Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zna ktoś lub może posiada przypadek E90 LCI po liftingu z wersja silnika A i w jakich okresach produkcji występowały? Pozdro.
Opublikowano

Ja robiłem ost przegląd olejowy i chłopaki w serwisie poinformowali mnie, że łańcuch zaczyna szurać, a z racji zużycia i przebiegu (135 tys) zalecili wymianę:

- paska wieloklinowego (swoją drogą w kiepskiej już kondycji) + rolka

- napinacz paska mechaniczny + rolka

i stwierdzili, że problem będzie zażegnany ;)

Opublikowano
Ja robiłem ost przegląd olejowy i chłopaki w serwisie poinformowali mnie, że łańcuch zaczyna szurać, a z racji zużycia i przebiegu (135 tys) zalecili wymianę:

- paska wieloklinowego (swoją drogą w kiepskiej już kondycji) + rolka

- napinacz paska mechaniczny + rolka

i stwierdzili, że problem będzie zażegnany ;)

 

hahah :cool2: przez wymiane osprzetu z przodu - rozwiazali problem w tylu sinika :cool2:

To nie rozwiaze problemu tyko zniweluje objawy, lanuch dalej moze byc zerwany, poprzez nierownomierne zurzycie kol zebatych.

Kilka stron wstecz opisalem moj przypadek - poogladaj sobie zdjecia :wink:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
olewam :D

 

Olewaj olewaj - ciebie tez oleja :cool2:

Polowa tego forum jest o tym jak kupowac i na co zwracac uwage , wystarczy poszukac :search: , pomyslec. Do tego trzeba wlaczyc mozg, ale jak widac nie kazdy wie jak sie to robi i zasmieca ...

 

Specjalnie dla tych co nie potrafia urzywac opcji szukaj ...

Tematy o kupowaniu e90

http://www.bmw-klub.pl/forum/search.php?keywords=kupno&terms=all&author=&fid%5B%5D=70&sc=1&sf=titleonly&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj

 

jak mam wlaczyc mozg i ma dzialac jak twoj to wole nie wlaczac :cool2:

 

a tak wogole to sie juz wyleczylem z n47...slyszalem na wlasne uszy jak wyglada to szuranie...i to w wersji c ,zaledwie 100tys.km

 

mowcie co chcecie ale auto tej klasy nie ma prawa tak sie zachowywac...masakra!!!

nawet gdyby mial sie nie zerwac ten lancuch...to chyba bym zwariowal slyszczac to.

powiecie ze nie kazdy tak ma egzeplarz ale jak tu czytalem ze to moze sie zaczac w dowolnej chwili i bmw twierdzi ze to normalny odglos...to ja dziekuje.

Opublikowano
Kupujesz E9x z silnikiem M47 i szuranie masz w du..je :wink:

a najlepiej M57 :) ... i mówie to jako użytkownik M47 któremu wciąż 190 koników przynosi frajde z jazdy... ale ... :)

Nastepne bedzie 30d na atomacie i chips 250+ :)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Nieważne czy to benzyna czy M47 czy M57 , kolega rebenga ma racje w aucie tej klasy nie ma prawa być takich odglosow - mercedes cdi i vag tdi na cr to lepsze silniki - cichutkie i maja moc . Każdy pasek tdi 170KM lepiej i dynamicznej jeździ od 177KM n47. Generalnie polecam audi a4 b8 lub c klasę 204 to dużo lepsze i bardziej dopracowane auta od BMW e9x nie wspomne o wygluszeniu i materiałach są duże lepsze , a i uważam ze zawias w b8 tez jest lepszy . BMW spada na psy poza dobrymi systemami multimedialnymi. Zaraz mnie tu wszyscy zjada ze BMW najlepsze ale jak ktoś porobi przy tym i pojeździć trochę tym trochę tamtym i zna się na samochodach to przyzna mi racje
Opublikowano
Nieważne czy to benzyna czy M47 czy M57 , kolega rebenga ma racje w aucie tej klasy nie ma prawa być takich odglosow - mercedes cdi i vag tdi na cr to lepsze silniki - cichutkie i maja moc . Każdy pasek tdi 170KM lepiej i dynamicznej jeździ od 177KM n47. Generalnie polecam audi a4 b8 lub c klasę 204 to dużo lepsze i bardziej dopracowane auta od BMW e9x nie wspomne o wygluszeniu i materiałach są duże lepsze , a i uważam ze zawias w b8 tez jest lepszy . BMW spada na psy poza dobrymi systemami multimedialnymi. Zaraz mnie tu wszyscy zjada ze BMW najlepsze ale jak ktoś porobi przy tym i pojeździć trochę tym trochę tamtym i zna się na samochodach to przyzna mi racje

