Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z odpalaniem rano przy -20 stopni wcześniej przy -10 do - 15 miałem problem też z odpalaniem ale zmieniłem stację benzynową i problem się skończył lecz przez te ostatnie kilka dni było poniżej -20 i miałem straszne problemy z odpaleniem. Zastanawiam się nad wymianą świec ale za bardzo nie wiem jakie kupić (jaka firma). Znajomi pomagali mi odpalać samochód na przewody, kilka minut zabawy i samochód odpalony, jak zaskoczy to strasznie dymi oraz ma nierówne obroty skacze od 600 do 1000 na zimnym silniku jak i na ciepłym.

Dodam jeszcze że czasami ale to bardzo rzadko silnik się dławi tak jakby dodam gazu do oporu a silnik tak przerywa jakby mu moc odbierano, kilka razy powciskam gaz i przechodzi.

Opublikowano
Najprawdopodobniej zapowietrza się pompa wtryskowa. Sprawdź po nocy czy w wężu zasilającym jest powietrze... możesz go trochę nacisnąć w dół to wtedy będziesz mógł zaobserwować czy pęcherze powietrza będą wracać w kierunku zbiorniczka filtra paliwa.
Opublikowano
Za przyczynę słabego odpalania i nierównej pracy, podczas samego rozruchu uznałbym winę świec ale niestety nie tłumaczy skoków obrotów :/. Jeżeli chodzi o świece to wszyscy polecają "BERU". Ja wymieniłem wszystkie 4 w listopadzie. Okazało się , że jedna już jest spalona.. :-(
Opublikowano
zacznij od świec !!! ja wymieniłem na NGK troche tansze i przy -20 pali po 2 sec :) A odnośnie skoków obrotów to jest wina podgrzewacza ale tylko na zimnym silniku bo gdy temperatura oscyluje o 90 stopni to problem powinien ustąpić !!!!
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano

Kilka podstawowych zasad:

- naładowany i sprawny akumulator,

- paliwo zimowe,

- sprawne świece,

- sprawny układ grzania świec tzw. moduł podgrzewania,

- dobre połączenie modułu do podgrzewania ze świecami,

- sprawny układ wtryskowy CR - nie przelewające wtryskiwacze,

- filtr paliwa zmieniany zgodnie z informacją producenta,

- prawidłowa kompresja na cylindrach,

- sprawny rozrusznik,

- dobry olej o klasach 0W, 5W.

 

Oprócz powyższych punktów trzeba także pamiętać o tym jak zapalać diesla w niskich temperaturach.

Podgrzewamy świece nawet kilka razy (poniżej -15 automatyczny czas grzania świec 10 s.), w tym czasie słyszymy pracujące obydwie pompy (w zbiorniku i pomocniczą).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.