Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Bez przesady, to po cholere sa te podpowiedzi (wskaznik zmiany biegow) miedzy zegarami? A poza tym 6 stke by musial wlaczyc chyba przy 180 :D Edytowane przez wertex
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez przesady, to po cholere sa te podpowiedzi (wskaznik zmiany biegow) miedzy zegarami? A poza tym 6 stke by musial wlaczyc chyba przy 180 :D

Do kogo piszesz ? chyba że po grillu i ... :roll: :lol:

Opublikowano

Tak trzymajcie obroty na 4 tys. lub wiecej szybciej wam sie lancuchy pourywaja :norty: zarcik maly

 

P.s Jak narazie po wymianie mojego cisza (zrobione niecale 2 tys km )

Opublikowano
Tak trzymajcie obroty na 4 tys. lub wiecej szybciej wam sie lancuchy pourywaja :norty: zarcik maly

 

P.s Jak narazie po wymianie mojego cisza (zrobione niecale 2 tys km )

 

Witaj, dołączę sie do pytania ile zapłaciłeś za wymianę i części?

Mógłbyś mi to rozbić, będę wdzięczna:)

Opublikowano

Koledzy polecam poczytac troche stron wstecz, tak od 35 :cool2:

Leniom nie podpowiadamy ile to kosztuje :wink: :mrgreen: :!:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Kurczaki Panowie:( u mnie delikatnie, może nie tak głośno jak w filmiku,ale szeleści :( sama nie wiem co robić, jadę do serwisu zobaczymy. Nio to sobie pojeździłam:)
Opublikowano
Pytanie: Problematyczna jest górna czesc rozrzadu (miedzy walkiem rozrzadu a pompa) czy dolna(miedzy walem korbowym a pompa)?
Opublikowano
To ciezko powiedzies kolego, nalezy wymienic oba polaczenia, nie ma sensu kombinowac :!: :|

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
To wiem ale tak z czystej ciekawosci.Tzn tym ktorym sie zerwał łańcuch to był to zawsze dolny , zawsze górny czy jest to loteria?
Opublikowano
Bez przesady, to po cholere sa te podpowiedzi (wskaznik zmiany biegow) miedzy zegarami? A poza tym 6 stke by musial wlaczyc chyba przy 180 :D

U mnie 6 woła przy spokojnej jeździe już przy 90km/h,także wydaje mi sie za szybko :duh:

icon4.png
Opublikowano

no nie przesadzajmy ... 6 przy 90 ma ok 1500 obr. Nie mówie że są to obroty do wciągania się pod górę ale do stabilnej jazdy na płaskim to auto daje rade. Warunek że nie przyspieszasz nie masz górek ... czyli płasko i równe tempo.

Hamując silnikiem na 6 można zjechac do ok 55-60 km/h ... ale to juz emeryt poziom expert :D

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
no nie przesadzajmy ... 6 przy 90 ma ok 1500 obr. Nie mówie że są to obroty do wciągania się pod górę ale do stabilnej jazdy na płaskim to auto daje rade. Warunek że nie przyspieszasz nie masz górek ... czyli płasko i równe tempo.

Hamując silnikiem na 6 można zjechac do ok 55-60 km/h ... ale to juz emeryt poziom expert :D

 

 

Pisałem tylko kiedy komp woła

o 6 przy spokojnej jeździe na płaskim,to nie znaczy że stosuję sie do tego :duh: :nienie: ,pozdro :cool2:

icon4.png
Opublikowano

:shock: Chyba jestem przewrazliwiony, ale staram sie niezchodzic ponizej 1700-1800obr (silnik na wyzwszych obr ma lepsze smarowanie a dwumasa mniej dostaje w kosc)

 

6 bieg zapinam od 120km/h w gore :)

Opublikowano
oczywiście że słusznie ... ja zasadniczo jeżdze podobnie ... jedynie w sytuacji gdy zapinam tempomat to juz od około 100km/h 6-stka u mnie sie kula ... chyba ze górka to przy takich obrotach przechodze z tryb "noga" i albo pilnuje aby spalanie nie weszło powyżej 8 l/100 ( wskaźnik obciążenia silnika ) albo jesli zależy mi na utrzymaniu predkosci to redukcja 4-5 ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
:shock: Chyba jestem przewrazliwiony, ale staram sie niezchodzic ponizej 1700-1800obr (silnik na wyzwszych obr ma lepsze smarowanie a dwumasa mniej dostaje w kosc)

 

6 bieg zapinam od 120km/h w gore :)

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: w zasadzie tez trzymam się takich wartości :D

icon4.png
Opublikowano
:shock: Chyba jestem przewrazliwiony, ale staram sie niezchodzic ponizej 1700-1800obr (silnik na wyzwszych obr ma lepsze smarowanie a dwumasa mniej dostaje w kosc)

 

6 bieg zapinam od 120km/h w gore :)

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: w zasadzie tez trzymam się takich wartości :D

 

Czyli co..ciągniecie na jedynce prawie do 3000 obr :duh: , żeby po zmianie nie spadło poniżej 1700?

