Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moje problemy z brakiem resetu były chyba trochę inne . Możesz o nich poczytać klikając na moje posty. Ja problem rozwiązałem poprzez odłączenie akum. i zwarcia klem na całą noc . W ten sposób prawdopodobnie zresetowałem komputer i reset powrócił . Chodź spotkałam się z opinie że jest to działanie ryzykowne . U mnie poza przestawieniem się w menu ukrytym wskazania spalania tj. 20 pozycja ,powinna być wyjściowo ustawiona wartość 1000. ( którą to wartość nikomu z forum mimo konkretnej mojej prośby nie chciało się odczytać i podać :cool2: ) nić złego się nie stało. Spotkałem się z opinie że problem z resetem może wystąpić na wskutek częstego wchodzenia w menu , nie jest to moja opinia. Pisałem Ci na PW masz namiary jak by co to się wieczorem możesz ze mną skontaktować bo teraz wyjeżdżam .
  • 1 rok później...
  • 9 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kilka razy probowalem z tym check trzymanien i d...a - ale jakis glebszych studiow nie robilem

MAM LCI - czy ktos kasowal inspekcje z e60 LCI? (na to przytrzymywanie checka? czy jak)

Przemek

 

Nie "check" się przytrzymuje tylko przycisk na zegarach.

Opublikowano

Witam i proszę was o pomoc bo zaraz dostane jakieś choroby:)

Kasowałem inspekcje olejowa już nie raz ale teraz kiedy ja przekroczyłem jest na czerwono pokazuje -1000 (oczywiście olej zmieniony) nie mogę wejść w menu z poziomu zegarów trzymam i nic wraca do daty

Jak teraz skasować taka przekroczona inspekcję próbowałem INPA ale tam jak wejdę w zegary to mam jakieś menu po niemiecku)

DIS jeszcze nie instalowałem bo nie wiem czy nim będę mógł to skasować

Opublikowano
Wchodzisz zamykasz drzwi przekrecasz kluczyk zmieniasz na datę wciskasz przycisk resetu i trzymasz aż pojawia się serwisy wybierasz inspekcje olejowa trzymasz aż pokaże się zapytanie reset? przytrzymujesz aż się pojawi chyba 30tys.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

Hej tak ja wcześniej pisałem metoda kasowania inspekcji olejowej w mojej E60 525d 2005r przestała działać nie mogę wejść w menu w zegarach.

Inspekcja jest na czerwono -1200. Oczywiście olej i filtr zmienione:)

Wcześniej kasowałem olej 2 razy i klocki po wymianie wszystko było ok. Oczywiście przez zegary w samochodzie

Podłączałem INPA brak możliwości skasowania zainstalowałem DIS tez niema tam tego kasowania.

Wiec proszę Was POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!

Czym to skasować wiem że inni użytkownicy mający z tym problem kasowali w warsztatach samochodowych za pomocy laptopa ale jakim programem niewiedza.

Ps Za pomoc w skasowaniu stawiam czteropak:)

Bo ja już się poddaje mam INPA ma DIS błędy mogę skasować a inspekcji nie jakieś żarty

Opublikowano (edytowane)
na pewno i na bank ogarniesz to istą, co ci się porobiło jesteś w stanie ogarnąć funkcjami serwisowymi w tym programie - a sprowadza sie to do właściwego nadpisania interwałów serwisowych i dat, to ci się rozlazło przez za częste kasowanie zegarami lub jakieś nadmierne zabawy w owych - typowy błąd... nie grzebiemy i szukamy za niewiadomo czym :nienie: . auto jest na tyle sprytne, że wie mniej więcej kiedy się w czasie znajduję :D i podlicza sobie rzeczy jak np ilość wykasowanych serwisów olejowych a liczba serwisów vechicle check - wie, że ich ilość jest nawzajem od siebie zależna i tak tam sobie jakoś to przelicza, taki CBS... dochodzą do tego chwilowe lub dłuższe spadki lub zaniki napięcia w niektórych modułach, przez co gubia jakieś nadpisane daty i to już też CBS nie pasuje i robi problemy - i po to jest opcja w iscie żeby to naprostować, także krótko, szukaj kogoś z ISTA Edytowane przez H_A_R_T
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Szlak mnie trafia , olej dziś wymieniłem i nie mogę skasować 9000km na 30000km, może ktoś mi pomoże , już 2 godziny siedze w aucie i internecie i nic , wszystko robie jak w opisie (E60 2009r)

1 wsiadam , zamykam dzrwzi

2 klikam kluczyk w stacyjce

3 przyciskiem CHECK przy kierownicy zmieniam na date , kilometry mam już dawno wykasowane

4 trzymam przycisk RESET na zegarach 5 sec i ... kupa , pojawia się trójkąt i wraca z powrotem do pozycji wyjściowej , jezeli trzymam jeszcze dłużej to pojawia się

menu wewnętrzne czy jak go zwał

 

5 nie pojawia się komunikat SERVICE , RESET itd

 

CO ROBIĆ , temat wałkowany ale może gdziś popełniam błąd , filmik do znudzenia na youtube oglądam, po prostu po trójkącie nie pojawia mi się nic,

a w instrukcji też nie ma przez idriva.