 

Potwierdzam ale tylko w przypadku 2.0 tdi common rail, poprzednie 2.0 PDki to mina 20 tonowa. Zawias w b8 lepszy pod względem komfortu, bardziej harmonijny, za to e9x zostawia w tyle b8 w zakrętach. Poza tym materiały również potwierdzam lepsze są w b8, dlatego nie zjadę Cię i masz rację :norty: Duża część z tych rzeczy wynika z tego ze a4 b8 to konstrukcja o dobre kilka lat młodsza od e9x i lifting tego niestety nie zmieni.

 

Natomiast n47 177 jedzie znacznie lepiej niż a4 b8 2.0 tdi 170:

 

320d 177 0-100 7,9 s

A4 b8 170 0-100 8.7

Opublikowano
Każdy pasek tdi 170KM lepiej i dynamicznej jeździ od 177KM n47.

No to teraz pojechałeś :duh:

Silniki n47 poza felernym łańcuchem (co przyznaję jest poważną sprawą) jest bardzo dobrą jednostką, więc bez przesady...

 

Generalnie polecam audi a4 b8

Tego już nie będę komentował, bo widzę że masz blade pojęcie o autach, o których piszesz...

Opublikowano
Kolego w M47 nie słychać o problemach z łańcuchem tak jak w N47. Po prostu w M47 jest poprawnie wszystko zrobione, czego nie można powiedzieć o nowszym silniku.
Opublikowano
Uff dzięki. A wszyscy straszyli że silnik z początku produkcji to kibel :)

To, że nie mają problemów z rozrządem, to nie znaczy, że nie mają innych problemów. Bolączką tej jednostki są np. często padające turbiny, czego np. nie odnotowuje się w N47.

W ogólnej ocenie wg. mnie lepiej wypada N47.

Opublikowano

Witam

 

Nie rozumiem dlaczego Bmw nie testuje silników przed wprowadzeniem na rynek pod różnym kątem np. rozrządu i jego wytrzymałości w róznych warunkach i stylach jazdy na długich dystansach kilkuset tysięcy kilometrów? a może testuje? Nasuwa się pytanie - gdzie wnioski?

Opublikowano
Bo nie ma na to czasu i (koncernom) szkoda na to kasy. Teraz nowe silkiki wprowadza się co kilka lat i zanim coś się okaże to już jest nowa jednostka. Dba się o klientów którzy kupują nowe auta bo od takich firma ma dochód. A 99% klientów zmienia samochód po przejechaniu 100-150 tys km
Opublikowano
Tez prawda... ale jakies testy muszą przechodzić - widocznie za krótkie... Ogólnie cały świat schodzi na psy chyba :)
Opublikowano

Ma być nowe i tanio. Nikt teraz nie chce jeździć jednym autem 10 lat choćby było najlepsze. Każdy chce co parę lat kupić nową zabawkę i najlepiej żeby było tanio :)

A znanymi usterkami, nagłośnianymi w internecie nie ma co się ekscytować. Jeżdzić a jak się zepsuje to naprawić. Znam takich co to naczytali się w internecie o usterkach po czym wybrali auta z silnikami, które psują się żadko po czym albo zabijały ich koszty eksploatacji (części np. wtryskiwacze) lub żadko spotykane ale za to kosztowne awarie typu pęknięty pierścień tłoka :D

Opublikowano
Bo nie ma na to czasu i (koncernom) szkoda na to kasy. Teraz nowe silkiki wprowadza się co kilka lat i zanim coś się okaże to już jest nowa jednostka. Dba się o klientów którzy kupują nowe auta bo od takich firma ma dochód. A 99% klientów zmienia samochód po przejechaniu 100-150 tys km

 

Nie chodzi o to, że nie mają czasu, bo mają i testują przez setki tyś km, po prostu oszczędności i jeszcze raz oszczędności, koncern zaczął traktować np. układ rozrządu jako część którą trzeba po jakimś przebiegu wymienić, nie ustala ich trwałości z powodów dla nich najkorzystniejszych. Kiedyś łańcuch w e39 np. był podwójny, w n47 pojedyńczy. Ostatnio jak go trzymałem w ręce to miałem wrażenie, że mam solidniejszy w moim rowerze górskim za 500 zł. Do tego trzeba dodać kiepskie materiały z którego został zrobiony cały układ rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.