Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem ostatnio okazję do ciekawej przesiadki i muszę o niej tu napisać bo nie spodziewałem się takich wniosków. Co prawda do moje e 39 jestem przyzwyczajony a X6 zrobiłem mniej niż 100 km ale ...

moc

- beznadzieja ponad 300 KM mocy a w ruchu ulicznym jeździ się gorzej niż e39

ergonomia

- beznadzieja widoczność do tyłu dno, mimo lusterek jak w nissanie navara

- koła jak od traktora, może szybciej skręcające to bajer (nie trzeba robić tyle obrotów kierą do pełnego skrętu) ale ogólnie lipa

- miejsce w środku - katastrofalnie mało

- jakby nie kamery cofania to by się nie dało zaparkować

wrażenie ogóle:

jakby ją dostał w prezencie - to bym sprzedał w pi..du

NIE MAM POJĘCIA PO CO BMW ZROBIŁO TO AUTO ... CIEKAWE CO O TYM SĄDZICIE

Opublikowano

Kiedyś w jakimś programie motoryzacyjnym widziałem testy x6 i właśnie padło takie pytanie, dla kogo jest te auto?

Nie sprawdza się jako limuzyna, nie sprawdza się w terenie i zdecydowanie nie jest autem rodzinnym, stwierdzili że zdecydowana większość osób kupuje x6 dla szpanu.

Opublikowano
Kiedyś w jakimś programie motoryzacyjnym widziałem testy x6 i właśnie padło takie pytanie, dla kogo jest te auto?

Nie sprawdza się jako limuzyna, nie sprawdza się w terenie i zdecydowanie nie jest autem rodzinnym, stwierdzili że zdecydowana większość osób kupuje x6 dla szpanu.

 

I tylko po to kupuje się ten samochód. Jeździłem i podobnie jak kolega wyżej, również miałem mieszane odczucia co do samochodu. Wygląd jest na 6 ale reszta, niestety słabo... Szczerze, to lepiej jeżdzi się vw touaregiem... Tak wiem, teraz większość będzie chciała mnie powiesić. W vw czy q7 jest więcej miejsca niż w x6. Choć jak na segment SUV, który, bądź co bądź, jest segmentem prestiżowym, ilość miejsca nie rzuca na kolana, szczególnie dla pasażerów tylnych siedzeń... W terenie z tej trójki najlepiej wypada vw. Przykra prawa...

Opublikowano
Kiedyś w jakimś programie motoryzacyjnym widziałem testy x6 i właśnie padło takie pytanie, dla kogo jest te auto?

Nie sprawdza się jako limuzyna, nie sprawdza się w terenie i zdecydowanie nie jest autem rodzinnym, stwierdzili że zdecydowana większość osób kupuje x6 dla szpanu.

 

I tylko po to kupuje się ten samochód. Jeździłem i podobnie jak kolega wyżej, również miałem mieszane odczucia co do samochodu. Wygląd jest na 6 ale reszta, niestety słabo... Szczerze, to lepiej jeżdzi się vw touaregiem... Tak wiem, teraz większość będzie chciała mnie powiesić. W vw czy q7 jest więcej miejsca niż w x6. Choć jak na segment SUV, który, bądź co bądź, jest segmentem prestiżowym, ilość miejsca nie rzuca na kolana, szczególnie dla pasażerów tylnych siedzeń... W terenie z tej trójki najlepiej wypada vw. Przykra prawa...

 

Wydaje mi się że jak już chcesz porównywać wielkości q7 czy vw to tylko w zestawieniu z x5 a nie x6.

Opublikowano
nie jezdzilem x6, ale wyglad...Paniowie, wyglad powala :twisted:
Opublikowano
nie jezdzilem x6, ale wyglad...Paniowie, wyglad powala :twisted:

 

Fakt, że wygląd może się podobać .. choć jest cholernie pretensjonalny ale na pewno nietypowy. Niemniej większość BMW które znam mają jedną wspólną cechę są totalnie ukierunkowane na kierowcę .. pamiętam starą 320 z lat 80 która też to ma .. a tu po tego się nie czuje. Jakby była mniejsza ... mniejsze koła, niżej zawieszona to b była bajka .. (tylko że wtedy to byłoby z wyglądu audi a7). BMW chodziło o to żeby wykombinować segment którego nie ma .. w sumie nikt inny takiego cuda nie robi więc im się udało.

Opublikowano
Z tym wyglądem to rzecz gustu...wolałbym milion razy X5 bo jest ładniejsza i praktyczniejsza a X6 patrząc z boku to olbrzymie Audi TT...Pozdrawiam.
Opublikowano
Każdy ma inny gust. X6 jest dla człowieka który lubi się wyróżniać i trochę szpanować. Takie jest moje zdanie, a jeżeli chodzi o właściwości użytkowe tego samochodu to są równe "0".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również się zgadzam, że X5 jest znacznie lepszym autem bo praktyczniejszym. Jak jest sens wozić 2,3 tony ze sobą mając w środku mało miejsca. No ale nie tylko X6 jest stworzone praktycznie tylko dla tzw. wożenia się. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie przesadzajmy też. Jaka jest funkcjonalność każdego auta w stylu coupe? Nie mówię o rasowych autach ale wynalazkach w stylu Scirocco, Megane coupe, Astra coupe czy nawet BMW E92 itd itd. Jeżdżą praktycznie tak samo jak ich standardowe 5 drzwiowe odpowiedniki a jednak ktoś je kupuje. Po prostu wyglądają inaczej, wyróżniają się z tłumu. Takie samo zadanie ma X6 i je spełnia a przy okazji można nim wjechać w troszkę "cięższy" teren niż asfaltowa droga i nie przywalimy spodem przy każdej większej dziurze.
Opublikowano
Nie przesadzajmy też. Jaka jest funkcjonalność każdego auta w stylu coupe? Nie mówię o rasowych autach ale wynalazkach w stylu Scirocco, Megane coupe, Astra coupe czy nawet BMW E92 itd itd. Jeżdżą praktycznie tak samo jak ich standardowe 5 drzwiowe odpowiedniki a jednak ktoś je kupuje. Po prostu wyglądają inaczej, wyróżniają się z tłumu. Takie samo zadanie ma X6 i je spełnia a przy okazji można nim wjechać w troszkę "cięższy" teren niż asfaltowa droga i nie przywalimy spodem przy każdej większej dziurze.

