Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Akurat z tym jest to bardzo różnie...

Dealer, jak to dealer... Też handlarz :)

Tu masz przykład z Best Auto Dealer BMW z Lublina...:

viewtopic.php?f=44&t=173377

 

Tu dealer też dał d...py:

http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/4352-VW-Tiguan-2010-Gda%C5%84sk-WVGBV7AX9BW538433

Edytowane przez Loona Thic
Opublikowano

Witam! Ponieważ również z wiosną ruszę na poszukiwania 545 podpinam się pod wątek i prezentuje następujące cudo z ogłoszenia http://otomoto.pl/bmw-545-m-pakiet-xenon-skora-tv-C22968969.html

Rozmawiałem z komisem i auto jest jeszcze w Niemczech, podobno bezwypadek z przebiegiem 280 tys., po wpłacie zaliczki sprowadzają. Czy ktoś może miał do czynienia z tym komisem, bo w necie opinie na jego temat są różne.

Opublikowano
A jak jest z tą sprawą tradycyjnej usterki silnika 545i ? Do którego rocznika występuje? Też kiedys sie przymierzałem do 545i, ale jak mam plącic 12 tys za naprawę drobnej usterki silnika, to podziekowałem.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ta z Niemiec jest równiez na autoscout albo na mobile i rzeczywiscie ma 280 nalatane. 12 tysi za wymianę tej nieszczęsnej rurki to grubo za dużo- z tego co słyszałem to jakieś 4 tyś. zł
Opublikowano
Usterka podobno jest dość częsta. Więcej o niej piszą prze 7 er ale jak przeglądam forum to przy wszystkich wersjach silnikowych (no może przy większości) w autach starszych i nowych ludzie piszą o jakichś wadach. Ja mam obecnie E39 535i z V8 i E60 tez chcę z V8 więc możliwości jest niewiele. Dodam że moją obecną mam już ponad 4 lata i jest tak udanym autem aż żal myśleć o sprzedaży, a ma już ponad 350 tys. nalatane.
Opublikowano
Ta z Niemiec jest równiez na autoscout albo na mobile i rzeczywiscie ma 280 nalatane. 12 tysi za wymianę tej nieszczęsnej rurki to grubo za dużo- z tego co słyszałem to jakieś 4 tyś. zł

 

Jak możesz wklej linka do tych ogłoszeń. A swoją drogą czasem kasa to nie problem tylko dobrzy fachowcy w dzisiejszych czasach na wage złota :?

Opublikowano
Usterka podobno jest dość częsta. Więcej o niej piszą prze 7 er ale jak przeglądam forum to przy wszystkich wersjach silnikowych (no może przy większości) w autach starszych i nowych ludzie piszą o jakichś wadach. Ja mam obecnie E39 535i z V8 i E60 tez chcę z V8 więc możliwości jest niewiele. Dodam że moją obecną mam już ponad 4 lata i jest tak udanym autem aż żal myśleć o sprzedaży, a ma już ponad 350 tys. nalatane.

 

nie chce nikogo urazic, ale wg wiedzy jaką wyczytałem na forum, to silnik 545i to gniot w porównaniu do starych V8 z BMW

 

nie chodzi tu nawet o te nieszczęsną rurkę, a o trwalosc calego silnika

 

Jesli masz 535i i masz nalatane 350 tys km, to jest mniej niz połowa mozliwosci tego samochodu. Ja bym doinwestował 535i i jezdzil nastepne 350 tys km...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ta z Niemiec jest równiez na autoscout albo na mobile i rzeczywiscie ma 280 nalatane. 12 tysi za wymianę tej nieszczęsnej rurki to grubo za dużo- z tego co słyszałem to jakieś 4 tyś. zł

 

 

viewtopic.php?f=45&t=69315&start=15 tutaj jeden forumowicz placil 12 tys zl za naprawe tej usterki... ale na pewno da sie zrobic taniej (pytanie jak z jakoscia tej uslugi)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam

 

Odnośnie N62. Ta V-ósemka lubi się przegrzewać i zacierać. A remont bloku jest nieopłacalny. Płaszcz wodny w bloku tego silnika sięga tylko do połowy wysokości cylindra, co jest przyczyną awarii.

O wiele lepszy jest starszy M62

 

Pozdrawiam

 

Nie dosc ze lubi sie przegrzewac, to jest praktycznie nie remontowalny.

 

Szkoda ze nie ma dobrej benzynówki V8 w e60 :( trzeba sie zadowolic 530i z silnikiem M54.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Masz rację niestety takie czasy że wszystko co niby nowsze i nowocześniejsze jest gorsze nawet w autach premium :cry: . W najnowszych nie ma już 6-cio cylindrowych silników, ale co zrobić kiedyś trzeba auto wymienić.
Opublikowano
Masz rację niestety takie czasy że wszystko co niby nowsze i nowocześniejsze jest gorsze nawet w autach premium :cry: . W najnowszych nie ma już 6-cio cylindrowych silników, ale co zrobić kiedyś trzeba auto wymienić.

 

 

kazdy podejmuje indywidualną decyzje... jak trzeba zmienic, to rozważylbym e60 530i z silnikiem M54... lub e39 540i z ostatniego roku produkcji... jak dla mnie to najlepszy wybór

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
kazdy podejmuje indywidualną decyzje... jak trzeba zmienic, to rozważylbym e60 530i z silnikiem M54... lub e39 540i z ostatniego roku produkcji... jak dla mnie to najlepszy wybór

 

Jeszcze cały czas się zastanawiam. Ale jak sie ma V8 to zejście na 6 powoduje pewien dyskomfort :wink:

Opublikowano
Jedni chwalą, inni odradzają - trzeba wypracować własne doświadczenie. Jak kupowałem moją 535i tez opinie były różne.
Opublikowano
Przecież wątek z naprawa ma kilka lat. Jakiś czas temu MCars to naprawiał za 3-4 tysiące, ASO tysiąc czy dwa drożej, a zestaw naprawczy słynnej rureczki kosztował 700 dolarów, to było może rok temu a ceny do teraz pewnie poleciały mocno w dół
Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
Jedni chwalą, inni odradzają - trzeba wypracować własne doświadczenie. Jak kupowałem moją 535i tez opinie były różne.

 

 

Ci co mają chwalą, ci co nie mają, odradzają.

 

Co do rurki, mój mechanik robocizne wycenił na 2,5 tys. pln plus koszt części. Ja nie robiłem u siebie, robił już wcześniej , tyle, że w 7-er.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.