Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W zasadzie jeśli zejdzie do zerwania i uszkodzenia innych podzespołów silnika moim zdaniem najlepiej wymienić silnik na inny i w nim wymienić wadliwe części.

Natomiast w Twoim przypadku mogłeś zadziałać odpowiednio szybciej i wymienić same wadliwe elementy.

Niestety z tego co czytałem to wymiana elementów też nie gwarantuje, że szuranie nie powróci, jedynie będzie mniejsza szansa na zerwanie łańcucha.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
@turbojajko

Kolego a nagrałeś może dźwięk silnika sprzed wymiany łańcucha?

 

Tak! Na filmiku slychac jeszcze kolo pasowe ,ktore rowniez zostalo wymienione.

Kolego mialem dokladnie tak przez jakis rok. Jakies 2 tygodnie temu zrobilo sie juz nie do wytrzymania - prawdopodobnie z powodu pekniecia

tej prowadnicy.

 

Ja radze wszystkim nie czekac. Jesli zamierzasz tym autem jezdzic nast kilka lat ( ja zamierzam ok 2 ) to warto to zrobic, i spac spokojnie.

To ze nie zacznie szurac nikt ci nie zagwarantuje , ale mozesz byc pewny ,ze przez nastepne 100kkm raczej nie zerwie sie lancuch.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Swoją drogą lekko odchodząc od ematu ... Ojciec ma Toyote Yaris I z 2004 i tam też jest łańcuch w 1.0 VVTi i na łańcuch jest dożywotnia gwarancja bez koniecznosci robienia przegladów w ASO. A przecierz to jest tylko małe miejskie wozidło ....

Strach czytać o tych przygodach forumowiczów ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
tak czy siak ... taka gwarancja na łańcuch by rozwiązała temat ... nawet jak by trzaskały to by nikt się tym specjalnie nie martwil ... wrecz przeciwnie, wiele osob by wymienialo silniki na koszt BMW w ramach tej gwarancji.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
@turbojajko

Kolego a nagrałeś może dźwięk silnika sprzed wymiany łańcucha?

 

Tak! Na filmiku slychac jeszcze kolo pasowe ,ktore rowniez zostalo wymienione.

Kolego mialem dokladnie tak przez jakis rok. Jakies 2 tygodnie temu zrobilo sie juz nie do wytrzymania - prawdopodobnie z powodu pekniecia

tej prowadnicy.

 

Ja radze wszystkim nie czekac. Jesli zamierzasz tym autem jezdzic nast kilka lat ( ja zamierzam ok 2 ) to warto to zrobic, i spac spokojnie.

To ze nie zacznie szurac nikt ci nie zagwarantuje , ale mozesz byc pewny ,ze przez nastepne 100kkm raczej nie zerwie sie lancuch.

 

 

Może głupie pytanie.. ale jak poznajecie odgłos koła pasowego ?

Sprzedam:
Opublikowano

Wracajac do lancucha itd.

Dowiedzialem sie iz "zestaw naprawczy " do tego modelu posiada juz zmieniony ksztalt zebow kol zebatych , takze powinien byc trwalszy od tego montowanego pomiedzy 2007 - 2009.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

WItam,

a silniki z oznaczeniem N47D20C jaki miały kształt zębów? Powiedzcie mi czy w silnikach z oznaczeniem C zrywają się też łańcuchym, czy tylko szurahą i hałasują jeśli zbliża się ich koniec ?

Opublikowano
ktoś chyba kiedys na forum opisywal przypadek zerwania w C ... ale to był jednostkowy przypadek ... napewno w C jest to incydent a A i B można mówić o regule.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
No właśnie pytam o to i czy może ktoś to potwierdzić jakie ma doświadczenia z silnikami z oznaczeniem C . Pozdrawiam Wszystkich.
Opublikowano
te z oznaczeniem C sa ponoc wytrzymalsze - taka jest ogolna opinia.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
@turbojajko

Kolego a nagrałeś może dźwięk silnika sprzed wymiany łańcucha?

 

Tak! Na filmiku slychac jeszcze kolo pasowe ,ktore rowniez zostalo wymienione.

Kolego mialem dokladnie tak przez jakis rok. Jakies 2 tygodnie temu zrobilo sie juz nie do wytrzymania - prawdopodobnie z powodu pekniecia

tej prowadnicy.

 

Ja radze wszystkim nie czekac. Jesli zamierzasz tym autem jezdzic nast kilka lat ( ja zamierzam ok 2 ) to warto to zrobic, i spac spokojnie.

To ze nie zacznie szurac nikt ci nie zagwarantuje , ale mozesz byc pewny ,ze przez nastepne 100kkm raczej nie zerwie sie lancuch.

 

 

Może głupie pytanie.. ale jak poznajecie odgłos koła pasowego ?

