Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem z kturym się borykam to cięszkie odpalanie na ciepłym silniku poprostu kręci i kręci,natomiast na zimnym pali m miare dobrze po jakis trzech czterech obrotach wału nawet w duże mrozy tylko po zapaleniu na zimnym czuc lekkie szarpanie tak jak by nie chodziło na wszystkie cylindry ale po lekkim podgrzaniu zaczyna pracowac normalnie podczas jazdy nie ma spadku mocy tylko po zgaszeniu jak auto postoi jakies 20 min to kręci i kręci jakies 10-15 sekund na komputerze pokazuje złe ustawienie wałka ssącego na jednej fałce i sonda ma większe napięcie, djagnoza warsztatu zle ustawiony rozrząd ale w rozrządzie nic nie było robione, przeczytałem dużo forum i doszłem do wniosku że przyczyną tego wszystkiego może byc nastawnik lub elektrozawór wałka ssącego że wystarczy go nieraz dobrze wymyc prosił bym jakiegos mechanika o procedure takiego mycia czy sprawdzenia nastawnika od czego zacząc i na czym skonczyc,a może ktos miał taki problem i zna przyczyne z gury dziękuje i pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem identyczne objawy w e60 545i i identyczny błąd na kompie, uwalony był czujnik wału, nie wałka tylko wału!
Opublikowano

Witam kolege co miał identyczny problem w 545i powiec mi jeszcze gdzie znajduje się ten czujnik wału bo mysle że gdzies w okolicach rozrusznika i czy gołym okiem było widac uszkodzenie?

 

Niestety wymiana czujnika nie pomogła problem nadal istnieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.