Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, do rzeczy kupiłem ostatnio BMW e39 byłem już u dwóch gazowników jednak nie są w stanie postawić odpowiedniej diagnozy. Po piwerwszej wizycie chodziła przez 1 dzień nastepnie już nie chodziła na gazie. Nie wiem jaka jest przyczyna, był wymieniony chyba coś od ciśnienia nie wiem dokładnie, następnie chodziła, gazownik nie sprawdził filterków i w jednym go wogóle nie było. Co może być przyczyną ze nie chce chodzić przełączy się a po dodaniu gazu idzie na benzyna, sprawa jest skomplikowana że wtryski są elegancko schowane pod kolektor a wyciągnięcie to koszt 150 zł a nie chciał bym wyrzucać kasy w błoto i szpecić silnika. Proszę o pomoc, czy mogą być wtryski?? dodam ze na gazie nie chodziła u poprzedniego właściciela 1.5 roku POMOCY! :idea:
Opublikowano
Kolego - najlepiej jak skorzystasz z pomocy speców z lpg-forum.pl - tu raczej ciężko będzie. Tym bardziej, że nie podałeś w zasadzie żadnych szczegółów - jakie wtryskiwacze, jaki reduktor, elektronika itd. A w ogóle to najlepiej jak na wspomnianym forum poszukasz ogarniętego gaziarza ze swoich okolic, bo tak na odległość to nie da rady.
Opublikowano
Wielkie dzięki kolego za podanie strony. Problem w tym że wstępnie jestem umówiony jutro na wyjęcie wtrysków a nie chciał bym aby marnować kase. Jedank jeżeli miał by ktoś jakie kolwiek przypuszczenia to chętnie posłucham. Gaz jest to Sirocco(przynajmiej komputer) do wtrysków niestety nie mam dostepu a auto zakupione dosyć niedawno.
Opublikowano

witam ... moj znajomy mial podobny problem i okazalo sie ze cos nie halo bylo z zaworem od gazu... syf sie nazbieral i zacinal.

 

nie chcialabym zeby zabrzmialo nigrzecznie ale... na boga.... daruj sobie ten gaz... beemki srednio toleruja instalacje.. :? pozdrawiam

Opublikowano
witam ... moj znajomy mial podobny problem i okazalo sie ze cos nie halo bylo z zaworem od gazu... syf sie nazbieral i zacinal.

 

nie chcialabym zeby zabrzmialo nigrzecznie ale... na boga.... daruj sobie ten gaz... beemki srednio toleruja instalacje.. :? pozdrawiam

I tu się nie zgodzę.Mam V8 i ten motor toleruje gaz,a słyszałem że BMW a tym bardziej V8 nie lubi gazu.Po prostu żaden silnik nie toleruje złego gazownika.Dobry fachowiec+dobra instalacja równa się mniej kasy na paliwo.Nawet taniej niż klekot.

niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
witam ... moj znajomy mial podobny problem i okazalo sie ze cos nie halo bylo z zaworem od gazu... syf sie nazbieral i zacinal.

 

nie chcialabym zeby zabrzmialo nigrzecznie ale... na boga.... daruj sobie ten gaz... beemki srednio toleruja instalacje.. :? pozdrawiam

A to dobre. Kto Ci tak powiedział? :mad2: Chyba często widziałaś naszych fachoFców gazowników

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie pamiętam w którym modelu serii 5 wychodziły prosto z fabryki z zamontowaną instalacją LPG.

(Jak znajdę to dopiszę)

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
ja pamiętam coś takiego http://tuning.pl/zdjecia_aut_BMW_na_gaz-k_5992_.html żaden wstyd latać na takim gazie :norty: tylko kto by w Polsce zrobił przegląd takiej instalacji :mrgreen:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Moderatorzy
Opublikowano

No fakt wyższa szkoła jazdy.

tylko kto by w Polsce zrobił przegląd takiej instalacji :mrgreen:

Nie zapominaj,że "Polak potrafi" :mrgreen:

Fabrycznie montowane były instalacje CNG w BMW E34,model 518g

Wiele z silników E34 zostało nagrodzone w prestiżowym konkursie Engine Of The Year (EOTY).

Ciekawostką było wyprodukowanie wersji 518g - fabrycznie zasilanej instalacją gazową

.

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=e34+518g&source=web&cd=4&ved=0CD8QFjAD&url=http%3A%2F%2Fcng.auto.pl%2Fpojazdy%2Fosobowe%2Fkonwersja%2F51-osobowe-fabryczne-uzywane%2F59-bmw-serii-5-touring-518g&ei=SVg2T7SRHoeWswahypFy&usg=AFQjCNGyDIII4zggvVj8IURtMwUJ6CcvTA

No ale nie zaśmiecajmy już.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano (edytowane)

I tu się nie zgodzę.Mam V8 i ten motor toleruje gaz,a słyszałem że BMW a tym bardziej V8 nie lubi gazu.Po prostu żaden silnik nie toleruje złego gazownika.Dobry fachowiec+dobra instalacja równa się mniej kasy na paliwo.Nawet taniej niż klekot.