Ponawiam moje pytanie. Dla mnie oprócz szurającego rozrządu nic tam nie słychać..

Sprzedam:
Opublikowano
ktoś chyba kiedys na forum opisywal przypadek zerwania w C ... ale to był jednostkowy przypadek ... napewno w C jest to incydent a A i B można mówić o regule.

 

Czy faktycznie możecie potwierdzić, że w C nie jest aż tak źle i nie należy się zbytnio martwić? To byłaby też podpowiedź dla kupujących nowy silnik po zerwaniu łańcucha.

Czy Ty

dziqsek
ze swojego imponującego doświadczenia możesz to potwierdzić?
Opublikowano

Witam,

 

 

Podbijam pytanie kolegi wyżej.... Proszę o wypowiedzi szanownych użytkowników jednostek o oznaczeniu C. Pozdro.

Opublikowano
A ja mam pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów ma nagrany dźwięk po wymianie nieszczęsnego łańcucha? Chodzi mi o porównanie, tego wyżej szurającego.
Opublikowano
Ja mam ver C, łańcuch i ślizgi były do wymiany po 15 tys km bo szurały, nic się nie urwało.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano
Ja mam ver C, łańcuch i ślizgi były do wymiany po 15 tys km bo szurały, nic się nie urwało.

 

Santa Cruz: jak duży przebieg miałes jak zaczęły szurac? Po wymianie wszystko ok, dużo przejechałeś, miasto czy w trasie bardziej latasz? Ciekawe jak inni użytkownicy wersji C . Pozdrawiam.

Opublikowano
A ja mam pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów ma nagrany dźwięk po wymianie nieszczęsnego łańcucha? Chodzi mi o porównanie, tego wyżej szurającego.

 

Specjalnie dla ciebie kolego.

Nagralem jak pracuje zminy silnik zaraz po uruchomieniu i wyjechaniu rano z garazu.

Tak jak pisalem 1500 km zrobione na nowych bebechach.

Zaznaczam, ze poprzedni film/ szurajacy lancuch jest nakrecony ok rok wstecz, gdy autem dalo sie jeszcze jezdzic. O tamtego czasu przejechalem jakies 15kkm.

 

Po zmienie nieporownywalnie ciszej, u srodku auta i przy zamknietej masce to juz prawie pustynia :D .

 

http://www.youtube.com/watch?v=_UlV0thE54g

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
A ja mam pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów ma nagrany dźwięk po wymianie nieszczęsnego łańcucha? Chodzi mi o porównanie, tego wyżej szurającego.

 

Specjalnie dla ciebie kolego.

Nagralem jak pracuje zminy silnik zaraz po uruchomieniu i wyjechaniu rano z garazu.

Tak jak pisalem 1500 km zrobione na nowych bebechach.

Zaznaczam, ze poprzedni film/ szurajacy lancuch jest nakrecony ok rok wstecz, gdy autem dalo sie jeszcze jezdzic. O tamtego czasu przejechalem jakies 15kkm.

 

Po zmienie nieporownywalnie ciszej, u srodku auta i przy zamknietej masce to juz prawie pustynia :D .

 

http://www.youtube.com/watch?v=_UlV0thE54g

 

Dziękuje serdecznie faktycznie różnica jest kolosalna. Dzięki jeszcze raz i bezawaryjnego użytkowania życzę. Pozdrawiam

Opublikowano
Ja mam ver C, łańcuch i ślizgi były do wymiany po 15 tys km bo szurały, nic się nie urwało.

 

Santa Cruz: jak duży przebieg miałes jak zaczęły szurac? Po wymianie wszystko ok, dużo przejechałeś, miasto czy w trasie bardziej latasz? Ciekawe jak inni użytkownicy wersji C . Pozdrawiam.

 

Samochód przejechał 15 tys. km od nowości, ASO wymieniło łańcuch (i nie wiem co jeszcze), od tego czasu 15 tys na trasie i 5 tys po mieście i jest spokój. A jestem bardzo wrażliwy na rożne dziwne odgłosy samochodu.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w C 115kkm i cisza. Boję się, że mi strzeli bez ostrzeżenia :wink: :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie też C i była wymiana w ASO, kilka postów wcześniej opisane, było lekko go słychać a teraz idealna cisza.
Opublikowano

Czy ktoś się może orientuje czy Nowa PUMA z kwietnia także jest wprowadzona dla silnika N57?

Czy wymieniał ktoś rozrząd na gwarancjii w silniku N57.

Na angielskich forach jest troche tego, ale w wiekszosci o naprawie po strzeleniu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam.

 

zastanawiam sie nad kupnem 318d z 2010 .

 

jak sprawdzic to oznaczenie "C"?

 

czy silniki wyprodukowane od 2010 to sa juz C? bo z tego co przeczytalem ryzyko zerwania jest duzo zmiejsze niz w w A i B.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.