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2a. naciskam przycisk start/stop bez hamulca (jakbys zapalal)

 

i powinno byc ok

 

Właśnie wczoraj po paru miesiącach różnych prób doszedłem do tego, że wszyscy pomijają w opisach ten punkt i w autach LCI nie można wejść w opcje kasowania inspekcji. W końcu się udało. :cool2:

Opublikowano
film powyżej jest idiotyczny i mętny a na twoim widać wyraźnie że źle robisz, zrób tak;

1 wsiądź do auta, zamknij drzwi, włącz zapłon, tak, żeby zapaliła sie żółta kontrolka silnika

2 przyciskiem check, tym wyższym na lewej manetce, szybko wyklikaj pojawiające się komunikaty - rezerwa, spryskiwacz, itp - aż przestaną się pojawiać

3 wciśnij lewy przycisk na zegarach i trzymaj aż poprzez wykrzyknik w trójkącie pojawi się serwis do wykasowania

4 jeżeli to nie ten o który chodzi to po popuszczeniu przycisku krótkimi przyciśnięciami poruszasz się pomiędzy poszczególnymi serwisami

5 jeżeli jest na wyświetlaczu ten o który chodzi to jeszcze raz przyciskasz ten sam przycisk na zegarach i trzymasz aż nie pojawi się reset? - popuść na moment i z powrotem wciśnij i trzymaj, aż nie pokaże się poprzez kreski nowy przebieg serwisowy - puść i gotowe

nie potrzeba resetować żadnego przebiegu, licznik się wyzeruje jak wciśniesz lewy przycisk, ale jak nie popuścisz to zaraz powróci do poprzedniego stanu, a jak dalej nie popuścisz to wejdziesz do wyżej opisanego menu - powodzenia

hm, jak dla mnie punkt pierwszy jest jasny, zapłon to zapłon a nie pierwsze położenie stacyjki...

Opublikowano
Niektorym ciezko to pojac :mrgreen: tez mi filozofia inspekcje ustawic :mrgreen: a co dopiero jak by w ukrete menu mieli wejsc
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam odświeę temat . mój problem polega na tym że gdy skasuje inspekcję po wymianie oleju - czy to prze komputer czy za pomocą przycisków przy konsoli po wyłączeniu silnika pojawia się ponownie komunikat o konieczności wymiany oleju. Po tym jak ja skasuje pokazuje 30000 tysięcy i komunikat na czerwono w menu serwis znika . a po wyłączeniu silnika znowu pojawia się 0km do wymiany.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam, odświerzę temat,

W mojej e60 530d z 2003r

Gdy kasuje inspekcję olejową wskakuje na 30tys jednak gdy zgasze auto i wyciągnę kluczyk to znów wraca komunikat o konieczności wymiany oleju i znów jest 0 za każdym razem wraca do 0, wymieniłem hamulce i także nie mogę zmienić nic, przód zawiesił się na 20tys a tył na 6tys mimo, że robię kilometry te wartości nie maleją a po resecie wraca do tych samych wartości. Jak rozwiązać najlepiej ten problem, w czym on może tkwić?

Dodam, że inspekcje serwisową udało się zmienić, oraz z mikrofiltrow gdy wymieniłem, nie wiem od czego to zależne, że jedne da sie a drugie nie?

Z góry dziękuję za pomoc.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, odświerzę temat,

W mojej e60 530d z 2003r

Gdy kasuje inspekcję olejową wskakuje na 30tys jednak gdy zgasze auto i wyciągnę kluczyk to znów wraca komunikat o konieczności wymiany oleju i znów jest 0 za każdym razem wraca do 0, wymieniłem hamulce i także nie mogę zmienić nic, przód zawiesił się na 20tys a tył na 6tys mimo, że robię kilometry te wartości nie maleją a po resecie wraca do tych samych wartości. Jak rozwiązać najlepiej ten problem, w czym on może tkwić?

Dodam, że inspekcje serwisową udało się zmienić, oraz z mikrofiltrow gdy wymieniłem, nie wiem od czego to zależne, że jedne da sie a drugie nie?

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Mam identyczny problem. Ktos pomoze??

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Widzę że większość ma problem z czytaniem ze zrozumieniem :!: , komputer samochodu nie pozwala na kasowanie inspekcji olejowej za pomocą standardowej procedury :nienie: . Twórca postu liczy na informacje jak to zrobić przy pomocy ISTA, lub innego programu serwisowego. Powtórzę jeszcze raz, standardowa procedura nie działa, nie powtarzajcie się :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.