewno nie będę lancucha wymieniać do przebiegu 200 tysięcy km, chyba ze będzie to słychać wyraźnie głośniej.

 

Osobiście mam samochód z lutego 2011 roku czyli jest miesiąc rozbieżności do marca ,ale zrobię kolego jak piszesz na razie będę jeździł i kontrolował co jakiś czas ,bo coś mi się wydaję że do jakiegokolwiek mechanika bym nie pojechał to od razu stwierdzi "wymiana" a tym samym zarobek dla niego ,a to porostu może się okazać ,że jest to taka muzyka silnika n47 i trzeba przywyknąć.A swoją drogą ile BMW daje gwarancji może jakimś fartem się łapię ?? Można do nich zadzwonić i po vinie sprawdzą czy jest jeszcze gwarancja,może poprzedni właściciel dokupił dodatkową opcję ??

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.