Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

jestem w totalnym szoku i zniesmaczeniu,o utracie zaufania do firmy nawet nie wspominam.

Auto jest roczne,od nowości u mnie,kupione u dealera.

Wczoraj auto wyprowadziłem z parkingu strzeżonego,pojechałem na stację benzynową (4 minuty drogi),chwile przed stacją poczułem swąd,jakby palony karbit czy coś takiego. Byłem pewien,że to z zewnątrz. Minutę później byłem już na BP.

Popatrzyłem na auto-nic się nie działo niepokojącego.

2 minuty później wychodziłem ze stacji-spod maski kłęby dymu,otworzyłem ją. I dopiero tam ujrzałem,że auto....się pali :duh: Palił się od spodu,na wysokości przestrzeni między fotelami (tyle,że od spodu). Żywy ogień.

 

Jakieś sugestie? Jestem po prostu rozbity.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
U mnie już wszystko wiadomo-zapalił się podgrzewacz filtra paliwa. Nie byłem wzywany wcześniej na akcję serwisową. Zwróćcie uwagę na tą kwestię w swoim aucie.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
U mnie już wszystko wiadomo-zapalił się podgrzewacz filtra paliwa. Nie byłem wzywany wcześniej na akcję serwisową. Zwróćcie uwagę na tą kwestię w swoim aucie.

 

1. w takim razie pełną odpowiedzialność ponosi producent auta

2. weź, że człowieku uzupełnij profil użytkownika bo nawet nie wiadomo czy palił się samochód z silnikiem benzynowym czy diesel.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Wychodzi na to, ze akcja gwarancyjna nie obejmowala Twojego auta. Wg. oświadczenia na stronie UOKiK, akcją objęte są auta "...z silnikami diesla, wyprodukowane w Niemczech w okresie: 20.08.2008 - 12.06.2009"
Opublikowano

@ Natek-podgrzewacz filtra paliwa chyba tylko w dieslu występuje-popraw mnie jeśli się mylę.

Ale odpowiadajac na Twoją sugestię: 118d

 

Owszem,moje auto nie podchodzi pod tą akcję serwisową,a jednak się stało to co się stało. Zastanawiam się nad załatwieniem tej sprawy-wydaje mi się,że wymiana na gwarancji takiego elementu (biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności) nie zaspokoi mojego poczucia bycia frajerem w stosunku do wielkiej firmy BMW.

Jak ugryźć temat? Co proponujecie? Czego "żądać" jeszcze?

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

nie napisałeś w pierwszym poscie o jakie auto chodzi.

 

nawet jesli Twoje auto nie jest objęte akcją serwisowa a problem jest im znany i przydarzyło się Tobie powinni w pełni naprawić auto/pokryć koszty. Przecież to nie jet częsć czy element przy którym mozna grzebać czy coś kombinowac. Jestem pewien, że do uszkodzenia nie doszło z twojej winy (oczywiscie pod warunkiem, że filtr paliwa zmieniany gdzie trzeba i poprawnie).

 

pytanie co chcesz osiągnac. jeśłi tylko naprawa auta to do ASO, ew. pisemko do BMW Polska, jesłi jakieś odszkodowanie za potencjalne zagrożenie szkody i życia to tylko prawnik i uderzyć do BMW Polska

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Skoro był ogień to na samej wymianie się nie zakończy, bankowo została uszkodzona też powłoka lakiernicza i Bóg wie co jeszcze.

Weęc powinni uregulować również utratę wartości samochodu spowodowaną tą usterką.

Opublikowano
Część,która się spaliła jest umiejscowiona pod autem,lakier w żaden sposób nie ucierpiał.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Nie chcę się kłócić, ale pod autem też jest zabezpieczenie antykorozyjne itp. Nie wiem jak duży był płomień i ile trwał, ale zniszczenia dokłądne pewnie będzie można oszacować dopiero na kanale...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam!

 

8 stycznia 2017 miałem podobny przypadek w czasie jazdy, w e87 118d (2008 r.)

- w czasie jazdy poczułem smród spalenizny

- nagle poleciał siwy dym z wywietrzników powietrza w środku, w kabinie

- po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika, brak dymu pod maską, ale pojawiły się płomienie pod podwoziem

- paliła się od spodu płyta ochraniająca podwozie, z lewej strony bliżej przodu, na wysokości fotela kierowcy.

 

1. Czy może chodzić o samozapłon podgrzewacza filtra paliwa?

2. Gdzie i jak / w jakiej kolejności dochodzić swoich praw?

 

Na razie czekam na oględziny rzeczoznawcy, bo szkodę zgłosiłem do ubezpieczyciela z Autocasco.

 

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi jak podejść do tematu od strony ubezpieczeniowej/ w relacji z BMW/ i naprawczej.

Opublikowano

Rzeczoznawca wszystko ci oceni, pamietaj ze jak beda jakies problemy z ubezpieczalnia to nigdy nie dochodz sie sam tylko poprzez prawnika, samemu w tym kraju sie nic nie zdziala, a jak widza pismo urzednicze to inaczej zalatwiaja sprawe.

Jakie miales AC- wariant serwisowy czy inny?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co powoduje źe ten podgrzewacz się zapala? Trzeba go profilaktycznie wymieniać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.