 

 

Tutaj należy wyszczególnić słowo troszkę.... Testowaliśmy z kolegą x6 starając sie wjechać na wzeniesie, z którym wcześniej bez problemu poradził sobie touareg, czy q7, czy discovery. Było to zwykłe trawiaste wzniesienie gdzie koła x6 zaczęły się ślizgać i było po zabawie... Co do uderzeń przodem to się zgadzam, nie ma też problemu z podjazdem na krawężnik etc.

Opublikowano
akurat scirocco to praktycznie pełnoprawny hatchback, więc nie jest tak źle z tą funkcjonalnością :wink: Akurat bmw to nie dotyczy ale często coupe w stosunku do sedana ma jeden silnik więcej do wyboru, oczywiście szybszy, lepszy itp
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akurat scirocco to praktycznie pełnoprawny hatchback, więc nie jest tak źle z tą funkcjonalnością :wink: Akurat bmw to nie dotyczy ale często coupe w stosunku do sedana ma jeden silnik więcej do wyboru, oczywiście szybszy, lepszy itp

 

Ale Golf GTI albo R jest dużo fajniejszym autem i przede wszystkim praktyczniejszym a osiągi te same. Do tego właśnie zmierzam, że takich aut się nie produkuje dla praktyczności a tylko i wyłącznie wyglądu.

 

Tutaj należy wyszczególnić słowo troszkę.... Testowaliśmy z kolegą x6 starając sie wjechać na wzeniesie, z którym wcześniej bez problemu poradził sobie touareg, czy q7, czy discovery. Było to zwykłe trawiaste wzniesienie gdzie koła x6 zaczęły się ślizgać i było po zabawie... Co do uderzeń przodem to się zgadzam, nie ma też problemu z podjazdem na krawężnik etc.

 

Teraz to napisałeś jak Clarkson, który musi zawsze na siłę udowodnić, że Land Rover jest najlepszy i testuje go na oponach terenowych a inne auta na zwykłych seryjnych. :) Chyba nie wierzysz, że X6 nie podjechało bo to X6? Musiał mieć gorsze opony i tyle. X-drive jest niegorszym (a raczej nawet lepszym) napędem niż np. Quattro w Audi Q7.

Opublikowano
Ja byłem przy tym osobiście. Kolega sprowadza samochody na zamówienie i przeprowadziliśmy sobie taki eksperymencik. Co do opon to zarówno x6 jak i touareg latały na Continental ContiCrossContact. Nie jestem Clarksonem, opisuje tylko własne doświadczenia i nie faworyzuje żadnej marki (oczywiście jestem za BMW :mrgreen: ).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Touareg to inna sprawa, bo to typowo terenowy napęd. Co nie zmienia faktu, że i tak nie powinno być różnic na zwykłym podjeździe. To nie ciężki teren, głebokie błoto itd Będę się upierał przy oponach ale w sumie nie ma co drążyć. ;)
Opublikowano

ja mialem porownanie troche inne, bo e39 530d '02 do X5 e70 3.0d i jakoś specjalnie szału też na mnie to autko nie wywarło. Nie ma powalajacej roznicy odnosnie halasu zawieszenia, wyciszenia w srodku, tą przyjemnością prowadzenia i moc... czuć ociężałą budę X5-tki, kolega nawet powiedział, ze moja ciągneła ciut lepiej.

Choć wiadomo, że nowość bardziej cieszy i cały nowy design i elegancja w srodku

Opublikowano
W tych samochodach typu SUV zawsze czuć dużą budę, czy to podczas przyśpieszenia czy podczas tankowania. Takie same silniki w sedanach spalają dużo mniej paliwa. Jeżdżąc 3 litrowym touaregiem do wrocka nie mogłem zejść poniżej 14 litrów a moja 530d przy podobnym stylu jazdy na tej trasie pali 7,5-8 litrów (ciężka nogawka :mrgreen: ), a podróżując po niemcowni Jeeep'em Grand Cherokee II 2,7 Cdri spalanie wyniosło 17 litrów :8)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak teraz jeszcze popatrzyłem na nazwę tego tematu i się zastanawiam co to za silnik "4.0". :D :D :D
Opublikowano

taki sam jak w obecnych amg "6.3" (poza blackami) :wink:

 

swoją drogą to ciekawy wyciskacz pieniędzy tak naprawdę to 40d. Ciekawe czy dla klientów, którzy kupili 35d oferują opcję "za drobną opłatą i Ty możesz mieć 40d w jeden dzień dzięki naszym komputerom i mechanikom"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co pamiętam oznaczenie 40d pojawiło się wraz z liftem i tyle. Jest to następca 35d więc czemu ktoś miałby coś dopłacać?
Opublikowano

parę dodatkowych nm i km zawsze się przyda...

nie interesuję się za bardzo x6 ale myślałem, że od tego roku dopiero lift jest/będzie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I dobrze gadasz.. dać Ci wódki. :) To z liftem X5 wszedł ten silnik i jednocześnie poszedł do X6.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.