Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety jak w temacie :/

przy wymianie świeć wpadła końcówka świecy do środka ten części grzejnej. Po oczyszczeniu niby wszystkiego i założeniu świec silnik działa ale na 3 cylindry!?! co mogło pójść nie tak?

Opublikowano
na pewno wszystko zostało oczyszczone? i nic nie zostało ? bo jak jednak coś zostało to remoncik teraz będzie. A wystarczyło zagrzać silnik do 90 stopni przy wymianie i nic by się nie działo złego podczas wykręcania.
szukam
Opublikowano
Mozliwe ze tylko podwiesil sie zawor i regulator zbyt bardzo wypelnil sie olejem jezeli po ok 15 min pracy nie zacznie palic na wszystkie cyl to znaczy ze zawor jest uszkodzony prawdopodobnie zgiety

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
Niby wpadła końcówka od żarnika, mechanik wszystko wyjmował magnesem, później przedmuchał 12atm powietrzem przewietrzył, ruszał wałem czy nic nie haczy ale niestety nic nie znalazł. Po uruchomieniu jednak silnik chodzi na 3 cylindrach. Co niestety ale będzie trzeba pewnie rozebrać głowice. Ktoś jeszcze stwierdził czy może przewody są uszkodzone myślę że sprawdzał ten fakt. Pytanie teraz co zrobić by to naprawić i jakie są możliwe komplikacje po takim zabiegu?
Opublikowano

Ja kolego na twoim miejscu bym zainwestowal w sprawdzenie kompresji(koszt okolo 100zlotych),a bedziesz mial pewnosc czy to tam tkwi problem czy nie.

Zwalenie glowicy napewno wiecej kosztuje.Jesli jednak zawor lub gniazdo uszkodzone to zalezy od wielkosci szkod,albo pasta polerska(w co nie wierze przy duzych szkodach)lub wymiana...chyba ze ktos cos slyszzal o regeneracji...ale nie ma co z fusow wrozyc.Sprawdz kompresje.

 

Jeszcze jedna opcja ktora mi podchodzi do glowy to moze wtrysk zostal zapchany/uszkodzony przez ten opilek od zarnika...nie podaje paliwa a przy tym nie gada na cztery gary.... :?: Ale wtedy przy sprawdzeniu kompresji wszystkie gary powinny bys pozytywne.

I przestroga panowie.Wymiana swiec zarowych..hmm niby banalna operacja a jesli sie zapytasz na warsztacie o cene to nawet mozesz uslyszec 500zlotych do tego mechanik powie,zebys zalewal nafta lub WD 40 przez tydzien do dwoch tygodni,a potem mozna wymienic.A przyczyna jest prosta.Zarowe swiece sa cienkie i nie kazdy smaruje smarem wysokotemperaturowym,po czy ukreca sie lepek lub czesc zostaje w glowicy...(przerabialem to 2 lata temu)-MADRY POLAK PO SZKODZIE

Opublikowano
Właśnie wydaje mi się że sprawdzał ciśnienie ale nie pytałem bo mnie zszokowała ta informacja :/ auto mam pół roku kupione z niemiec i wydaje mi się że nigdy nie wymieniali świece i mechanik mówił mi że jeśli mam 2,5l to mam nie przyjeżdżać bo się ukręcają jak powiedziałem że mam 2l to się zgodził. Ma duże doświadczenie i dobrą opinię tylko słyszałem. Jeszcze upewnię się co do ciśnienia. I mam pytanie czy sens jest podłączać pod komputer auto? czy i tak nic nie wykaże skoro może być to uszkodzenie tłoka lub wtrysku? A jeśli wtrysku to co wtedy? A po rozebraniu głowicy auto będzie sprawne dalej bo słyszałem opinie że po roku może uszczelkę wywalić ponownie.
Opublikowano
2.5l diesel nie ma takiego silnika w e46. 318d, 320d, 330d tylko takie :) a świece się ukręcają jak silnik nie jest zagrzany odpowiednio.
szukam
Opublikowano
no nie ma ale on nie wiedział czy jest to e46 wiec miał prawo sie mylić a ona się wykręciła z gwintu został element grzejny zapieczony :/
Opublikowano (edytowane)
A po rozebraniu głowicy auto będzie sprawne dalej bo słyszałem opinie że po roku może uszczelkę wywalić ponownie.

....Tu musisz zadac pytanie mechanikowi czy sie zna czy nie,ale jesli wszystko zrobi ksiazkowo to powinno byc ok.Jesli oczysci/zplanuje(jesli taka potrzeba) glowice oraz zastosuje ksiazkowa metode dokrecania i zamontuje odpowiednia uszczelke to powinno byc ok,zas jesli cos spierdzieli to wyczujesz roznice wczesniej i skladasz reklamacje u pana Kazia :D

Edytowane przez prymusnmr
Opublikowano
2.5l diesel nie ma takiego silnika w e46. 318d, 320d, 330d tylko takie :)quote]

Co to za silnik 318d? w e46?

Wydaje mi sie kolego ze to wersja budy/wypasu.A silnik tam siedzi 2.0 diesel tylko slabszy jak sie nie myle...

Opublikowano
no tak ale nie pisałem pojemnościami tylko oznaczeniami. Bo od dawna już w BMW te 2 ostatnie literki nie oznaczają pojemności. Teraz bardziej sugerują moc :P im większa ostatnia liczba z 2 cyfr tym lepiej :D
szukam
Opublikowano
Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
Opublikowano
Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
Opublikowano
Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
Opublikowano
Dzwoniłem do mechanika podobno sprawdzał kompresje i jest niestety brak. :/ Możliwe że jakiś element przypieczętował się do głowicy? albo blokuje jakiś tłok na wylocie ?
Opublikowano

Skoro wiedział, że kawałek wpadł do cylindra, to jeśli nie był pewny, że wszystko wyciągnął tym magnesem, nie powinien próbować odpalania. Informował Cię o ryzyku? Jest pewien, że magnes przyciąga wszystkie materiały, z których zrobiona jest świeca? Może dało się zważyć tą urwaną wraz z gratami, które wpadły i porównać z masą innej nieurwanej. W końcu, nie wierzę, że nie ma takich małych kamer, żeby nie dało się wetknąć w tę dziurę. Jestem w szoku, że ktoś tak zaryzykował! Teraz nie tylko ściąganie głowicy, ale i naprawa diabli wiedzą ilu części.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, oto fotki wczoraj rozebranego silnika....

http://imageshack.us/photo/my-images/651/20120225464.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/862/20120225465.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/13/20120225466.jpg/

 

widac ze juz byla glowica robiona i to widac przez jakiego fachowca teraz pytanie co zrobić w takim przypadku auto mam ponad pół roku dopiero :/

Opublikowano
Właśnie dopiero rozkręcony ślady są z zewnątrz widać że krzywo zeszlifowany blok jest w ogóle. Czy cylindry i tłoki są ok nie wiem :/ tylko zdążyłem to zobaczyć zrobić zdjęcia i lecieć do pracy. Pytanie czy da się to sensownie naprawić ? będę dawał dopiero do planowania głowicę więc czy reszta jest nie naruszona :/ trudno powiedzieć wygląda to w ogóle jakby zawory były już kiedyś wyjmowane nie każda ma kropkę na sobie są ślady uszczelniania silikonem i najtańsza uszczelka pod głowicą. Czy w takim wypadku można uderzać do komisu który to auto sprzedał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.