Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, na ostatnim badaniu wyszło mi, że mam spaliny już do kitu. Wynika to najprawdopodobniej ze stanu katalizatora (płynów nie ubywa, spalanie po Wawie 13,4, nie kopci, ale spaliny waniają mocno). Czy w E39 z silnikiem 2.8 jest jeden kat, czy więcej? Na Allegro znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/katalizator-lewy-bmw-e39-mercedes-do-wspawania-kat-i2106724918.html

Juz to sugeruje, że katów jest więcej, ale jak byscie wsparli mnie swą wiedzą... Czy jeśli jest ich więcej można jakoś zdiagnozować, który warto wymienić?

PS. Przy przechodzeniu przez 1400 obrotow mam lekki i krótki odgłos wibracji (podorny miałem, jak mi w Saxo w wydechu blaszki siakieś wibrowały).

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Kolego posiadasz raczej tylko jeden katalizator u Siebie, a czemu w aukcji jest taki dziwny opis że "lewy" to sam nie wiem :o ?? ja u siebie miałem identyczny jak ten z linku, najlepiej jak byś podjechał na kanał lub podnośnik obejrzał jak wygląda twoje cudo, bo może masz jedną większą puszkę lub dwie, ale mniejsze jak na obrazkach pokazane

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DH51&mospid=47558&hg=18&fg=10

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.