Skocz do zawartości

e36 1.8i - przegrzany silnik


bonzaile_au

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako nie moglem znalezc odpowiedzi na moj problem, jest to moj pierwszy post na forum, wiec witam serdecznie kazdego. Moj problem wyglada tak, posiadam bmw e36 1.8 1994r, i mam maly problem z przegrzanym silnikiem. A wiec tak powiem krotko- kolega jechal i przegrzal silnik, uslyszal lekki strzal, zgasil samochod i go zostawil. Na nastepny dzien, odebralem samochod, odpalilem podjechalem pod dom. Zauwazylem ze wskaznik temp. silnika idzie mocno do gory, wiec stwierdzilem, ze musze go odpowietrzyc. Zrobilem to na nastepny dzien, wlalem wode 2l, pozniej znow kolejne 2l, - konca nie widac. Patrze pod samochod a tam sie leje ciurkiem. Zza silnika, tak jakby pomiedzy skrzynia biegow a motorem. Teraz tak, jezeli dolewam do pelna do zbiorniczka wyrownawczego to leje sie ciurkiem, jezeli jest stan max, lekko kapie. Nie mam zielonego pojecia, czy idzie tak jakis przewod z ciecza, jedyne co przychodzi mi do glowy to "jakas zawleczka zabezpieczajaca". No i tak, jako ze to jest drugi samochod, zostawilem go na podjezdzie, i mam zamiar go sprzedac, juz jest jeden chetny na kupno, ale przed sprzedaza chcialbym zweryfikowac usterke. Nie mam za bardzo czasu, oraz ochoty, przy niej grzebac, takze zdecydowalem sie ją sprzedac. Chcialbym sie upewnic, co to za usterka, jezeli ktos mial podobny przypadek, prosze o pomoc. Dzieki wielkie i pozdrawiam. :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na dywanik przy nogach nie leci Ci woda ?

Musisz posprawdzać wszystkie węże, króćce, po dokręcać opaski, może nagrzewnica też poszła.

Ogólnie mówiąc przegląd całego ukł. chłodzenia, ogrzewania.

 

Nie na dywanik nic nie leci.

 

Nie mam za bardzo jak dokladnie sprawdzic, niestety nie mam kanalu, a na najazdy mam kawalek drogi od domu, wiec raczej nie zdolam dojechac, bez przegrzania silnika. A odpowietrzyc sie nie da.

 

Chodzi mi o to, zeby zlokalizwac mniej wiecej usterke, bo chce sprzedac auto uczciwie, bez ukrtytch wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

musisz zdjąć te plastiki na podszybiu. Dostaniesz się tamtędy do przewodów gumowych rozdzielających płyn. Są za silnikiem. Weź lusterko i oglądaj. Czasem wystarczy ściskać przewód od chłodnicy a tam słychać syczenie...

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.