Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chodzi o to auto: http://otomoto.pl/bmw-530-C22698433.html

Chciałbym się dowiedzieć czy warto w ogóle sobie zawracać głowę tym egzemplarzem czy z góry odpuścić? Od razu mówię, że kompletnie nie znam się na lakiernictwie i nie potrafię za bardzo odróżnić auta "bitego" tym bardziej po samych zdjęciach, jednak może wam rzucają się w oczy jakieś szczegóły, które świadczą o bogatej przeszłości tej 5'tki? Minusem jest także brak zdjęć z komory silnika i bagażnika. Jeżeli jednak jest to sztuka, której warto się przyjrzeć poproszę sprzedającego o udostępnienie większej ilości zdjęć.

Przedni fotel wygląda na lekko wysiedziany jednak nie wiem jak powinien wyglądać po teoretycznym przebiegu 270tyś. km (myślę, że nie jest źle jak na taką ilość kilometrów). No i właśnie KIEROWNICA. Chcałbym was zapytać czy taka była montowana w tym modelu? (uprzedzam, że znalazłem temat na forum o kierownicach montowanych w poszczególnych modelach, jednak coś się porobiło ze zdjęciami i mi ich po prostu nie wyświetla) Nie wiem dlaczego ale zalatuje mi ona modelem E-46 czyli 3'ką.

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i sugestie.

P.S

Troszkę ubolewam nad tą: http://moto.allegro.pl/piekne-bmw-530d-sprzedane-i2114974484.html, ale gościu sprzedał ją szybciej niż wystawił. Zadzwoniłem godzinę po wystawieniu (sympatyczny Pan), a już miał wpłaconą zaliczkę i bym umówiony drugiego dnia na oględziny z klientem, tego też dnia ją sprzedał . Nie wiem, albo rzeczywiście okazja, albo trafił się napaleniec (na zdjęciach jednak ładnie się prezentuje).

Pozdrawiam

Opublikowano