Opublikowano (edytowane)
bardzo ciekawe bo automat wrzuca 6 przy 80 (oczywiscie jak sie toczysz) i co bedziesz ciagle go recznie poprawial ? (apropos smarowania... )

Automat to inna bajka troche. W przeciwienstwie do manuala przy lekkim obciazeniu zreduje bieg (a ta 6 to przeciez wrzuca taczac sie po plaskim lub z gorka muskajac gaz)

 

Czyli co..ciągniecie na jedynce prawie do 3000 obr :duh: , żeby po zmianie nie spadło poniżej 1700?

 

Bez przesady, bmw ma dobrze dobrane przelozenia i niema takiego problemu. Pozatym rozmiawiamy o extremalnych keirowcach co zapinaja 5-6 brzy 80-90 i tak jezdza a nie o sytuacji,gdy ktos leci z gorki wytraca predkosc i ma 6 bieg przy 90 muskajac gaz.

 

Koledzy zabardzo drazycie w druga strone

Edytowane przez Lendio
Opublikowano

Bez przesady, bmw ma dobrze dobrane przelozenia i niema takiego problemu.

 

Kolego, to jak Ty jeździsz powyżej 1700 obr jak nie wiesz, że żeby nie spadło poniżej tego poziomu ze zmiany 1 na 2 musi być na 1 prawie 3000 obr?

Coś kręcisz...

Opublikowano (edytowane)

Bez przesady, bmw ma dobrze dobrane przelozenia i niema takiego problemu.

 

Kolego, to jak Ty jeździsz powyżej 1700 obr jak nie wiesz, że żeby nie spadło poniżej tego poziomu ze zmiany 1 na 2 musi być na 1 prawie 3000 obr?

Coś kręcisz...

Napisalem,ze staram sie trzymac tego zakresu obr a to roznica :wink:

pozatym rozmowa byla o wyzszych biegach (5 i 6) i chyba niewidzisz problemu ciagniecia 5biegu do 3tys, zeby na 6 niespadly obroty ponizej 1700 :lol:

Edytowane przez Lendio
Opublikowano

Bez przesady, bmw ma dobrze dobrane przelozenia i niema takiego problemu.

 

Kolego, to jak Ty jeździsz powyżej 1700 obr jak nie wiesz, że żeby nie spadło poniżej tego poziomu ze zmiany 1 na 2 musi być na 1 prawie 3000 obr?

Coś kręcisz...

Napisalem,ze staram sie trzymac tego zakresu obr a to roznica :wink:

pozatym rozmowa byla o wyzszych biegach (5 i 6) i chyba niewidzisz problemu ciagniecia 5biegu do 3tys, zeby na 6 niespadly obroty poniez 1700 :lol:

 

Przy jedynce widzę, przy wyższych biegach nie widzę, choć przy normalnej jeździe nie ciągnę do 3000 obr., żeby nie spadły.

Opublikowano
Pytanie: Problematyczna jest górna czesc rozrzadu (miedzy walkiem rozrzadu a pompa) czy dolna(miedzy walem korbowym a pompa)?

 

Pod koniec sierpnia przymierzam sie do wymiany rozrzadu w moim N57.

Analizowałem pod tym kątem numery części i wychodzi na to ze górny łancuch jest taki sam dla N57 jak i N47.

N47 byl 2008, n57 2009 - porostu taki vin posiadałem

 

stary łancuch górny - 11318510014

nowy łańcuch górny - 11318572503

 

Na podstawie danych z etk wychodzi na to ze nowy lancuch wazy 1,7 kg a stary 1,3kg, tak wiec domniemam ze nowy bedzie ciezszy i mocniejszy.

 

Odnośnie dolnego łancucha są róznice pomiedzy N47 i N57

W N57 nie ma Pumy i wchodzi stary łancuch nr 11318506654

 

dla N47 - stary mial numer 11318506652

- nowy ma numer 13528572504.

 

Wygladało by na to ze w N47 ryzyko strzalu jest na dole i górze, a w N57 jest tylko górne - aczkolwiek jest to tylko moje domniemanie.

Jak koledzy piszą zakup samych czesci przy koszcie robocizny i skomplikowaniu roboty nie jest tak duzy tak wiec trzeba wymienić komplet.

 

Osoby ktore miały strzal fajnie jak by sie wypowiedziały czy górny czy dolny, pomimo tego ze bede robil komplet.

Ale ni chcial bym aby miesiac po robocie wyszła nowa Puma zmieniająca takze dolny łańcuch na mocniejszy.

W tej chwili nie ma zadnego szurania, na zimnym jakby troszke cos mialczy, ale niewiem czy ja nie jestem przewrazliwiony i czy to rozrząd.

Ale ze wzgledu na przebieg 185tys trzeba wkoncu to zrobic.

Opublikowano
Panowie . W silnikach N47 i nawet ciężkich i dużych autach automat jest tak zaprogramowany, że utrzymuje obroty ok 1200 nawet na ósmym biegu przy prędkości ok 85 km/h licznikowo. Przy większym wzniesieniu oczywiście redukuje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.