Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a co do uszczelnia lamp to czy powinny być uszczelki do dekli na żarówki tak jak pyta Bax?

 

Być powinny na pewno tylko pewnie jak każda guma po czasie traci właściwości uszczelniające.

Opublikowano
mi tez paruja i miale sie za to zabrac ale widze ze tak naprawde nie ma złotego srodka na to a pozatym ja jak jade tego nie widze a ten co bedzie widział jak jade .....to go przejade :D :D :D żarcik
Opublikowano
hehe, a ja się bałem że to z moim autkiem jest cos nie tak i mi lampy parują ;)

 

swoją droga chcialem sobie ringi zamontoważ i przy okazji je wysuszyc i dobrze skleic.

 

ps. Nie wiecie moze gdzie mozna dostać taniej te ringi bo na allegro 90zł dawać za cztery kawałki rurki to trochę sporo ;(

Da sie to wogole samemu zamontować czy jak sie nie ma zdolności manualnych to lepiej sie za to nie brać ;) ?

wejź na dział "zróbto sam" tam kolega Centrino napisał że może wysłać na maila jak to zrobić samemu (ringi) po "polskiemu".Napisz mu na PW że chcesz/prosisz żeby Ci wysłał na maila.

 

PS.ja miałem z allegro ringi je niedawno zdemontowałem..ale niestety jeden uszkodziłem :twisted: Jak chcesz 3ringi to mogę Ci sprzedać :twisted2: żart (pewnie nie chcesz ;) )

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
a tak przy okazju w e36 coupe sa klejone przednie reflektory czy jakos skladane na uszczelce...?? bo przyznam sie bez bicia ze nie wiem... :| :doh:
Opublikowano
a tak przy okazju w e36 coupe sa klejone przednie reflektory czy jakos skladane na uszczelce...?? bo przyznam sie bez bicia ze nie wiem... :| :doh:

 

odpinasz 6 "klipsów" łączących szkło z plastikiem i pod warunkiem że nikt wcześniej nie składał na silicon lub klej,szkło odejdzie samo (a pod spodem powinna być uszczelka.)

Opublikowano

no ja w swojej coupe rozkrecalem takie reflektory roboty nie jest duzo wystarczy zdjąc 4 klipsy z kazdej lampy powinna przednia czesc zejsc pozniej sie trzeba zabrac za drugą czyli tą z tymi dwoma okraglymi szkielkami uwaga na zaczepy!!!!!!!!1ja w swojej polamalem przed wyjeciem trzeba jeszzcze uwolnic je od jakiegos kleju jest punktowo nalozony ale to drobiazg nalezy uwazac takze na to zeby nie pomylic szkielek bo ja w swojej dwa razy rozklejalem:( pozniej przczyscic i z powrotem skleic dobrym klejem do szyb(15zl) niech sobie poleza jeszcze z 24godz i finto....

pozdrawiam

Opublikowano

Chcialem zmienic uszczelke ale niemam pojecia jak wyjac kierunkowskazy :oops:

czy ktos mol by mi napisac jak je zdjac w e36???

Opublikowano
a wiec migacz ma zatrzask który nachodzi na boczna czesc reflektora najlepiej poswiecic lampka to wtedy wszystko widac i pozniej odginasz ten ztrzask w strone migacza i wypychasz go palcem pchasz w wtyczke ktota do niego wchodzi , jak migacz dawno nie był wyciaganu to troche sie nameczysz z tym pchaniem :):)

[/url]

Opublikowano

Panowie,czemu nie chcecie posluchac mojej rady?Naprawde wystarczy zdjac kapsle i po bolu.Nie jest wymagane rozkrecanie calych lamp i suszenia ich.

pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
ja jak mam zaparowane lampy to zdejmuje te klapki ale w cieplym garazu a jezdzic z zdjetymi klapkami to tak jak jezdzic z otwartymi drzwiami w deszczu szyby nie paruja ale jestesmy cali mokrzy :):):) a co do klapek z tylu lampy niech pan w czasie deszczu sie przejedzie i pozniej otworzy maske na 100% na klapkach beda krople wody a jak jest sucho to jeszcze gorzej bo caly pył z drogi leci do lampy i za jakis tydzien bedzie do czyszczenia :duh:
Opublikowano

Nie trzeba ich demontowac na dlugi okres,wystarczy tylko wtedy gdy lampy sa zaparowane.Na kilka chwil az para zniknie z kloszy.Poza tym jesli nie ma sie oslony pod silnikiem to faktycznie moga sie przykurzyc.Ja mam zdjete i nie zauwazylem zadnych zmian,i zadna woda do srodka sie absolutnie nie dostaje.

