Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
proponuje wykrecic wtryskiwacz przykrecic do przewodu i zobaczyc czy przy rozruchu bedzie rozpylal jesli nie to znaczy ze pompa nie wytwarza odpowiedniego cisnienie paliwa przy niskich obrotach, zreszta jak by rozpylal to samochod by odpalal...

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
przypominam ze pompa po regeneracji, i jakby byla uszkodzona to by w ogole nie wystartowal. Jedynie z plaka- ile wtrysniesz tyle pochodzi.
Opublikowano

Jeszcze sie zastanawiam nad dzialaniem elektrozaworu dawki, gdyz spelnia on rowniez funkcje zaworu bezpieczenstwa przy minimalnym poziomie paliwa. Jesli paliwa nie ma lub jest krytyczne minimum w baku to ECU nie "zezwoli" na rozruch silnika z powodu jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem pompy wtryskowej (ktora zaczelaby pracowac na sucho).

 

Kolega napisal ze pompa po regeneracji i na 100% sprawna. Jesli sterownik pompy otrzymuje informacje od ECU o krytycznym poziomie paliwa to ten zdezaktywuje dzialanie zaworu wysokiego cisnienia uniemozliwiajac tworzenie cisnienia dla poszczegolnych wtryskiwaczy i tym samym brak rozruchu silnika.

 

Cos ewidentnie nie pozwala na wytworzenie cisnienia i "zlamanie" wtryskiwaczy. Pytanie co? czy poziom paliwa, czy usterka wskaznikow, czy awaria wiazki CAN. Niech w koncu podepna komputer i solidnie zdiagnozuja to auto. Przydal bym sie rowniez RESET ustawien map paliwa za pomoca DIS.

Opublikowano
mechanik ma dzis jeszcze cos zobaczyc. Jezeli to nie pomoze wtedy bedzie trzeba po kompa bo innego wyjscia nie ma. I znowu policzy sobie 50 zl hyhy. Bo on nie diagnozuje tylko kolega jego. Ale o pieniadze juz tu nie chodzi tylko zeby jak najszybciej ja uruchomic. Jak bede cos wiedzial to podziele sie informacjami. Mam nadzieje ze temat bedzie juz zamkniety :)
Opublikowano

No to jestem:)

Bunia zapalila!

Mechanik wyciagnal jeszcze raz pompe i wsadzil. Jest jeden mankament. Nie ma takiego sprzetu by ja tak ustawic dobrze tzn- jak ja odpalam pali na jeden obrot wiecej rozrusznika niz przedtem. Jak go zapalalem zimnego to trzeba leciutko wcisnac pedal gazu. Dlatego spuscil z ceny i zostawil na wyregulowanie. Co o tym myslicie?

Pokonalem juz pierwsze 30 km i auto bez zastrzezen. Obroty po odpaleniu nie szaleje, sa umiarkowane.

Pozdrawiam!

Opublikowano

W koncu Ci się udało ;)

Możesz napisac, jakie błędy wyskoczyły po podpięciu pod kompa?

Mi pompa po niespelna rocznej regeneracji znów odmowila posluszenstwa :/ Zimna pali bez problemu, a pozostawiona na godzine, kręci ale za nic w świecie nie może zaskoczyć. Trzeba odczekać pare godz 3-5 i odpala znów na 'strzała'.

Jeden mechanik twierdzi, że to wina nastawników w vp44, drugi że tłok wariuje. Najgorsze jest to, że prawdopodobnie czeka mnie kolejna regeneracja i chyba podziękuje 'ukochanej' bumie za współprace.. :(

Opublikowano
Nie jest wszystko tak pieknie. Bo mechanik prawdopodobnie zle ustawil poczatek wtrysku. Na cieplym pali ale nie tak od razu, na zimnym po dlugim kreceniu a po odpaleniu powstaje chmura bialego dymu. Tak wiec beda musieli mi to ustawic. Co do bledow to sam do konca nie wiem jakie mialem. Po prostu zero profesjonalizmu ze strony tych mechanikow. Tez juz mowilem ze sie z nia pozegnam, jednak gdy wsiade do innego auta czuc ta roznice , i nie czuc tego komfortu co jest w BMW:)
Opublikowano

Tak to jest z tymi regeneracjami pomp, nie jest to najtansze, ale chyba lepiej odzalowac pieniądze i zrobić to u jakiegoś konkretnego mechanika, co się tylko i wyłącznie w pompach specjalizuje.

