Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Wczoraj z nudów troche przeglądałem swoje E32 - zdjąłem cewki ( M60B40) i okazało się że od strony kierowcy mam mokre świece zapłonowe. Czyli puszcza ta mała uszczelka pod pokrywą zaworów. Byłem w we wszystkich sklepach motoryzacyjnych w moim mieście i wszędze można zamówić tylko tą dużą uszczelkę. Zostaje tylko serwis??????? Wymieniał ktoś te uszczelki u siebie? Mam jeszcze jedno pytanie trzeba zplanować pokrywy zaworowe ? Z góry dzięki za odpowiedź.
Opublikowano
Hej, mała około 30 PLN zarówno z Elringa jak i Goetze, duże około 70PLN. W Łodzi dostępne bez problemu. Pokrywy wystarczy dobrze wyczyścić, tak jak i ranty głowic. Ewentualnie trochę silikonu.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
ja swiezo po tej operacji, 0 silikonu trzymaja dobrze.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
W sumie powoli dlubalem , 2 godziny, najgorzej mialem od strony pasazera bo tamtendy gazolina jest bpodlaczona.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano

Zapomniałem w piątek napisać, że wymieniłem te uszczelki. Jednak przeprowadzenie tego zabiegu w 4 litrówce z webastem i klimatyzacją ...................masakra. Razem ze znajomym mechanikiem 5 godzin przy tym ślęczeliśmy. Moje rady dla osoby mającej 4.0 z klimą lub co gorsza z webastem i klimą:

1) przed wymianą podjechać do serwisu klimy i spuścić gaz - Od strony pasażera bardzo przeszkadzają rurki od klimy, dlatego najlepiej je wykręcić. Ja musiałem je z czuciem naginać uważając aby nie urwać.

2) uważać na dużą uszczelkę - lubi się podwinąć i robota od nowa.

3) jak jest webasto - zdemontowac je przed zwalaniem pokryw.

4) uważać na śrubo-nakrętki trzymające pokrywy lubią wpaść gdzieś w komorę silnika - nie do znalezienia ;-)

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Jakos szczesliwie ominely mnie te problemy , nie mam webasta to po pierwsze jedyny problem to mialem to z tymi polksiezycami z tylu pokrywy, robilem juz ta operacje dwu krotnie za pierwszym musialem kupic wszystkie nakretki z uszczelkami bo moje byly sparciale a przeglad niemiecki miala wazny na 2 lata :) teraz sie troche meczylem bo gazolina tamtendy zaiwania na kolektor.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Jakos szczesliwie ominely mnie te problemy , nie mam webasta to po pierwsze jedyny problem to mialem to z tymi polksiezycami z tylu pokrywy, robilem juz ta operacje dwu krotnie za pierwszym musialem kupic wszystkie nakretki z uszczelkami bo moje byly sparciale a przeglad niemiecki miala wazny na 2 lata :) teraz sie troche meczylem bo gazolina tamtendy zaiwania na kolektor.

 

Hej, wychodzi na to, że w naszych autach w ogóle coś zrobić jest ciężko. Ja w sobotę wymieniałem świece, cztery godziny mi zajęło. Ostatnio mechanik wymieniał mi właśnie uszczelki pokryw, ale w M70 jest jeszcze ciekawiej, robili we dwóch siedem godzin, a robią te auta od lat osiemdziesiątych :) Chociaż nie przejmujcie się, kolega miał mesia W140 600, padł alternator, trzeba było demontować zawias i unosić silnik :)

pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.