Skocz do zawartości

Test zegarów 530dA 02r.


opa_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co kojarzę to powinny się zapalić wszystkie jakie są używane w danej wersji auta. Być może są też wbudowane w cyferblat inne kontrolki, które się jednak nie świecą bo są wykorzystane w innej wersji auta i w fabryce jedynie te zegary inaczej programują - wiadomo - chodzi o obniżenie kosztów produkcji.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to powinny się zapalić wszystkie jakie są używane w danej wersji auta. Być może są też wbudowane w cyferblat inne kontrolki, które się jednak nie świecą bo są wykorzystane w innej wersji auta i w fabryce jedynie te zegary inaczej programują - wiadomo - chodzi o obniżenie kosztów produkcji.

Pzdr.

 

Na YT znalazłem filmiki pokazowe testów zegarów, w jednych świecą się kontrolki silnika czy poduszek a w innych nie. Takich przykładów różnorodności jest więcej. To właśnie nasówa moje pytanie, ta niejednorodność....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przynajmniej napisz dla potomnych o co chodziło żeby za tydzień się nie okazało, że ktoś inny ma podobny problem i pojawi się identyczny temat. W zupełności wystarczy, że tutaj będzie zawarte rozwiązanie/przyczyna problemu.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przynajmniej napisz dla potomnych o co chodziło żeby za tydzień się nie okazało, że ktoś inny ma podobny problem i pojawi się identyczny temat. W zupełności wystarczy, że tutaj będzie zawarte rozwiązanie/przyczyna problemu.

Pzdr.

 

 

Podczas testów zegarów ważne jest, czy kluczyk jest ustawiony w pozycji 1 czy 2. Gdy mamy włączony zapłon i wykonujemy test licznika, zapalają się praktycznie wszystkie kontrolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż będe musiał to sprawdzić u Siebie,bo jakoś nie bardzo chce mi Się w to wierzyć, że zależy od pozycji kluczyka
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zauważyłem różnicę która wynika z położenia kluczyka w stacyjce. Gdy robimy test zegarów na pozycji 1 to nie świeci się kilka kontrolek, a gdy kluczyk jest w pozycji 2 to świecą się prawie wszystkie. Niestety nie mogę teraz sprawdzić która się nie świeci, bo samochód w serwisie po stłuczce :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc dzisiaj przetestowałem to u siebie i jest tak jak napisał opa_pl na przekręconym zapłonie zapala Się więcej kontrolek podczas testu, u mnie było to chyba 6 jeśli dobrze policzyłem. Poniżej wrzucam fotki, jakie kontrolki palą Się bez zapłonu - pierwsze dwie foty, a potem już na zapłonie

 

bez zapłonu:

http://img141.imageshack.us/img141/1388/bmw004n.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/3676/bmw001x.jpg

po zapłonie:

http://img40.imageshack.us/img40/3240/bmw003l.jpg

http://img836.imageshack.us/img836/3185/bmw002.jpg

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.