Skocz do zawartości

e34 m50b20 niechce grzać po czyszczeniu nagrzewnicy


dulas735i

Rekomendowane odpowiedzi

po mojej 4 godzinnej walce z nagrzewnicą jej wyczyszczenie itd itp w samochodzie mam dalej letni wiaterek na 2 biegu bo o 3 mogę pomarzyć , czy da radę rozebrać i wyczyścić elektozawory od ogrzewania ? Bo już niewiem gdzie szukać , układ na pewno odpowietrzony , dodam że jak ją przepiłuje na 5 tys to czuć tropiki ale jak stoi na jałowych to bardziej syberia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazówka trzyma pion to znaczy że termostat działa, mi się tak wydaje, jeśli nie to niech mnie ktoś poprawi. a tak na chłopski rozum to skoro daje ciepło gdy mu zwiększasz obroty to możliwe że pompa niewydolna już i na większych obrotach jeszcze coś ruszy tego płynu a na wolnych już nie bo łopatki zatarte..

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej dodałem zamulacza bo chłodnica popuszczała ale już zrobione i nowy płyn wlany dla tego bardziej strzelam że się przypchało niż wytarło łopatki pompy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ciężko strzelić tak o...najlepiej byłoby sprawdzić pompe i byś widział wszystko, bo jeśli nie pompa to elektrozawory pewnie. wątpie żeby aż tak uszczelniacz zadziałał, raczej nie ma opcji.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej to chyba wyciągnąć pompe, poszperaj na forum może gdzieś coś będzie jak potem przeprowadzić oględziny :search: Osobiście na szczęscie nie musialem jeszcze tego u siebie robić więc nie interesowałem się tym zbytnio. Co do elektrozaworów też było troche na forum z tego co pamiętam więc myśle że bez problemu znajdziesz potrzebne Ci informacje. Chyba że jednak go nie odpowietrzyłeś do końca...bo wtedy byłoby tak jak mówisz że się dzieje Edytowane przez Carvie89

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze też nie grzebałem ale wolę najpierw spytać , dziękuję za pomoc jak się dokopie to napisze może komuś się przyda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rozbierz elektrozawory bo to raczej w nich problem.Jak uszkodzone i nie masz w tej chwili na podmiane to wystarczy założyć trójnik i będzie cieplo.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem też gdzieś na forum że może pompa nie wyrabiać , jak odkręcę korek i dodam gazu to niby trochę mompa zaciągnie i poziom płynu na chwilę opadnie ale trzeba nieźle pogazować żeby węże do nagrzewnicy się nagrzał , jak złapałem za przewód z bloku przed zaworami to było tak samo więc może jednak ta pompa , może się nie zużyła ale mimo płukania możliwe że łopatki się pozaklejały i niema takiej wydajności , pozatym pod korkiem niema takiego ciśnienia jak powinno być a zawory raczej na to nie mają wpływu , siłą wsparcia forum i drogą dedukcji strzelam że to pompa a czy trafiony zatopiony to się okaże , wie ktoś ile kosztuje nowa dobra nie chińska pompa ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezła cena jak na plastik , chyba wolę metal , wymiana pompy może pomoc bo nawet wąż z bloku się pożądnie nagrzewa dopiero po przegazowaniu a jest on przed zaworami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli elektrozawory są zamknięte to wąż przed nimi nigdy się nie zagrzeje bo niby jak.Masz taki strumyczek po odkręceniu korka chłodnicy przy niskich obrotach?Sprawdzałeś czy do zaworów dochodzi jakieś napięcie?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zaworach napięcie jest jak regulje temperaturę to czuć zmianę , wąż do zaworów odchodzi od głównego węża który idzie z bloku do chłodnicy , mam gdzieś schemat tego jak znajdę to zrzucę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiedziałem trochę na realoem i na schemacie pod zaworami jest jeszcze dodatkowa pompa wody więc chyba najpierw tam zajże zanim zacznę pompe zamawiać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiedziałem trochę na realoem i na schemacie pod zaworami jest jeszcze dodatkowa pompa wody więc chyba najpierw tam zajże zanim zacznę pompe zamawiać

Ta dodatkowa pompa jest pomocnicza do grzania w korkach,jak silnik jest na biegu jałowym.Dla Twojej sprawy nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wogóle niemam tej dodatkowej pompy , to jakaś dodatkowa opcja , pompa raczej niedomaga , narazie założyłem zacisk na jednym wężu żeby wymusić obieg tylko przez nagrzewnice a nie obok niej i narazie grzeje , po wypłacie będę działać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiązaniem problemu była marna znajomość swojego samochodu , znalazłem węże wpięte równolegle do nagrzewnicy pozostałość po parowniku , poprostu obieg wybrał spostrzą drogę , teraz grzeje jak szalona :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.