Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moje auto od czasów mrozu stało przed blokiem i wogole go nie używałem.Teraz chciałem wkońcu go ruszyć... przejechałem z 50km i silnik zaczął mi na wolnych obrotach "kuleć", nie ciągle ale co jakiś czas sobie kuleje.Po otworzeniu maski zauważyłem białe plamki pod korkiem oleju ( troche syfu w środku ) na bagnecie to samo.Płyn chlodniczy zmienił poziom na mniejszy.Czyli wszystko wskazuje na to że to uszczelka pod głowica :( :(.

 

Teraz mam pytanie ... Moje auto to e36 1.8 is M44 99r

 

-Ile wyniesie mnie naprwa?

-czy konieczne jest planowanie głowicy?

- jaką kupić uszczelkę? (mało ich)

- jakie mogą być teraz skutki całej tej operacji ? (mniejsza moc?)

 

Help me.. :(

Opublikowano
Spokojnie z ta głowica. Od tego ze auto stało głowica raczej nie poszła no chyba ze układ był zalany wodą. Uzupełnij płyn pojeździj trochę niech się auto zagrzeje i sprawdź czy biały nalot znikł i czy ubywa płynu. Moze masz jakiś wyciek. Od dużego mrozu kurczą się króćce i lubi z pod nich kapać.
Opublikowano
też mam kawe z mlekiem ,ale to jest też od tego że jeżdzisz na krótkie i się silnik nie dogrzewa.sprawdź krokowca
Opublikowano
też mam kawe z mlekiem ,ale to jest też od tego że jeżdzisz na krótkie i się silnik nie dogrzewa.sprawdź krokowca

 

Ale silnik ma dobra temperature :) jest w pionie. Kurcze teraz to już nie wiem co robić ...

Opublikowano
koledzy z tym mlekiem pod korkiem to nie powinno tego byc. ja jezdze krotkie trasy i nie mam tego ale jestem po remoncie glowicy poł roku,moim zdaniem jak sa takie slady to musi juz lekko przepuszczac uszczelka..mialem to sprawdzonbe nie tylko w jednym aucie..
Opublikowano

teraz jkezdze w dluzsze trasy i widze ze znika juz ten smalec.

 

ale obroty mi sie walą.Moze swiece musze wymienic? bo dlugo jezdzilem na zepsutych kablach wn

Opublikowano
Witam!

Moje auto od czasów mrozu stało przed blokiem i wogole go nie używałem.Teraz chciałem wkońcu go ruszyć... przejechałem z 50km i silnik zaczął mi na wolnych obrotach "kuleć", nie ciągle ale co jakiś czas sobie kuleje.Po otworzeniu maski zauważyłem białe plamki pod korkiem oleju ( troche syfu w środku ) na bagnecie to samo.Płyn chlodniczy zmienił poziom na mniejszy.Czyli wszystko wskazuje na to że to uszczelka pod głowica :( :(.

 

Teraz mam pytanie ... Moje auto to e36 1.8 is M44 99r

 

-Ile wyniesie mnie naprwa?

-czy konieczne jest planowanie głowicy?

- jaką kupić uszczelkę? (mało ich)

- jakie mogą być teraz skutki całej tej operacji ? (mniejsza moc?)

 

Help me.. :(

 

 

koszty to mniej wiecej takie ze robocizna okolo 200-400 zł

planowanie moim zdaniem konieczne +/- 200/300 ze sprawdzeniem szczelnosci gniazd itp

+

koszty oleju i plynu

Opublikowano

koszty to mniej wiecej takie ze robocizna okolo 200-400 zł 
planowanie moim zdaniem konieczne +/- 200/300 ze sprawdzeniem szczelnosci gniazd itp
+ 
koszty oleju i plynu

 

Chyba uszczelka jednak jest ok :) Po przejechaniu dluzszej trasy wszystko znika.

 

Tylko zostaje mi problem z pracą silnika.Zmieniłem kable wm ale jeszcze cos jest nie tak... Mozliwe ze to swiece od starych przewodów z przebiciami zle chodzi?

na zimnym musze troche go pokrecic i czuc paliwo przez chwile.

Opublikowano
pewnie ze swiece tez powinnes wymienic. moze nie pali juz na ktorąś.. a z ta dluzsza jazda ze zniknelo to z pod korka to normalna sprawa. kolego podjedz na stacje diagnostyczna jakas dobra i niech ci sprawdza zawartosc co2 i wtedy bedziesz wiedzial ccy to uszczelka. a swiece jak mowilem wymien. bo moze nie pali na ktoras i z tad ten zapach benzyny i pracy silinka.
Opublikowano
a z ta dluzsza jazda ze zniknelo to z pod korka to normalna sprawa. kolego podjedz na stacje diagnostyczna jakas dobra i niech ci sprawdza zawartosc co2 i wtedy bedziesz wiedzial ccy to uszczelka

 

No ale przecież jest ok ;p.jak oni to sprawdzą?

Opublikowano
kolego wymien te swiece bo jak na jedna nie pali to bedzie go zalewac i wtedy przerywa i dlugo trza krecic..i nie jedz do mechanika narazie,obserwuj płyn. to na razie tyle.
Opublikowano

No więc tak...

Wymieniłem cewke zapłonową i wszystko powróciło do normy (od 1.6 ale numery te same).Byłem u mechanika i stwierdził ze uszczelka nie jest pęknięta.

Płyn ucieka do pewnego poziomu i stoi.

 

Jeden wniosek ze przy wymianie kabli wn najlepiej wymienic swiece i sprawdzic cewke w jakiej kondycji jest.

 

I znowu postał nowy problem... :(

Wczoraj dfiftowałem po sniegu i gdzies sie układ wydechowy przepalił przy silniku (albo uszczelka) bo rurą buja i pierdzi jak... :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.