Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przecież masz "aktywne żaluzje" to gdzie chcesz założyć jeszcze zaślepki :duh:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Nie możliwe. To jest nowość pakietu Efficient dynamics który jako pierwszy został zastosowany w E9X. Albo mówimy o czymś innym, albo masz coś dokładanego albo mojej uwadze coś istotnego umkneło.

 

Jak możesz to daj zdjęcie.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Przecież masz "aktywne żaluzje" to gdzie chcesz założyć jeszcze zaślepki :duh:

Wcale nie chcę, ale skoro się nie dogrzewa, to co robić? Pisałem już, że w 6-cio (i więcej...) cylindrowych tego problemu nie ma. I to nie jest różnica typu 50% (chociaż proporcjonalnie tak powinno być, zważywszy na liczbę cylindrów), ale jakieś chore setki, jak nie tysiące procent... 530-tkę obejdę 2 razy dookoła i już wskazówka wstaje. A najpóźniej na drugim skrzyżowaniu temperaturka robocza. W N47 - zapomnieć.

W F10 (i w E60 też) jest trochę bardziej z przodu - przed wiatraczkiem, ale oczywiście również przed chłodnicą.

Opublikowano

W F10 (i w E60 też) jest trochę bardziej z przodu - przed wiatraczkiem, ale oczywiście również przed chłodnicą.

 

Dokładniej 15-20cm za grillem (nerkami)

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano (edytowane)

Chodzi mi o to że nie wiem w jaki sposób i gdzie byś chciał umieścić zaślepki w F10 skoro całe nerki są "zamknięte" przez żaluzje. Nonsens...

 

Na realoem rzeczywiście widnieją żaluzję jako część do E46. Nigdy nie widziałem ani nigdy się z tym nie spotkałem w E46. Co najlepsze wszyscy począwszy od użytkowników skończywszy na dealerach zachwalali się że E9X mają żaluzję ale też dopiero od '07 roku w nowym 20d o mocy 177PS. :roll:

Edytowane przez KoKoS

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Jak auto jest wyposażone w automatyczne żaluzje to po jaką cholerę ładować pomiędzy nerki dyktę lub inne wynalazki :?: Jest jakiś sens :?:
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zarejestrowani
Opublikowano
E91 318d z zaluzjami i temperatura sie wczorajw trasie trYmala okolo 92-95

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Jak auto jest wyposażone w automatyczne żaluzje to po jaką cholerę ładować pomiędzy nerki dyktę lub inne wynalazki :?: Jest jakiś sens :?:

 

 

dokładnie

jeśli roletka działa nie widzę najmniejszego sensu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A mi w 523i przy tych mrozach poniżej -20 silnik nie łapał temperatury w szybkim czasie.

Musiałem przejachac około 2-3 km i to w miejskim ruchu żeby temperatura się ruszyła z pierwszej kreski czyli 70 stopni.

Dopiero po 5 km w korkach temp łapała ponad 100'C.

I to auto garażowane - było około +1-2'C w garażu.

Opublikowano
jak jest zima to musi być zimno...takie jest odwieczne prawo przyrody:) wiadomo że diesel będzie dłużej "łapał" temperaturę ale u mnie już po przejechaniu kilkuset metrów leci ciepełko z nadmuchu. To pewnie efekt jakiegoś elektrycznego dogrzewania ale cieszy i nie widzę sensu zastanawiania się nad tym czy olej dogrzewa się na 100 stopni po dwóch, pięciu czy dziesięciu kilometrach :) u mnie po dłuższej jeździe nawet w największe mrozy było zawsze pełne 100 na skali, ale nawet jeżeli byłoby 90, to w czym to przeszkadza. Ważne jest żeby tylko nie katować silnika gdy wskazówka leży na samym dole, a nie możemy zapominać że żaluzje są sterowane na chłodnicy, czyli zależne od temperatury cieczy a nie oleju, którą wskazują liczniki. Skoro mądre głowy inżynierskie tak to zaprojektowały, to chyba jest oki :-) Nic tylko lać naftę do baku i cieszyć się z jazdy:-)
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

U mnie w F11 525d 218KM N47S1 od niedawna zaczęła spadać temperatura silnika w czasie jazdy. Wskaźnik temperatury odchyla się nieznacznie 2-3 mm ale na początku silnik to odczuwał i delikatnie szarpał. Obecnie już nie reaguje na spadek teperatury. Temperatura spada tylko przy delikatnej jeździe. Wcześniej przy większych mrozach było ok. Zastanawiam się czy może termostat, czyjnik czy roletki się zawieszają.

