Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tano, jak na rocznik 98 i silnik 2,5.

Nie wiem, czy w kombi nie było facelifta, ale jeśli był, to w tym aucie nerki są od przedlifta. Instalacja gazowa wygląda na nie-wtrysk, czy to nie błąd?

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ale za to jaka pogoda w Bydzi.

jeszcze lato u nich jest :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ogólnie samochody do 10 tysi to jak dla mnie cena umowna.

więc nie ma co polemizować.

a ten konkretny ma jeszcze kołpaki do toyoty w gratisie.

ori po 100zł sztuka na necie :D

rabat na dzień dobry jest

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Myślę, że powinieneś wziąć od sprzedającego VIN i sprawdzić jaka jest faktyczna data produkcji auta, przyjrzeć się uważnie przodowi, bo zmiana grilla i zderzaka może być związana z jakąś stłuczką, co moim zdaniem nie dyskwalifikuje auta, jeśli jest dobrze zrobione i auto jest proste, jeśli chodzi o gaz to jest to I lub II generacja, jeśli posiada silniczek krokowy na dolocie to jest to II generacja, a jeśli jest to tylko "zaworek" to I generacja - po zdjęciach nie widać zbyt wyraźnie. Ogólnie i tak trzeba się przyjrzeć w jakim stanie jest przepływka i jak auto chodzi, jeśli instalacja była ustawiona na oszczędność to może mieć wypalone zawory/gniazda zaworowe. Po zakupie lepiej by było przerobić to na sekwencję (gaz IV generacji), koszt około 2000 zł. Cena dość mocno promocyjna, więc nie oczekiwałbym cudów, ale jeśli masz blisko to można podjechać obejrzeć.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
sekwencje można założyć do w miare zdrowego silnika. W tym przypadku jak silnik pracował dłuzszy czas na tej instalacji, to założenie sekwencji niewiele tu pomoże. Lepiej zdemontować i jezdzic na benzynie.
Opublikowano
Oczywiście, że sekwencje powinno się założyć do zdrowego silnika, założyłem po prostu, że jeśli kolega to auto kupi to silnik najpierw sprawdzi, bo jeśli jest silnik zużyty to nie ma sensu w ogóle auta kupować, ale jeśli nie jest zużyty to sekwencje bym założył po zakupie. Sam fakt, że auto jeździło na II generacji gazu nie oznacza zużytego lub uszkodzonego silnika, miałem Nissana Maxime, który miał II generację założoną "fabrycznie" i zrobił 218 000 km na tej instalacji, przy takim przebiegu kupiłem auto, założyłem sekwencję, zrobiłem 30 000 km i sprzedałem znajomemu, auto jeździ bez problemu do dziś, silnik pracuje bez zarzutu. W przypadku auta z II generacją gazu bardzo ważne jest sprawdzenie czy sonda lambda jest sprawna, bo na podstawie jej odczytów sterownik gazu drugiej generacji, za pomocą silniczka krokowego, dobiera dawkę gazu. Trzeba również sprawdzić czy silniczek krokowy w ogóle jest podłączony, bo niektórzy macherzy go po prostu odłączają i wstawiają 'śrubę' i robi nam się downgrade do I generacji gazu. Trochę inaczej ma się sprawa w instalacjach I generacji, bo tutaj dawka gazu ustalona jest na stałe i w jakiś zakresach obrotów auto pracuje na optymalnej mieszance a w pozostałym zakresie na zbyt bogatej/ubogiej co zdrowe dla silnika nie jest i w tym przypadku bardzo duże znaczenie ma ile auto zrobiło kilometrów na gazie.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano

Ta instalacja nie niszczy silnika, ale niszczy osprzęt. Przeplywomierz po strzale nadaje się do wymiany i jestem się w stanie zalożyć że to auto na beznynie już nie jeździ.

Druga sprawa to mikser gazu, ktory zabiera ze 30 koni z tego silnika.

Auto nie prezentuje się dobrze, a cena wcale taka niska nie jest.

Opublikowano
Ta instalacja nie niszczy silnika, ale niszczy osprzęt. Przeplywomierz po strzale nadaje się do wymiany i jestem się w stanie zalożyć że to auto na beznynie już nie jeździ.

Druga sprawa to mikser gazu, ktory zabiera ze 30 koni z tego silnika.

Auto nie prezentuje się dobrze, a cena wcale taka niska nie jest.

Jestem zgodny z kolegą !

Auto bez klimy , przód kombinowany, kierunki różne, tylna lampa się chowie pod klapą po stronie kierowcy ?!

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

Ja pisałem ogólnie o gazie, a nie o gazie w tym konkretnym egzemplarzu ;) tak jak pisałem - tutaj po zdjęciach nie jestem w stanie nawet ocenić do końca generacji tej instalacji.

