Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

NA FORUM JESTEM DOSYĆ (TAK MI SIE WYDAJĘ), ALE CZĘSTO GĘSTO CZYTAM WŁAŚNIE WASZE ROZMAITOŚCI.

OTÓŻ POSIADAM E90 320i 150 KM Z 2006ROKU. W LISTOPADZIE 2011ROKU ZAINSTALOWAŁEM INSTALACJĘ GAZOWĄ (NIESTETY KOSZTY) STAG 300 PREMIUM I OBD2 , I OD JAKIEGOŚ CZASU MAM PROBLEMY Z AUTEM. BARDZO PODOBNE JAK PISZECIE W TYM POŚCIE. OTÓŻ GDY RANO ODPALAM OCZYWIŚCIE NA BENZYNIE TO DAJĄC GAZU AUTO DŁAWI SIĘ I CZASEM GAŚNIE. PO JAKIMŚ CZASIE AUTO JUŻ NORMALNIE CHODZI. ZAUWAŻYŁEM TAKŻE ŻE JEST JAKOŚ SŁABSZE, ALE NIE WIEM MOŻE TO PRZEZ INSTAL. GAZOWĄ. GAZIARZ NIE MOŻE USTAWIĆ MI INSTALACJI TAKŻE MIESZANKI CHYBA Z POWODU ZE AUTO ŹLE CHODZI NA BENZYNIE.

BĘDĄC U JEDNEGO Z MECHANIKÓW PO PODŁĄCZENIU GO DO KOM POKAZAŁ SIĘ BŁĄD : misfire cylinder CZYLI NIEWYPAŁ W CYLINDRZE.

WCZORAJ BYŁEM U INNEGO MECHANIKA I POKAZAŁY SIĘ DWA BŁĘDY CZYLI 1. WYPADAJĄCE ZAPŁONY NA CYLINDRACH 1-2-3 , A TAKŻE COŚ Z VELVOTRONICEM -PONOĆ ZŁA REGULACJA .

NIE WIEM CO MAM ROBIĆ . PROSZĘ POMÓŻCIE.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problemy pojawiły się po instalacji gazu, a zatem problem jest ustalony. Podłączenie instalacji gazowej w dość istotny sposób ingeruje w komputer silnika. Ten kto instalował gaz powinien to naprawić , albo zabrać "swoje zabawki" i oddać kasę. Myślę, że nic innego nie da się podpowiedzieć.
Opublikowano

NIewiem czy w BMW mozna zresetowac ECU benzyny przez odpiecie klemy ( moze trzeba kompem)

 

W kazdym razie zresetuj ECu benzyny i potem pojedzij na samej benzynie 1-2 dni i obserwuj (wogole niewlaczaj gazu)

 

Jak wszystko bedzie ok >> to problem lezy w instalce- regulacji badz zle dobranych gratach

Opublikowano

WITAM JESZCZE RAZ

TO JA PODJĄŁEM TEMAT WYPADAJĄCYCH ZAPŁONÓW. NIE NAPISAŁEM W PIERWSZYM POŚCIE PIERWSZY OBJAW JAKI POJAWIŁ MI SIĘ BYŁ JESZCZE PRZED ZAŁOŻENIEM INSTAL. GAZOWEJ . OTÓŻ W JESIENNE PORANKI PO POSTOJU PRZEZ CAŁĄ NOC ODPALAJĄC AUTO LEKKO LUBIŁO ZA SZARPAĆ A GDY LEKKO RUSZYŁEM I JECHAŁEM NA JEDYNCE LUB DWÓJCE TO MI TAKŻE LEKKO SZARPAŁO. PO UJECHANIU KILKASET METRÓW CZYLI JUŻ NA WIĘKSZYM BIEGU JUŻ PRZESTAŁO.

WYMIENIŁEM TAKŻE WSZYSTKIE ŚWIECE , PRZEPŁYWOMIERZ, ORAZ FILTR POWIETRZA WSZYSTKO NA NOWE.

PROSZĘ O WERYFIKACJĘ.

Opublikowano
Dalej kontynuuje ten temat . jak powiedziałem to świece są wszystkie nowe ngk. A co do cewek to komputer chyba nie jest w stanie pokazać że któraś jest felerna na chyba że jest całkowicie walnięta (tak mi się wydaje). U dwóch mechaników u których byłem nie określili jednoznacznie że są to cewki. jeden poradził mi wymianę oleju , ale ostatnia wymiana oleju była jak auto miało przejechane 64 tyś km. Wspomnę że auto ma przejechane niecałe 76 tyś. km.
Opublikowano
Ja mogę tylko współczuć, ale gaz montować do naszej buni hmm. Możesz jakieś zdjęcia zamieścić gdzie znajduje się butla z gazem? a co do tych wypadanych zapłonów to sprawdź komputer od gazu czy aby tam nie dostała się wilgoć ,przerabiałem to na moim drugim samochodzie który posiadam. Też miałem problem z wypadaniem zapłonów okazało się, że komputer jest wilgotny i zalany wodą robiły się jaja straszne .Pozdrawiam
Opublikowano

Przeczytajcie ze zrozumieniem problem był jeszcze przed założeniem instalacji, a tu zła instalacja, wymontuj zabierz kasę, a może jeszcze zatankuj za to 10 razy do pełna, ale gazu nie wstawiaj bo to zło wcielone.

