Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przymierzam się do wymiany płynu chłodzącego w mojej 120d...

Już ktoś to robił sam? :wink:

Gdzie jest korek spustowy w bloku?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
korek spustowy w bloku jest po stronie turbo w okolicy 3 i 4 cylindra czyli od strony kabiny. Jak wejdziesz pod auto to przy zdjętych osłonach bedzie to między silnikiem a katalizatorem. W E90 nie jest łatwy dostęp dlatego ja dałem sobie z tym spokój. Spuściłem tylko przez korek spustowy na dole chłodnicy. Trzeba opuścić intercooler nieco po stronie kierowcy

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestem nadal w trakcie wymiany płynu.

Tego korka, od chłodnicy to "lepiej" już zabunkrować nie mogli...! :mad2:

Co do śruby (korka) w bloku, dostęp jest spoko. Dzięki kolego Natek!

Oczywiście po zdjęciu osłony pod silnikiem.

Szkopuł jednak w tym, ze śruby nie da się całkowicie wykręcić. Zapiera się o katalizator. Brakuje jakieś 2 - 3 mm. żeby wyszła. Jutro się nią zajmę.

Poluzowałem tę śrubę spustową i sobie powoli kapie. Zostawiłem na całą noc. Nie spieszy mi się.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odrazu wyczysc sobie ic oraz dolot :cool2:

i sprawdz oringi uszczelki w dolocie

 

Dzięki! :D

Zrobi się! Mam czas...

Wstępnie było przejrzane... drut - zabezpieczenie na rurze do EGRa się przeciera w dolnej części. Nie mogę tego namierzyć na realoem.

Jak nie, to się coś dobierze kiedyś, podegnie... :mrgreen:

 

Uszczelki w dolocie... które? Pewnie jakieś o-ringi...? :|

 

Żeby nie było OT... tym razem odpuściłem sobie z tą śrubą w bloku. Szczerze mówiąc chciałem na te 2 - 3 mm odgiąć katalizator berszką.

Niestety się nie poddał, a twardy on strasznie!

Płynu do miski nakapało przez noc ponad 2 litry, to dałem spokój. Dokręciłem tylko. Klucz 13'. Następnym razem popuszczę śruby od katalizatora (te widoczne). Powinno coś dać.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powinnes na rozgrzanym ok 5l musi Ci splynac,tak oringi jak Ci sie poci dolot to wymien o to chodzi ze za jedna robota

 

Pisałem wcześniej, że lepiej nie mogli zabunkrować tego korka od chłodnicy...

no tak, pewnie myślałeś, że sobie go odpuściłem? Nie. :wink:

Dobrałem się do niego, bo napisałeś jak. Dzięki!

Dalszy ciąg nastąpił póżniej z tym korkiem w bloku, tak więc w sumie wyciekło minimum 5 l. :wink:

 

Co do o-ringów... coś dobiorę w jakimś motoryzacyjnym, bo na realoem ciężko mi zlokalizować to.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

5l jak Ci zeszlo to ok :cool2:

specjalnie dla Ciebie

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=UG31&mospid=48923&hg=11&fg=40

wiesz o ktore mi chodzi ?jak masz szczelne nic sie nie poci nic nie rob ,jesli tak to wymien bo lewe powietrze moze zassysac

tu masz linka gdzie pisalem o czyszczeniu viewtopic.php?f=164&t=177414&start=15

sprawdz sobie te klapki jak je masz to usun od razu :cool2:

  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie odświeżę,

czy jeżeli nie chcemy, aby płyn skapywał z nie do końca odkręconego korka przy DPF-ie, możemy odpiąć rurę, która znajduje się na dole chłodnicy i uruchomić na chwilkę silnik, żeby wyrzuciło prawie wszystko z układu?

Druga sprawa, w którym miejscu znajdują się odpowietrzniki?

Opublikowano

Raczej na wlaczonym ogrzewaniu zapodac powietrza ze sprezarki w gorny przewod chlodnicy by wyplukac reszte plynu.

Odpowietrzniki sa na plastikowa srube 20mm-termostat egr,zbiornik plynu,rura chlodnicy wszytkie sa w prawej czesci komory silnika.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.