Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Pare dni temu zabraklo mi paliwa( według wskaznika paliwo jeszcze bylo), ale to malo istotne

auto podholowałem pod dom, po dwoch dniach nalalem 10 litrow, ale samochod nie zapalal,chechlal i juz silnik zalapywal,ale nie wkrecil sie na obroty.

Skonczylo sie tak ze wyladowalem akumulator,

Na drugi dzien naladowalem akumulator i sprawa sie powtorzyla,

Przypomne ze wszystko sie dzialo przy bardzo duzym mrozie.

Nie wiem czy przyczyna moze byc pompa paliwowa, czy moze za malo paliwa nalalem?

Pomozcie, jesli macie jakies pomysly.

Jak moge to sobie sam zdiagnozowac?

Pozdrawiam

Opublikowano

Jest szansa że zajechałeś pompę paliwa lub się zapowietrzyła. Odkąd moja żona w jednym z poprzednich aut zajechała pompę (zawsze minimalne ilości paliwa w baku) od tego czasu tłukę jej do głowy (i nie tylko jej) że paliwa powinno być w baku co najmniej 1/3 i wtedy tankujemy obowiązkowo.

U siebie sprawdź czy pompa pracuje (podaje paliwo).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

jak sprawdzic czy pracuje pompa?

na wskazniku pokazuje ze jest jeszcze ponad 1/3 baku paliwa,wyczytalem gdzies na innym forum ze w e60 jest bak paliwa dwukomorowy i jest jeszcze pompa ktora przepompowuje paliwo z jednek komory do drugiej.

Opublikowano
Najprosciej pompe sprawdzić przy pomocy inpy. Pompe słychać także przez 1 sekunde po otwarciu uśpionego samochodu, np. pilotem. Pompa jest jedna ale pobiera paliwo z dwóch komór. Jeśli nie masz komputera to mozesz sie dobrać do pompy od góry i bawić sie z kablami. Ale tak prawde powiedziawszy to lepiej znaleźc kogoś z komputerem bo szkoda roboty, może to wogóle nie to.
Opublikowano

Pusty zbiorni ,duzy mroz,opary zamarzly i nie podaje paliwa bo i jak.

Szfagierka miala to samo tydzien temu ,co prawda nie w BMWi ,ale tez z benzynka.Zaciagnelismy do mnie do cieplego garazu i na drugi dzien wyjechala oczywiscie po naladowaniu akumulatora,no chyba ze bedzie jak pisza koledzy wyzej

Opublikowano

dzisiaj bede probowal go odpalic,pare dni juz bez mrozow bylo, nalalem 10 litrow paliwa.

Laduje akumulator jeszcze i zaraz chce isc do auta,

Prosze powiedzcie mi jak dostac sie do pompy paliwa, zeby sprawdzic czy dziala.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Szukalem na forum czegokolwiek o pompie paliwa do silnikow benzynowych. Nie znalazlem. Jesli przeoczylem, prosze nie usuwac tematu, tylko nakierowac mnei na wlasciwy.

 

 

U mnie tez pojawil sie problem z pompa.. Auto kupilem kilka miesiecy temu. Od jakiegos czasu swiecila sie rezerwa.. Wyruszylem w strone stacji benzynowej. W pewnym momencie przy przyspieszaniu zaczal szarpac - jakby chodzil na 4-5 garow. Pomyslalem, ze skonczyla sie benzyna i ciagnie powietrze.... Dotoczylem sie pod dystrybutor.. Zatankowalem 30 litrow, ale z pod dystrybutowa juz nie odjechalem. Auto kreci, ale nie odpala. Czasem jakby zalapywal, ale nic poza tym. I juz tak kilka dni... :(

 

W bagazniku, nad akumulatorem znalazlem przepalony bezpiecznik 20A. Zalozylem nowy. Probowalem odpalic i znow go przepalilo. Bezpiecznik na ponizszym zdjeciu.

 

http://img339.imageshack.us/img339/4553/20120820210129.jpg

 

 

 

Co to moze byc? Pompa do wymiany? Gdzies czytalem, ze mogla sie zapowietrzyc. Jest to mozliwe? Jesli tak, to jak ja odpowietrzyc?

Mozna ja np wyjac, podlaczyc na krotko do akumulatora i w ten sposob sprawdzic, czy dziala? Czy lepiej tak nie robic?

 

Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje.