Ale kazdy ma na to swoj wyprobowany sposob i nie chce tego negowac,wiec robcie jak uwazacie :cool2:

Opublikowano
Witam. Kupiłem nowe reflektory Hella - ZKW z soczewką do E-36 i zaraz po wyjechaniu z garażu na mróz zaparowały. Gdy wjechałem później do garażu ( ogrzewany ) po około godzinie para zniknęła. Sytuacja ta powtarza się za każdym razem. Lampy posiadam od kilku dni i zastanawiam się czy ich nie reklamować. Sprzedawca w sklepie twierdzi, że muszą się " wygrzać ". Stare lampy nigdy nie parowały. Z mojej obserwacji wynika, że między pierwszym a drugimi szkłami znajduje się trochę wilgoci, która skrapla się pod wpływem zimna. Zdejmowanie tylnych dekli nic nie daje gdyż wilgoć znajduje się między szkłami. Poza tym w deklu od świateł długich i tak jest odpowietrzenie labiryntowe. Obie lampy parują w ten sam sposób. Wydaje mi się, że sposobem na tą usterkę jest zdjęcie przednich szkieł, wysuszenie i złożenie w suchum, ciepłym pomieszczeniu. Pozdrawiam.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Kupiłem nowe reflektory Hella - ZKW z soczewką do E-36 i zaraz po wyjechaniu z garażu na mróz zaparowały. Gdy wjechałem później do garażu ( ogrzewany ) po około godzinie para zniknęła. Sytuacja ta powtarza się za każdym razem. Lampy posiadam od kilku dni i zastanawiam się czy ich nie reklamować. Sprzedawca w sklepie twierdzi, że muszą się " wygrzać ". Stare lampy nigdy nie parowały. Z mojej obserwacji wynika, że między pierwszym a drugimi szkłami znajduje się trochę wilgoci, która skrapla się pod wpływem zimna. Zdejmowanie tylnych dekli nic nie daje gdyż wilgoć znajduje się między szkłami. Poza tym w deklu od świateł długich i tak jest odpowietrzenie labiryntowe. Obie lampy parują w ten sam sposób. Wydaje mi się, że sposobem na tą usterkę jest zdjęcie przednich szkieł, wysuszenie i złożenie w suchum, ciepłym pomieszczeniu. Pozdrawiam.

 

ja bym reklamowal...

Opublikowano
Moje reflektory przestały parować. Być może "wygrzały się" jak to mówił sprzedawca w sklepie. Teraz mogę wjeżdżać do ogrzewanego garażu gdzie jest +25 stopni i wyjeżdżać na mróz -25 i para w ogóle się nie pojawia. Zobaczę jeszcze co będzie jak się ociepli i zwiększy się wilgotność powietrza. Na razie zamontowałem xenon i jestem z reflektorów zadowolony.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Zaparowane reflektory to niestety słaba strona E36 :roll: U mnie było podobnie, ale nie pogarszało to zbytnio widoczności- psuło jednak estetykę :(
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie mi tez paruja, jeszcze nie zagladalem jak wygladaja te zaslepki, ale wpadlem na taki pomysl.. czy te zaslepki sa na tyle grube aby wiwiercic kilka otworow malym wiertelkiem(najlepiej po skosie w dol) zeby mogli oddychac ale zeby nie byly tak ogromne aby ladowala sie tam woda lub brud? Prosze o komentarz :mrgreen:

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
ZKW i Hella mają odpowietrzenie w deklach od świateł drogowych, ale to niewiele daje bo wilgoć zbiera się między pierwszymi a drugimi szkłami. Zreszta było już o tym wcześniej pisane.
Opublikowano
Panowie,w E36 parowanie reflektorow jest wada fabryczna,poprostu slaba jakosc wykonania oryginalnych lamp...a co dopiero jak lata swietnosci juz daaawno maja za soba...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czesc kupilem na allegro reflektory firmy SONAR (sa czarne lub srebrne, z zespolonym kierunkowskazem) i niestety prawy paruje. Sprzedawca nie chce przyjac, wiec chyba postaram sie naprawic sam. Uszczelka jest nowa, wiec czy wystarczy samo odpiecie klipsow i przyklejenie szkla reflektora do obudowy klejem do szyb?
Opublikowano

Panowie , dzisiaj rozkrecalem reflektory aby wyczyscic sobie soczewki, mialem tez problem parowania reflektorow. To co zobaczylem podwarza wszystkie tu opisywane teorie. Wszystkie lepienie na sylikon i nie sylikon sa moim zdaniem nie potrzebne, juz tlumacze dlaczego. Po pierwsze nie ma sie co bawic w jakies staranne sklejenie reflektorow idealnie szczelnie bo one i tak nie sa szczelne same w sobie , posiadaja wywietrznik (przedstawione na zdjeciach) . Niektorzy mysla ze robienie np. dziurek w dekielku zaslaniajacym dostep do zarowki jest bez sensu bo para osadza sie na glownym szklanym reflektorze ktory niby jest szczelnie zamkniety (czyli powietrze nie ma dostepu miedzy okragle szkla a caly klosz) a jest to oczywiscie blede poniewarz do okola maja chyba 4 wywietrzniki zaraz kolo uszczelek.Wiec wystarczy ze mamy nie zamkniete dekielki i juz do calej lampy sie laduje wylgoc ,deszcze ,brud etc. bo od dekielka brud moze dojsc az do pomiedzy okragle szkla a glowny klosz. Tak wiec najlepszym sposobem jest wymiana glownej uszczelki na nowa, wymiana uszczelek dekielkow na nowe i solidne zlorzenie. dziurek w niczym nie trzeba robic bo jest od tego specialny wywietrznik. mi lewy lefrektor parowa bo sie okazalo ze klosz mial z jednej strony nie zatrzasniete zaczepy i sie dostawala tam prawie ze woda... bylo poprostu mokro.

 

A tutaj fotki

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images3.fotosik.pl/243/bf1b0508d2aed825.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images1.fotosik.pl/252/0f93b43fbe2914e5.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images3.fotosik.pl/243/e5fa4263d5635824.jpg

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.