Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, tak jak wyzej w temacie dwa komputery zdiagnozowały ten problem oraz problem przepustnicy objawem tego było leciutkie falowanie obrotow silnika na luzie od 600 do 800 obrotow raczej na zimnym silniku skasowali mi błędy wymieniłem cewki oraz swiece NGK po wymieanie i przejechaniu okolo 100km znowu wyskoczyła kontrolka silnika i obroty minimlanie faluja, siedzac w aucie nie czuc jakiegos trzepania motorem pali bez problemu gdy go slucham pracuje rowniutko Panowie co moge jeszcze zrobic ?
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kontrolka silnika..... to kolego poruszasz glebkoki temat w M54 :D powodow moze byc mnostwo np:

1)podstawa sprawdz przepustnice

2)uklad dolotowy bo w m54 nie lubi dodatkowyego powietrza i odrazu wyskakuje check..

3) ODMA

4)siwece i cewki

5) SOND w sumie to powinny byc spawdzone razem z pkt 1

6) w sumie blachy powod czesto sie zdarza ze blad jest gdzies nadpisywany w kompie i co jakis czas wyskakuje. Albo niech ktos ci z porzadnym kompem z robi reste albo pobaw sie z akumulatorem ( odlacz go na jakis dluzszy czas) badz niektorzy pisza o resecie DME ... ale ja sie w to nie bawilem.

NA Sam poczatek podjedz na jakis solidny warszat niech ci na kompie sprawdza... moze to blachostka ale moze to tez troche pociagnac po kieszeni

powodzenia

BUNIA :)
Opublikowano
a rownie dobrze to moze byc tez kiepskie paliwo ... ja tak mialem ostatnio... zaczelem tankowac 98 i jak reka ... odeszlo to odemnie :lol:
BUNIA :)
Opublikowano
No jutro jade do dobrego warsztatu na diagnostyke zobaczymy swiece i cewki jzu wymienilem i nic zobaczymy co jutro bedzie na kompie
Opublikowano
wez to tylko na chlodno bo to naprawde moze to byc blachostka a poaciaganac z ciebie kase moga. Na poczatek zalej mu troche lepsze paliwo ( to stare zjedz do konca).
BUNIA :)
Opublikowano
Bylem na diagnostyce na komputerze wyskakuej blond sondy labmda ale ona dziala poprawnie mechanik powiedzial ze separator oleju moze to byc trzeba sprawdzic w ukladzie chlodzenia czy nie ma spalin no i w najgorszym przypadk uuszczelka pod glowica
Opublikowano
czyli nieprawidlowy sklad mieszanki. Tam Kolega Roberto dobrze radzil! Trzeba Ci sprawdzic szczelnosc dolotu (DISA, ODMA), oraz wydechu (kolektory, katy i laczniki) czy nie maja dziur. Twoim problemem jest "LEWE" powietrze, stad czujka powietrza w spalinach odczytuje nieprawidlowosc mieszanki.
Opublikowano
zostawiłem fure na badaniu czy nie ma spalin w ukladzie chlodzenia i panowie co robic dalej wymienic separator oleju ?
Opublikowano
a dzieje się coś jak przy pracującym silniku odkręcisz korek wlewu oleju?? tzn jakieś dziwne dźwięki lub bujnięcie obrotów itd?? czy zauważyłeś że jest wypchnięty bagnet poziomu oleju z rurki??
Opublikowano
ale uszczelka nie chce mi sie wiezyc motor smiga jak nowy mocy nie brakuje ostatnio 2.8 sedana 5 w automacie ogladalem w lusterku i tak nagle uszczelka pod glowica ? a jesli juz to jaki to koszt ?
Opublikowano
chciałbym się mylić kolego, ale doświadczenie i ogólne objawy świadczą o tego typu uszkodzeniu. To że ma moc to nic, uszkodzenie może być małe, a objawia się właśnie mlecznym nalotem/mazią pod korkiem wlewu oleju. Poczekajmy jeszcze na ostateczną diagnozę Twojego mecha po tym teście na toksyczność.
Opublikowano
No wlasnie czekam z niecierpliwoscia kolo 15 ma dzwonic a powiedz mi jeszcze jaki kosz mnie czeka jesli to uszczelka ?
Opublikowano
Według danych z OEM to uszczelka bez znaczenia na grubość oscyluje w granicach 411,29 PLN (według aktualnego kursu). Planowanie głowicy?? nie mam pojęcia... musisz się dowiadywać gdzieś u siebie w zakładzie auto-szlifu. Do tego jeszcze nowe śruby głowicy wypadałoby kupić.
Opublikowano
dzwonilem przed chwila to mag polu w piasecznie zaklad specjalizujacy sie bmw powiedzieli od 3 do 4 tys to chyba zart
Opublikowano

ja obstawiam nieszczelnosc w dolocie

 

mechanik nie majacy doswiadczenia z BMW moze miec problemy zeby to znalezc, mój szukał 5 dni aż znalazł

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
to może być dodatkowa niesprawność. Naprawdę trzeba ogarniętego mecha aby to wszystko zbadał i orzekł ostatecznie co jest grane. O nieszczelności wspominał Roberto i później ja na pierwszej stronie tego wątku... ale wyszło dodatkowo to cholerstwo pod korkiem oleju. I bądź tu teraz mądry, tym bardziej jak Koledze strzelili taką cenę, że aż mi się słabo zrobiło.
Opublikowano
sa duze mrozy jezdze male odcinki po wawie tak po 4km w jedna strone wiec ten nalot na korku to chyba normalka jak by byla uszczelak to by tez w bagnecie odsprawdzania oleju byl majonez i uciekal by plyn chlodzenia co kolwiek mysle ze jest gdzies wlasnie ta nieszczelnosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.