Zauważyłem też, że długo silnik się nagrzewa.

Proszę o rady.

 

Pozdrawiam,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

U mnie w F11 525d 218KM N47S1 od niedawna zaczęła spadać temperatura silnika w czasie jazdy. Wskaźnik temperatury odchyla się nieznacznie 2-3 mm ale na początku silnik to odczuwał i delikatnie szarpał. Obecnie już nie reaguje na spadek teperatury. Temperatura spada tylko przy delikatnej jeździe. Wcześniej przy większych mrozach było ok. Zastanawiam się czy może termostat, czyjnik czy roletki się zawieszają.

Zauważyłem też, że długo silnik się nagrzewa.

Proszę o rady.

 

Pozdrawiam,

 

Lepiej sprawdź szybko czy silnik osiąga odpowiednią temperaturę bo jeśli będzie poniżej 75 stopni w trasie to nie uruchomi się procedura wypalania DPF-a i filtr się zapcha i będą problemy z mocą i oczywiście $$$

Opublikowano

Jeśli masz automat, to moim zdaniem powinieneś sprawdzić termostat w wymieniku ciepła. Ja mam takie same objawy w identycznym silniku. Przy -18 jadąc przez wioski albo długo z góry ciężko mi dogrzać silnik i widać spadki temperatury oleju. Zagrzewa się szybko póki pomaga mu webasto, potem już gorzej. W szybszej trasie trzyma temperaturę. U siebie obstawiam właśnie wymiennik, bo rura przy głównym termostacie jest zawsze zimna.

 

Jest też możliwość, że te silniki tak po prostu mają.

Opublikowano
Tak, mam automat. Myślę, że to nie jest kwestia silnika. Mam to auto od 9 miesiecy. Przejechałem już 30 tys. km. Obecnie przebieg 168 tys. Problem pojawił sie niedawno a były większe mrozy i wcześniej wszystko było ok.
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a nie możemy zapominać że żaluzje są sterowane na chłodnicy, czyli zależne od temperatury cieczy a nie oleju, którą wskazują liczniki. Skoro mądre głowy inżynierskie tak to zaprojektowały, to chyba jest oki :-) Nic tylko lać naftę do baku i cieszyć się z jazdy:-)

Wiem że wykop ale głupotę trzeba tępić.


To że są na chłodnicy to nie znaczy że czujnik jest też tam.

Jest kilka warunków otwarcia rolet a sterowane są z ECU.

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak długo nagrzewa się Wam silnik?

ja potrzebuję min 15km jazdy aby osiągnąć 100 st oleju i 90-95 płynu. temperatura wody i oleju rośnie praktycznie jednakowo. podczas jazdy trzyma temp.

Na postoju robiłem test i chyba z pół godziny silnik pracował a i tak się nie zagrzał. było jakieś 60

Opublikowano
Mam podobnie, wpływ ma temperatura zewnętrzna: do -5 stopni osiągnięcie ok 100 stopni oleju to czas dojazdu do pracy, czyli ok 15 km i 15-20 minut, jeśli temperatura niższa to adekwatnie czas/przebieg się wydłuża o kilka minut/km.
Opublikowano
W moim przypadku temperatura ok.0 stopni, spkojna jazda do pracy rano ok.10km i silnik nagrzany. Uważam, że jak na diesla to całkiem dobry wynik. Jeździłem innymi dieslami i tak szybko się nie grzały.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak długo nagrzewa się Wam silnik?

ja potrzebuję min 15km jazdy aby osiągnąć 100 st oleju i 90-95 płynu. temperatura wody i oleju rośnie praktycznie jednakowo. podczas jazdy trzyma temp.

Na postoju robiłem test i chyba z pół godziny silnik pracował a i tak się nie zagrzał. było jakieś 60

Ja gdy jeżdżę do pracy(16km) po całej nocy stania w garażu, to przeważnie mam na wskazówce +- 75/100

Co prawda większość trasy jest z górki, poważnie :wink:

Paweł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.