 

* BMW E60 sedan

* rocznik 2004

* pojemnosc 3.0

* moc 231 HP

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Opublikowano

Bezpiecznik nr 50 - pompa paliwa.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/47c6c2a47c7c00ba.html

 

Nie wiem, czy pompa jest zasilana bezpośrednio przez ten bezpiecznik (raczej tak - przekaźnik nie pobiera 20A). Jeśli tak - to najprawdopodobniej pompa do wymiany. Może jednak zwarcie we wiązce lub we wtyczce?

 

Podłączanie "na krótko" do akumulatora jest ryzykowne - zrobił bym to poprzez bezpiecznik (np 20A). Przy zwarciu pompa może się nieźle rozgrzać a wtedy opary paliwa w środku pompy....

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Gdzie mozna kupic w takiej cenie?? Szukalem i jedyna cene jaka uslyszalem, to ok 1200 zl (brak zamiennikow - podobno)...
F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czytalem tu i tam na temat pompy paliwa i troche zrobilem sie niepewny..

Czy w moim przypadku musze wymienic pompe z prawej strony samochodu? - za fotelem pasazera?

 

Z lewej strony (za fot. kierowcy) jest filtr paliwa i to mnie nieco zastanawia..

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Opublikowano

Przerabiałem podobny temat w swojej 530i.

Możesz sprawdzic na listwie wtryskowej czy jest cisnienie( odpowietrznik wyglada jak wętyl), Powodem, ze nie odpala Ci samochod może byc pompa, ale tylko ta z prawej strony, to ona pompuje paliwo do filtra a nastepnie do silnika.Latwo sie do niej dostac, i sprawdzic czy pracuje.

U mnie wlasnie ta pompe wymieniłem i było ok.

Jednak zanim doszedlem do problemu wiele razy probowalem odpalac samochod i szlak trafil swiece.

Po wymianie pompy i swiec. Samochod odzyl.

Radze wyciagnąc jedna świeczke i zobaczyc czy nie jest zalana lub zasniedziala.

Opublikowano

Dzieki WMB23 :)

Dzis wyciagnalem pompe. Zajrzalem tez od strony filtra. Pospisywalem numery z pompy i jutro ide zamowic nowa.

 

W zbiorniku znalazlem dwie niespodzianki :/

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Opublikowano

Pompa bezposrednio po wyjeciu wyglada tak:

 

http://imageshack.us/a/img254/1942/dsc1016kopiowanie.jpg

 

http://imageshack.us/a/img827/2548/dsc1018kopiowanie.jpg

 

 

 

 

 

A niespodzianki w zbiorniku wygladaja tak - wszystko w lewej komorze (xza siedzeniem kierowcy):

 

http://imageshack.us/a/img543/4659/dsc1036kopiowaniez.jpg

 

http://imageshack.us/a/img26/7361/dsc1041kopiowanie.jpg

 

http://imageshack.us/a/img820/1599/dsc1042kopiowanie.jpg

 

 

 

Czy w pompie czegos nie brakuje? :mad2:

I dlaczego znalazlo sie to w lewej komorze?

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Opublikowano

Panowie... Problem sie pojawil.. ..BMW mam od niedawna i nie wiem jak go ugryzc...

 

BMW stalo z uszkodzona pompa i rozladowanym akumulatorem ok miesiaca..

Kupilem oryginalna pompe paliwa Boscha... Zalozylem. Odpalilem i bylo ok... Potem auto zgaslo... Pomyslalem, ze jest za malo benzyny. Podjechalem na stacje i zatankowalem 40 litrow PB95.

Przez chwile wszystko bylo ok. Ale tylko przez chwile... Teraz auto strasznie ciezko pali na benzynie... Gasnie... Bardzo rzadko odpala. Jak pracuje na LPG, wsluchujac sie w prace pompy, normalnie slychac jej prace, ale co chwile cos jak "pfff" - co kilka sekund.. Co to takiego??? Pompa jest uszkodzona? Zawiesza sie? Jest zapowietrzona? A moze trzeba ja programowac??

 

 

Bardzo prosze o pomoc...

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Opublikowano

Manometru nie posiadam...

 

sprawdz swiece

Gdyby ze swiecami bylo cos nie tak, czy na LPG chodzilby normalnie?

...bo wlasnie na LPG chodzi normalnie.

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Opublikowano
Jeśli na Lpg chodzi normalnie to znaczy ze jest coś z fabrycznych układem paliwowych. Jest zapowietrzony lub niepoprawnie zamontowana pompą
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Manometru nie posiadam...

Może być taki jakim sie mierzy ciśnienie w kołach, wentyl jest podobny. Byle połączenie było szczelne. Ciśnienie powinno być około 5.5bar

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.