 

jasne ... DOBRA instalacje moze i chodzi ok ale mam takie zdanie na ten temat moze i oklepane ale uwazam ze jezeli kogos stac na takie auto to stac go rowniez na utrzymanie... co fabryka dala jest najlepsze tak ? wiec jak juz ktos tam wklada swoje lapska to ... chyba odpowiedz jest prosta... pozdrawiam

Edytowane przez izunia140
Opublikowano (edytowane)
A to dobre. Kto Ci tak powiedział? Chyba często widziałaś naszych fachoFców gazowników

 

:D no jakbys zgadl... ok 7 lat temu mialam e 34 520i z gazem niestety no i wybacz ale byla TRAGEDIA !!!! autko mialo 130km ale chyba z gorki i to przy dobrych wiatrach , czesto przy przelaczaniu na gaz spadala uszczelka no to wtedy to huk ze ludzie do okola kladli sie na ziemie albo rece w gore- wiadomo ze instalki wtedy robili duzo gorsze - obecne na pewno daja rade ... ale i tak zawsze pozostanie ALE.... :D moje zdanie

Edytowane przez izunia140
Opublikowano
To zalezy od stanu furki w ktorym jest instalacja i jak jest załozona i na jakich komponentach.Powiem tak jezdze 4 rok ta Basia i kupilem ja z instalacja sekwencyjna miala wtedy pol roku i jak narazie odpukac nic nie ruszalem przy niej, oczywiscie co roku robie wymiane filterkow. :D
Opublikowano

I tu się nie zgodzę.Mam V8 i ten motor toleruje gaz,a słyszałem że BMW a tym bardziej V8 nie lubi gazu.Po prostu żaden silnik nie toleruje złego gazownika.Dobry fachowiec+dobra instalacja równa się mniej kasy na paliwo.Nawet taniej niż klekot.

 

jasne ... DOBRA instalacje moze i chodzi ok ale mam takie zdanie na ten temat moze i oklepane ale uwazam ze jezeli kogos stac na takie auto to stac go rowniez na utrzymanie... co fabryka dala jest najlepsze tak ? wiec jak juz ktos tam wklada swoje lapska to ... chyba odpowiedz jest prosta... pozdrawiam

Tu nie chodzi o to czy stać kogoś na utrzymanie auta ale o chore ceny paliw.Jeżdziłem ponad rok na benzynie i jak zobaczyłem jak te barany windują ceny,to zdecydowałem się na instalkę (i cieszę się z trafnego wyboru).Dlaczego mam płacić dwa razy tyla za ten sam komfort jazdy?Wiesz co izunia140?Piszesz,że kogoś nie stać na utrzymanie auta jakie ma a sama kupujesz zamienniki halogenów i nie chcą ci pasować.Jak stać cię na utrzymanie auta,to kup oryginał :cool2:

niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Wtryski zostały wyjęte pierwsza sprawa to czujnik temperatury gazu. A jeżeli chodzi o ten spór co do gazu panowie w BMW to powiem z dużego doświadczenia, w tym samocodzie instalacja nie działała 1,5 roku także nie ma co się dziwić a jeśli chodzi czy toleruje gaz czy nie to miałem łącznie około 5 BMW w LPG a obecnie mam w e46 e36 no i teraz e39 i w pozostałych nie mam żadnych problemów nowa instalacja wymiana filtrów i nie ma problemu ładnie wszystkie chodzą. :cool2:
Opublikowano
Piszesz,że kogoś nie stać na utrzymanie auta jakie ma a sama kupujesz zamienniki halogenów i nie chcą ci pasować.Jak stać cię na utrzymanie auta,to kup oryginał

 

he he no ok troche poszedl temat i to chyba nie powinien znajdowac sie w tych postach :) ... kupilam ten zamiennik bo oryginaly wybitnie mi sie nie podobaja a nie z potrzeby zaoszczedzenia 50 zl :D he he ... mamy zupelnie inne poglady na temat instalacji... ja rozumiem ( przynajmniej staram sie zrozumiec :D ) Twoje podejscie do tematu i niech pozostanie na moich szczerych checiach :D pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

Tu nie ma co o poglądach czy o filozofiach gadać, ale o faktach i liczbach - to w końcu forum motoryzacyjne, a nie lajfstajlowe czy lanserskie albo dla miłośników szeroko pojętego prestiżu. Bo jeśli ktoś chce poglądy do sprawy mieszać, to równie dobrze należałoby powiedzieć, że BMW, które nie ma jakiegoś legendrnego R6 w benzynie to nie jest BWM. Lać ropę do tak prestiżowego auta? A fuuu. Albo mieć 4 gary tylko, jak u mnie? To lepiej Matiza kupić! A za parę lat, jak standardem staną się wielokrotnie uturbione R4 w bezpośrednim wtryskiem, dosłownie oplątane elektroniką, to czy wtedy kupno BMW będzie obciachem?

Warto się zastanowić, czy sens ma powtarzanie swoich historii sprzed kilku lat, gdzie technologia była zupełnie inna, a i gaziarze dopiero się uczyli co i jak.

Opublikowano
mysle ,ze sens ma wszystko co dotyczy marki nawet jezeli mialo to miejsce x lat temu, bo w takim razie jaki bylby sens rozmowy na temat aut lat z lat 90? skoro technologia poszla do przodu. 4 gary, 6 - rzedowka czy v-ka... - nie ma znaczenia. moze i rzeczywiscie nie idzie rozmowa pod tytułowe zagadnienie ,ale kazdy na forum ma chyba prawo dzielic sie swoimi opiniami i przezyciami zwiazanymi z marka i jej danym problemem. pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie ponad cztery lata na gazie i jest tip top.

A w e36 mam gaz od ponad ośmiu lat i tak samo.

 

Zaden wstyd. Nie ja wymyślam ceny paliwa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Jak już troszkę poza tematem to :

Jakiś miesiąc temu tankowałem gaz w swojej 5-tce w niedziele i akurat na stacji stały 2 Porsche i dwie Ferarrki i tak sobie pomyślałem trochę obciach ale kij.Za chwile podjechał gośc Meśkiem S500 i też się gazował.Tak więc jaki wstyd większośc ludzi gazuje swoje auta i to wyższych półek.

Jakiś czas temu było pokazane w TVN TURBO Porsche Cayenne TURBO (po lifcie) i była też montowana w nim instalacja Gazowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.