Ja wysyłałam przez allegro do takiego 'szpeca', pompa nie przetrwała nawet roku, a Pan zapadł się pod ziemie.. :mad2:

A co do sprzedaży, to od roku próbuje się z moją bumą pożegnać, ale po każdej naprawie wsiadałam i miłość powracała :D ale teraz dość sentymentów, myśle jeszcze nad kupnem e39, ponoć mniej awaryjne od nieszczęsnych trójek.

Opublikowano
No to masz taki sentyment jak ja:) Wiadomo to nie sa nowa auta. A co tych mechanikow to ja sam po raz kolejny sie zawiodlem. Co do regenercji mojej pompy nic zlego nie moge powiedziec. Zostal on mi polecony. Poza tym w moich okolicach nikt ich nie robi. Mam nadzieje ze juz nie bede mial z nia problemow i z niczym innym:D
Opublikowano

Bo nasze bumy lubią najwidoczniej konkretnych mechników :D a tak na poważnie nie wystarczy być po prostu mechanikiem, żeby znać się na tych autach i je rozumieć, bo jak widać lubią bywać zaczarowane. Ja znalazłam takiego co od ok 20 lat siedzi głównie w tej marce, także tez nie mogę narzekać.

A co do pomp wtryskowych u mnie, co prawda jest kilku znawców specjalizujących się w tym temacie, ale regeneracja może dojść nawet do 3 tysięcy..

Ja za swoją vp44 wraz za zamontowaniem zapłaciłam ponad 2 tysiące i jak widać nie opłaciło mi się to kompletnie.

Tak więc teraz pozostaje mi jedynie czekać na cud, albo na jelenia przy sprzedaży bumy :D

Opublikowano

Ty czekasz na jelenia a ktos bedzie zadowolony :D hehe

Ale tak to jest. Nigdy nie wiesz na co trafisz.

dodam ze pompe vp 44 przerabiam drugi raz, bo niestety kupilem uzywke. Czego teraz zaluje.

Pozdrawiam

Opublikowano

tak czytam te posty na forum huu Jestem nowym nabywcą Bumy i myslałem że w BMW nie ma pompo wtrysków jak w Vectra bo takie własnie auto miałem .

W vectra też użerałem sie z pompo wtryskiem regeneracja co roku a to nie mało na rok wydac 2 tys + jakies inne zużycia auta PRZERAZA MIE TO

Zobaczymy narazie wiem że mam poduszkie do wymiany pod silnikiem :think: :think:

Opublikowano
Masz rację że w OPLU występowało także zasilanie VP44, ale POMPOWTRYSKIWACZE (PDS) to zupelnie inny system niż zasialnie pompą wtryskową VP44. Być może masz masz na myśli to samo, ale terminologia wskazuje na zupełnie coś innego :wink: Oczywiście bez urazy itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego Daniel xD Twoje autko jest na Common Railu, więc problemy z VP44 masz z głowy :D

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

czy uciekająca kompresja przez podkładkę pod wtryskiem może powodować trudny rozruch ????

zastanawia mnie jeszcze czy może się zapowietrzać przez uszczelki nr. 19

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=13_0648&hg=13&fg=15

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
TC naturalnie że brak lub niska kompresja jest przyczyną trudnego rozruchu zimnego silnika. Tak te jak i pozostałe podkładki wpływają na możliwość zapowietrzania się układu. Dodatkowo jeżeli układ zasilania jest w 100% szczelny, a mimo to rozruch jest trudny to można podejrzewać zużycie wtryskiwaczy: sprężyny - wiadomo silna kompresja w cylindrze otwiera/unosi iglice końcówki rozpylacza i wtłacza powietrze do układu, lub awaria iglicy rozpylacza - zamknięcie dyszy i tym samym brak jej pracy lub jej zatarcie co powoduje nieszczelność układu zasilania i nieprawidłową pracę dyszy wtryskowej. Rzadko kto o tym wie, dlatego często bywa że po wymianach praktycznie całego układu zasilania motor nie chce odpalić. Dlatego tak ważne jest dobrej jakości paliwo i diagnoza wtryskiwaczy w wyspecjalizowanym warsztacie.
Opublikowano
Kolego Daniel xD Twoje autko jest na Common Railu, więc problemy z VP44 masz z głowy :D

 

 

 

 

o to miłe wiadomosci, tak mam silnik Common Rail faj przynajmniej z tym bede mial spokój :P

 

Dzieki wielkie

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.