Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

nie mogę się doszukać oznaczeń w Impie.

otóż chodzi mi o to co oznacza w zakładce STATUS wersja angielska parametr f7 oznaczony jako LU i po wejściu wyświetla sie ROUGH. W parametrze tym widać wartości dla każdego z cylindrów. I tu moje pytanie co to za wartości, bo wydaje mi się że mam jakieś dziwne wskazania tutaj.

Opublikowano

dzięki za podpowiedź ewidentnie na trzecim cylindrze mam coś nie tak bo wskazania są odmienne od reszty. podjerzewam świecę albo cewkę. silnik jest ok nie bierze oleju więc co do jego stanu jestem raczej spokojny. numeracja cylindrów jest pewenie jak na tym wykresie w programie.

 

zastanawiam się dlaczego nie mogę impą połaczyć się z zegarami i wieloma innymi funkcjami z programu???

Opublikowano

pewnie masz nie ten interfejs co powinieneś

ogolnie od początku kupiłem jeden od forumowicza i do konca cieszę się że go używam

ok. viaken robi identyczne

robią to samo

ALE NIKT NIE POMÓGŁ MI tyle co kolega z forum

wiadomo kto

sory za OT

ale jek chcesz odbry fejs to trzeba dać kilka stówek ktore wrócą się szybciej niż myslisz

a połaczysz z każdym autem

możę warto zakupić inny :)

Opublikowano
po wejściu wyświetla sie ROUGH

a nie masz pod tymi slupkami zadnej wartosci?? same slupki?? Interfejs nie ma nic do tego! Masz INPE od Trandolfa z opisu??

Opublikowano
są wartości dla kazdego cylindra. czasem są na 0 a czasem jakieś cyfrowe wskazania zrobię zdjęcie i postaram się wkleić.
Opublikowano
tzn mi chodzilo o to czy tam pod slupkami sa opisy np mg/stroke?? bo z tego co kojarze to tam chyba chodzilo o dawki paliwa na poszczegolnych cylindrach, ale nie jestem pewien.
Opublikowano
nie ma tam żadnych oznaczeń przynajmniej w mojej inpie 3,4 jest tylko przy kazdym słupku 0,000 (oczywiście przed odpaleniem) bez dodatkowych oznaczeń
Opublikowano
kolego zgaduje, ze laczysz sie przez wtyk OBDII pod kierownica, a w aucie przed liftem musisz przez gniazdo 20 pin pod maska, by laczyc sie z innymi modulami
Opublikowano

dokładnie tak, widzę że chyba wiesz o co chodzi. mam auto z lipca 2000r ale jest to jeszcze przed liftem :( tak podejrzewałem, że to może być problemem ze trzeba się do tego okrągłego podłączyć, Dziś zamówiłem nowe świece bo siedziały NGK z logo BMW więc pewnie z 50tyś mają na koncie i trzy z nich trochę przykopcone zamiast wypalone są.

http://img851.imageshack.us/img851/8574/dsc06062u.th.jpg

 

Od tego zacznę poszukiwania problemów z zapłonem na dwóch cylindrach. co do tych odczytów z inpa to dodam linki jeśli ktoś chce rzucić okiem i jakoś skomentować utrwalone wyniki.

 

http://img855.imageshack.us/img855/2382/dsc06031o.th.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/8568/dsc06030a.th.jpg

http://img88.imageshack.us/img88/5559/dsc06026sm.th.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/2663/dsc06023y.th.jpg

http://img826.imageshack.us/img826/945/dsc06022i.th.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/4295/dsc06021i.th.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/9177/dsc06020q.th.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/6978/dsc06019l.th.jpg

http://img824.imageshack.us/img824/9427/dsc06018o.th.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/6818/dsc06024t.th.jpg

 

 

dodam, że rozbieżność wskazań w zakładce rough jest bardziej widoczna na lpg i to te zdjęcia gdzie 3 cylinder ma inne wskazanie od innych --oczywiście przed wymianą świec zobaczymy jak będzie po ich wymianie.

Opublikowano
dostałem dziś świece beru UXF79P Titan power co o tym myślicie? kolega zachwala że to lepsze od NGK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.