 

Ta instalacja nie niszczy silnika, ale niszczy osprzęt. Przeplywomierz po strzale nadaje się do wymiany i jestem się w stanie zalożyć że to auto na beznynie już nie jeździ.

Druga sprawa to mikser gazu, ktory zabiera ze 30 koni z tego silnika.

Auto nie prezentuje się dobrze, a cena wcale taka niska nie jest.

 

Lubię walczyć z mitami na temat gazu, więc krótkie sprostowanie. II generacja sama w sobie nie niszczy osprzętu silnika, ale niewłaściwi serwisowana II generacja oczywiście zniszczy osprzęt. Właściwie serwisowana znaczy tyle, że powinny być wymieniane filtry gazu na czas, świece oraz cewki powinny być regularnie kontrolowane/wymieniane, sonda lambda również musi być sprawna i wtedy gaz nie ma prawa strzelić, jeśli wszystkiego się dopilnuje. Co do tego konkretnego egzemplarza, nie lubię gdybać i wypowiadać się oglądając niewyraźne zdjęcia... zawsze lepiej obejrzeć na żywo, jeśli jest blisko to można szybko zwrócić uwagę na elementy wskazane prze kolegów i wypytać właściciela o nie, ale jeśli masz przejechać pół Polski to odpuść sobie. Wydaje mi się, że zadbanego e36 z końca produkcji, nikt za taką cenę nie sprzeda.

 

Mikser zabiera sporo mocy to się zgadza, dlatego jedynym sensownym rozwiązaniem w tego typu silniku jest sekwencja, co dobrze nie wróży dla reszty auta, skoro ktoś "oszczędził" przy zakładaniu gazu.

 

Wydaje mi się, że cena jest niska jak na końcówkę produkcji, ale po oględzinach na żywo i tak może się okazać za wysoka ;)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
Ja pisałem ogólnie o gazie, a nie o gazie w tym konkretnym egzemplarzu ;) tak jak pisałem - tutaj po zdjęciach nie jestem w stanie nawet ocenić do końca generacji tej instalacji.

 

Ta instalacja nie niszczy silnika, ale niszczy osprzęt. Przeplywomierz po strzale nadaje się do wymiany i jestem się w stanie zalożyć że to auto na beznynie już nie jeździ.

Druga sprawa to mikser gazu, ktory zabiera ze 30 koni z tego silnika.

Auto nie prezentuje się dobrze, a cena wcale taka niska nie jest.

 

Lubię walczyć z mitami na temat gazu, więc krótkie sprostowanie. II generacja sama w sobie nie niszczy osprzętu silnika, ale niewłaściwi serwisowana II generacja oczywiście zniszczy osprzęt. Właściwie serwisowana znaczy tyle, że powinny być wymieniane filtry gazu na czas, świece oraz cewki powinny być regularnie kontrolowane/wymieniane, sonda lambda również musi być sprawna i wtedy gaz nie ma prawa strzelić, jeśli wszystkiego się dopilnuje. Co do tego konkretnego egzemplarza, nie lubię gdybać i wypowiadać się oglądając niewyraźne zdjęcia... zawsze lepiej obejrzeć na żywo, jeśli jest blisko to można szybko zwrócić uwagę na elementy wskazane prze kolegów i wypytać właściciela o nie, ale jeśli masz przejechać pół Polski to odpuść sobie. Wydaje mi się, że zadbanego e36 z końca produkcji, nikt za taką cenę nie sprzeda.

 

Mikser zabiera sporo mocy to się zgadza, dlatego jedynym sensownym rozwiązaniem w tego typu silniku jest sekwencja, co dobrze nie wróży dla reszty auta, skoro ktoś "oszczędził" przy zakładaniu gazu.

 

Wydaje mi się, że cena jest niska jak na końcówkę produkcji, ale po oględzinach na żywo i tak może się okazać za wysoka ;)

 

Nie sądzę, żeby ktoś oszczędzal na instalacji do 6 cyl silnika....po prostu ta instalacja została założona 10 lat tamu. Na 99,9% jestem pewien że to auto przeżyło nie jeden strzal gazu. Strzały były tak mocne że wywalały korek z chłodnicy i trzeba było taki z audi założyć :)

Czasami gdy się patrzy na auto to się zastanawia czlowiek...jechać nie jechać?

 

W tym przypadku nie mam żadnych wątpliwości. To auto to żenada i szkoda czasu.

Opublikowano
323i e36 z tego roku jak są w bdb stanie to chodzą po 12-13 tys zł i szybko znajduja nabywców.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
się chowie

a co to za gwara? :D

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.