 

Samo okreslenie instalacji poprzez podanie nazwy sterownika mało mówi trzeba podać najważniejsze wtryskiwacze i reduktor

 

Ja bym kupił jedna nową cewkę i włożył w ten cylinder który ma błąd wypadania jak problem ustanie to kupił resztę cewek jak nie to na nowej cewce sprawdzał dalej, sprawdź kompresję, wiązkę, oraz jak bedziesz sprawdzał kompresję to obejrzyj świece moze ceramika popękała lub są źle dobrane.

 

Do załozyciela tematu: pisze się valvetronic.

Opublikowano

Witam

nawiązuje dalej do tematu

tak lekkie szarpania zaczęły sie przed założeniem instalacji, ale to zlekceważyłem.

A więc, posiadam instalację gazową; Reduktor- tomasetto, zawór gazowy-zintegrowany, wielozawór- tomasetto, obudowa wielozaworu- boritech, zawór tankowania- tomasetto, ECU- stag premium. Oto cała instalacja.

ciekawe czy lobo ma rację z tymi cewkami żeby kupić nową jedną cewke i zobaczyć czy bład zniknął właśnie na tym właśnie cylindrze.

Znów dzisiaj rano odpaliłem moje bmw i odpaliło od razu ale po ruszeniu zaczęło szarpać, dopiero po upływie kilku min zniknęły objawy.

Opublikowano
Kolego a możesz zdradzić gdzie montowałeś instalacje ? jestem ciekawy czy to była jakaś firma zaufana czy blaszak .Pozdrawiam Rafał z Krakowa
Opublikowano

Witaj

jeżeli chodzi o instalację to montowałem ją na ulicy gersona koło wielickiej.

Opublikowano

Pierwsza sparawa z tymi LPG to żeby nie cytować z homologacji tylko zrób zdjęcia tej instalacji bo juz widze ze bedzie CI potrzeba pomoc żeby na gazie ten samochód jeździł wstawione masz poza sterownikiem najtańsze badziewie dostępne na rynku.

Pozatymm nie napisałes jakie masz wtryskiwacze sa bardzo ważne jeszcze Cie pewnie skasował 3000zl za ten szmelc

 

Jeżeli masz reduktor taki jak ten http://www.tomasetto.com/a_ENG_37_1.html a masz więcej niż 90 KM to twój gazownik jest druciarz i zarządzaj wymiany na cos normalnego Zavoli zeta S lub AC R01, a jak nie masz jaj żeby walczyć o swoje to jeździj na tym co masz i słuchaj psełdogazowników że: "będzie pan zadowolony " "ten typ tak ma" a za rok dołączysz do grona osób którym instalacja zniszczyła silnik, nigdy więcej gazu itp

daj zdjęcia instalacji na maila [email protected] lub zadzwon 500064284

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj

jeżeli chodzi o instalację to montowałem ją na ulicy gersona koło wielickiej.

 

Jeśli nie poradzisz sobie z problemem jedź do nich http://www.godula.pl/?page=gaz_news mają duże doświadczenie w montażu, naprawach i regulacjach instalacji gazowych i używają do tego obciążeniowej hamowni samochodowej.

Opublikowano

Hej.

po pierwsze powiem iż nie jestem jakimś znawcą ale zwykłym ,, KOWALSKIM'' , który chce jeździć normalnie i żeby mój samochód także jeździł normalnie. wielkie dzięki za podpowiedz, jeśli chodzi o instal. gazową jeżeli chodzi o ten reduktor to mam chyba właśnie taki. może porobię zdjęcia instalacji, ale jeżeli chodzi o wtryski to nie wiem jakie mam.

mam też problem nie tylko z instal, ale także z benzyną. w poprzednich postach napisałem objawy.

proszę także o porady dotyczące gazu i benzyny.

Opublikowano

a czy jest to możliwe że wypada zapłon w 1-2-3 cylindrach ?

czyli mam wymienić cewki, , a później tylko reduktor czy jeszcze coś

Opublikowano

nie mam pojęcia jakie mam wtryskiwacze. w poniedziałek pojadę do gaziarza i popytam czy można wymienić reduktor jak instalacja jest na gwarancjii i o wtryskiwaczach.

mam jeszcze pytanie czy ta właśnie instalacja gazowa mogła popsuć jazdę na benzynie? Wspomnę iż przed założeniem instalacji nad ranem jesienią po odpaleniu i ruszeniu lekko czasem szarpnął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.